Վեբ ծառայություններ

SMM ծառայություններ

Ներկայիս թվային դարում սոցիալական ցանցերը հզոր ազդեցություն ունեն սպառողների վրա: Պրոֆեսիոնալ SMM ծառայությունը (առաջխաղացումը) օգնում է զգալի թափ հաղորդել բիզնեսի զարգացմանը՝ մաքսիմալ օգտագործելով սոցիալական ցանցերի պոտենցիալը։ Այդ պոտենցիալը յուրաքանչյուր սոցիալական ցանցի կամ հարթակի դեպքում տարբերվում է՝ կախված բիզնեսի տեսակից և թիրախային լսարանից։ Եթե հագուստի վաճառքի դեպքում առաջնային հետաքրքրության ուղղությունը Ինստագրամն է, ապա դիզայներական կամ ճարտարապետական լոկալ բիզնեսի դեպքում պետք չէ անտեսել Pinterest և Google Business հարթակները։

Աստուդիո ընկերությունը Հայաստանում առաջարկում է SMM ծառայություններ ձեր բիզնեսին համապատասխան սոցիալական ցանցերում և հարթակներում՝

  1. Facebook
  2. Intagram
  3. Linkedin
  4. Pinterest
  5. Google Business
  6. Youtube
  7. Behance

Նշված յուրաքանչյուր սոցցանցի դեպքում SMM (social media marketing) ծառայությունը ենթադրում է համալիր միջոցառումներ, որոնք նպատակաուղղված են թիրախային լսարանին։ ՍՄՄ-ը օգնում է պարզել առկա ապրանքներից կամ ծառայություններից որոնք են ավելի պահանջված կամ ակտուալ, ուսումնասիրել մրցակիցներին, սովորել նրանց սխալների վրա, օրինակ վերցնել հաջող նախադեպերից, ավելացնել վաճառքներն ու հայտերը, ապահովել ստաբիլ ակտիվություն, բարձրացնել ընկերության ճանաչելիությունը և վարկանիշը սոցիալական ցանցերում, ապահովել բարձր ROI, արձագանքների հիման վրա բարելավել ծառայությունների կամ ապրանքների որակը։

SMM ռազմավարություն

  • Ծառայությունից օգտվելու դեպքում, նախքան մարքեթինգային գործողություններին անցնելը կատարվում է ընկերության, բրենդի և համապատասխան շուկայի վերլուծություն, մրցակիցների ուսումնասիրություն, որոշվում է թիրախային լսարանը, նրանց պահանջմունքները։
  • Ըստ թիրախային լսարանի որոշվում են առավել հարմար սոցիալական հարթակները և կամունիկացիայի մեթոդները, հետո այս ամենի հիման վրա կազմում ենք ազդեցիկ վաճառքի առաջարկները, գովազդային արշավների տարբերակները և բյուջեն։
  • ՍՄՄ ծառայությունների կարևորագույն մասն է ունիկալ, հետաքրքիր և գրավիչ կոնտենտի ստեղծումը։ Դրա մեջ մտնում են ձեր բրենդային ոճին համապատասխան մեդիան և տեքստերը, իսկ պոստերի տեղադրման ժամային գրաֆիկը և պլանավորումը կազմվում է թիրախային լսարանի ակտիվության հիման վրա, որպեզսի մաքսիմումի հասցվեն դիտումները և լիդերը։
  • ՍՄՄ-ի կորևոր արդյունքներից է նաև ընկերության վեբ-կայքին տրաֆիկով ապահովելը։ Նման դեպքերի համար անհարժեշտ է նաև սպասարկել վեբ-կայքը, պարբերաբար մշակել օգտակար կոնտենտ կայքի համար, դրանցով կիսվել սոցիալական ցանցերում։

Հաճախորդների հետ աշխատանք

Պոտենցիալ գնորդների լավ կամ վատ արձագանքներին, մեկնաբանություններին և հաղորդագրություններին անրադառնալն ունի կրիտիկական կարևորություն։ Հենց այս փուլում է, որ շատ ընկերություններ կորցնում են պոտենցյալ հաճախորդներին և վատնում գովազդային արշավների համար հատկացված բյուջեները։

Վաճառքի համար կաևոր է հաճախորդների հետ բանակցությունները և առարկությունների առկայության դեպքում գրագետ արձագանքը։ Անկախ նրանից, թե ում հետ կիրականացնեք ձեր բիզնեսի ՍՄՄ-ը, դուք պարտավոր եք հաշվի առնել և չկրկնել սոցիալական հարթակներում առավել  տարածված սխալները՝

  1. Նամակների և մեկնաբանությունների անտեսում;
  2. Առողջ քննադատություն պարունակող մեկնաբանությունների հեռացում;
  3. Գնանշման բացակայություն;
  4. Հրապարակային գնահարցումների դեպքում անհատական նամակով պատասխանի ուղարկում;
  5. Հաճախորդի հետ գռեհիկ վերաբերմունք;
  6. Լատինատառ հայերենով կոմունիկացիա։

Շատերն իրենք են զբաղվում սեփական բիզնեսի սոցիալական մեդիայի էջերի առաջխաղացմամբ։ Իհարկե սա հետաքրքիր, հաճախ հաճելի զբաղմունք կարող է դառնալ որոշ սեփականատերերի համար։ Սակայն պետք է հասկանալ՝ արդյո՞ք ձեր ժամանակն այս գործընթացի վրա ծախսելով շահում եք։ Մեծամասամբ SMM մասնագետի ծառայություններից օգտվելը և ձեր ժամանակն այլ կարևոր գործընթացների վրա ծախսելն ավելի նպատակահարմար և շահույթաբեր է։

SMM ծառայություններ

Պատվիրել SMM առաջխաղացում

Ամսական սկսած 150,000֏

Օգտվելով SMM առաջխաղացման մեր փաթեթներից, կստանաք ձեր բիզնեսի սոցիալական էջերի առաջընթացի գործնական երաշխիքներ, ընկերության վարկանիշի և բրենդի ճանաչելիության բարձրացում, թիրախային լսարանի հետաքրքրության աճ, վաճառքի և ROI ինդեքսի աճ և, իհարկե, կխնայեք ձեր թանկագին ժամանակը։ Նշված արժեքը ներառում է 3 սոցիալական հարթակում ձեր ընկերության առաջխաղացման ծառայությունների փաթեթը՝ առանց մեդիա (ֆոտո, վիդեո) կոնտենտի ստեղծման։ Պայմանագրի մինիմալ ժամկետն է 6 ամիս։

  1. ռազմավարության և կոնտենտ պլանի մշակում;
  2. դիզայն փաթեթների ստեղծում;
  3. ամսական մինչև 16 post, news, reels կամ story;
  4. նկարների, տրամադրված վիդեոների մշակում, տեղադրում;
  5. հաղորդագրությունների սպասարկում;
  6. մեկնաբանությունների սպասարկում;
  7. գովազդային բյուջեի տեղաբաշխում;
  8. գովազդային կարգավորումներ և վերահսկողություն։