Պատվիրել կայք ձեր բիզնեսի համար կարող եք այս էջից։ Մենք կարճ ժամկետում կապ կհաստատենք և կտրամադրենք լիարժեք խորհրդատվություն։ Նկատի առեք, որ նշված գները մոտավոր են, բխում են ունեցած պատվերների միջինացված արժեքներից և փորձից։ Գործնականում բոլոր կայքերի պատրաստման գները տարբերվում են միմյանցից, քանի որ բոլոր կայքերը ինչ-որ չափով տարբերվում են ֆունկցիոնալ գործիքներով և մոդուլներով։
Դուք կարող եք հարցնել, ինչո՞ւ են մեր գները «թանկ»։ Միանգամից նշենք՝ հաշվի առնելով առանց շաբլոնների, զրոյից ծրագրավորելու հանգամանքը, համալիր ծառայություների գործոնը, սպասարկման որակը, երաշխիքները, Աստուդիո ընկերությունում պարտաստվող կայքերի գներն առավել քան մրցունակ են։
Պատրաստում ենք վաճառող լենդինգ էջեր և այցեքարտ սայթեր սահմանափակ ֆունկցիոնալությամբ կամ ապրանքների և ծառայությունների սահմանափակ քանակությամբ: Կայքի այս տեսակները նախատեսված են 1-5 ապրանքի կամ ծառայության ակտիվ գովազդի միջոցով վաճառելու, ակցիաներ գովազդելու, լիդեր հավաքելու համար: Լենդինգները բաղկացած են մեկ էջից, որտեղ տրվում են գնորդների հիմնական առարկությունների պատասխանները, նշվում են ապրանքի առավելությունները, իսկ այցեքարտ կայքերն ունենում են սահմանափակ էջեր և ուղղված են գովազդի միջոցով պատվերներ հավաքելու համար:
Գինը ներառում է՝
1) Հեղինակային դիզայնի 1 տարբերակ
2) CMS-ի ծրագրավորում զրոյից
3) Pixel perfect վյորստկա
4) Ադապտիվ տարբերակ
5) «Վաճառող» տեքստերի կազմում
6) Կայքի ձևավորում
7) Երաշխիքային սպասարկում 1 տարի։
Պատրաստում ենք բարդ կորպորատիվ կայքեր ինտերնետում բիզնեսի ամբողջական գովազդման համար: Ադմինիստրացիոն համակարգը ծրագրավորում ենք զրոյից, ստեղծում ենք լոգոտիպ, հեղինակայն դիզայն, կայքը ձևավորում ենք և հանձնում պատրաստի վիճակում: Կորպորատիվ սայթը կարող է ունենալ անսահմանափակ էջեր, բաժիններ և ենթաբաժիններ, անձնական կաբինետ, լիդեր հավաքելու գործիքներ։
Գինը ներառում է՝
1) Հեղինակային վեբ-դիզայնի 1-3 տարբերակ
2) CMS-ի ծրագրավորում զրոյից
3) Կայքի ամբողջական ձևավորում
4) Բազային SEO օպտիմալացում
5) Դոմեն և հոսթինգ 1 տարով
6) Կորպորատիվ էլ․ փոստի կարգավորումներ
7) Երաշխիքային սպասարկում 1 տարի։
Ապառիկ վճարման հնարավորություն 6 ամսում։
Պատրաստում ենք կատալոգ կայքեր և օնլայն խանութներ ձեր առևտրային բիզնեսը զարգացնելու համար: Տեսականու անսահմանափակ բաժիններ, ենթաբաժիններ և ապրանքներ ավելացնելու հնարավորություն, զամբյուղի և պատվերի համակարգ, առաքման հաշվիչ, օնլայն վճարամիջոցների ինտեգրում, 1C ծրագրի հետ սինքրոնիզացման հնարավորություն: Ինտերնետ խանութի պատրաստումը կարող ենք բաժանել փուլերի՝ սկզբում պատրաստել ապրանքների կատալոգը և ստանալ օնլայն պատվերներ, այնուհետև ինտեգրել մնացած առևտրային գործիքները:
Գինը ներառում է՝
1) Հեղինակային վեբ-դիզայնի 2-4 տարբերակ
2) Տեխնիկական նախագծում
3) CMS-ի ծրագրավորում զրոյից
4) Մոբայլ տարբերակի պատրաստում
5) API-ների ինտեգրում
6) Բազային SEO օպտիմալացում
7) Դոմեն և հոսթինգ 1 տարով
8) Կորպորատիվ էլ․ փոստի կարգավորումներ
9) Երաշխիքային սպասարկում 2 տարի։
Ապառիկ վճարման հնարավորություն 9 ամսում։
Պատրաստում ենք ցանկացած բարդության օնլայն պորտալներ զրոյից: Օգտագործեք ինտերնետի միջոցով վաստակելու հնարավորությունը, քանի դեռ մրցակցությունը ցածր մակարդակի վրա է: Կարող ենք պատրաստել պորտալներ տարբեր ոլորտների համար՝ սկսած առևտրային հարթակներից և հայտարարությունների սայթերից, մինչև օնլայն աուկցիոններ, տուրիստական պորտալներ և բարդ CRM ծրագրեր: Այստեղ կարևորը կատարողի փորձն ու գիտելիքներն են: Աշխատում ենք 2009 թվականից, ունենք սեփական ծրագրավորողների թիմը, պատասխանատու ենք, բարձր ենք գնահատում սեփական անունը և հեղինակությունը:
Գինը ներառում է՝
1) Շուկայի ուսումնասիրություն
2) Մարկետինգ պլանի ստեղծում
3) Տեխնիկական առաջադրանքի ստեղծում
4) Էջերի մակետների կազմում
5) Հեղինակային լոգո և բրենդբուք
6) Վեբ դիզայնի 3-5 տարբերակ
7) CMS-ի ծրագրավորում զրոյից
8) Լիարժեք SEO օպտիմալացում
9) Տեխնիկական աջակցություն
10) Երաշխիքային սպասարկում 2 տարի։
Ապառիկ վճարման հնարավորություն 12 ամսում։
Ծրագրավորման միջազգային շուկայում աշխատանքի գինը հաճախ հաշվարկվում և ձևավորվում է մասանգետի 1 աշխատանքային ժամի արժեքի հիման վրա։ Այս մեթոդն արդարացված է, երբ նախագծի վրա իրարից անկախ աշխատում են մի քանի մասնագետներ, երբ կատարվում է առանձին ֆունկցիայի ծրագրավորվում կամ իրականացվում է սապարկում։
Աստուդիո ընկերության հետ ցանկացողները կարող են համագործակցել նաև ժամավճարի հաշվարկի հիման վրա։ Սովորաբար գները հնչեցնում ենք պատվերի ամբողջական իրականացման համար, որի հիմքում դնում ենք աշխատանքային օրվա միջինացված ծախսը։ Սակայն կարճաժամկետ և երկարաժամկետ պրոյեկտների համար մենք դեմ չենք առաջնորդվել նաև աշխատանքների գնահատման ժամավճարի մեթոդով։