Մանր և միջին ձեռնարկություններն արդեն մտածում են բիզնեսի ավտոմատացման մասին: Դա թույլ է տալիս տնտեսել ծախսերը և աշխատանքային ժամանակը: Չնայած փորձառու ծրագրավորողնրի առկայությանը ոլորտում, հայկական բինեսի միջոցները հիմնականում չեն բավարարում միջազգային մակարդակով բիզնես-պրոցեսների ավտոմատացման, CRM ծրագրերի պատրաստման համար։ Մյուս կողմից, խոշոր տնտեսվարողները, որոնք տիրապետում են մեծ ֆինանսական միջոցների, նախընտրում են արտասահմանյան ծրագրերը, որոնք նույնպես պահանջված են Հայաստանում:
«Աստուդիո» ընկերությունն առաջարկում է ոչ միայն կայքերի ստեղծում, այլ նաև տարբեր նշանակության CRM համակարգերի ստեղծում, ինտեգրում առկա կայքերին, բիզնես գործընթացների ավտոմատացում: Ձեր բիզնեսի ավտոմատացման համար մենք առաջարկում ենք անհատական լուծումներ հետևյալ ոլորտների համար՝
- Ավտոմեքենաների վարձակալություն
- Առևտուր և պահեստի ծրագրեր
- Հաճախորդների կառավարման ծրագրեր
- Հանձնարարություների ֆիքսում և ավտոմատացում
- Բեռնափոխադրումներ և այլն։
CRM ծրագրերի ստեղծում
Ժամանակակից վեբ տեխնոլոգիաների հնարավորությունները չեն սահմանափակվում կայքերի ստեղծմամբ: Ձեր ընկերության համար կարող ենք զրոյից ծրագրավորել ցանկացած ծրագիր և պրոցեսների կառավարման համակարգ։ Ինտերնետի գլխավոր առավելությունը այն է, որ այն միշտ ձեռքի տակ է: Դրա շնորհիվ են վեբ-ծրագրերը (eCRM) ստանում առավելություն դեսքթոփ ծրագրերի նկատմամբ։ Նման ամակարգերի հետ աշխատելու համար հարկավոր չէ համակարգչի վրա տեղադրում կամ կարգավորումը: Վեբ ծրագրերի օգտագործումը նաև թույլ է տալիս կանոնակարգել մասնագետների հեռակա աշխատանքը՝ կրճատելով աշխատատեղերի ապահովման համար կատարվող ծախսերը:
Ինչու՞ մշակել սեփական eCRM-ը, եթե կա պատրաստի ծրագրային ապահովում: Հայկական և միջազգային մի շարք ընկերություններ վաճառում են պատրաստի լուծումներ։ Սակայն փորձը ցույց է տալիս, որ հնարավորության առկայության պարագայում ավելի լավ է ստեղծել վեբ-ծրագիր զրոյից, քան ադապտացնել բիզնես-պրոցեսները գոյություն ունեցող ծրագրին: Անհատական պատվերն ավելի թանկ արժե քան պատրաստի ծրագրիը: Բայց բիզնեսի ավտոմատացման ծրագրերը իրենց արագ արդարացնում են աշխատավարձային բյուջեների խնայման և աշխատաժամերի օպտիմալացման հաշվին: Եթե Աստուդիո ընկերության պատրաստած ծրագրերի գները համեմատենք արտասահմայան լուծումների հետ, որոնք տասնյակ հազարավոր դոլարներ արժեն, ապա գիները ձեզ առավել քան հասանելի կթվան:
- Կոնտակների օնլայն բազա: Եթե ձեր ընկերությունն ունի մի քանի մենեջեր, դիլլերներ կամ շատ կոնտակտներ (մատակարարներ, գնորդներ), հարկավոր է CRM-ի կիրառում: Օնլայն բազայի ծրագրում կարող եք ավելացնել կոնտակտների մասին ողջ տեղեկատվությունը, աշխատանքների պատմությունը, պատասխանատուների ցանկը և ֆինանսական քաղվածքները: Տվյալների բազան կարող է պահպանել ձեր պայմանագրերի պատմությունը, կարելի է պահել հաշվապահական տվյալները, հաշիվները, վճարման կարգավիճակները: Նման CRM համակարգերը թույլ են տալիս սահմանազատել մենեջերների լիազորությունները, նրանից յուրաքանչյուրին կցել իր պատվիրատուին:
- Պահեստի հաշվառման ավտոմատացում: Պահեստի հաշվառման ավտոմատացումը վաղուց խոշոր ընկերություններում դարձել է անփոխարինելի պրակտիկ գործիք։ Այժմ եկել է փոքր և միջին բիզնեսի հերթը: Ունենալով ավելի քան հազար անուն ապրանք, կամ մի քանի մատակարար, արդեն դժվար է գործը գլուխ հանել առանց նման ծրագրի: Պահեստային ծրագիրը հաշվարկում է ապրանքի մնացորդը, թուլ է տալիս ժամանակին իմանալ կրիտիկական մնացորդների մասին, թույլ է տալիս մենեջերներին գրանցել ապրանքների պատվերը, հետևել պատվերի ընթացքին:
- Փաստաթղթերի շրջանառության ավտոմատացում։ Այս բնագավառում CRM-ների հնարավորություններն անսահմանափակ են՝ փաստաթղթերի օնլայն լրացում, ստեղծում, գեներացում, էլեկտրոնային ստորագրության կիրառում, գրադարանների ստեղծում, արխիվացում, մուտքի և լիազորությունների սահմանափակում։
Մեծ բիզնեսը սկսում է փոքր ստարտափից։
Մի թող վաղվան այն, ինչը կարող ես սկսել այսօր:
Օգտակա՞ր էր այս հոդվածը