Տնտեսական ապրանքների վաճառքի կայք
Տենտեսական ապրանքների վաճառքի ինտերնետ խանութի պատրաստում Casadel Store խանութների ցանցի համար։ Հարթակն ունի բաժինների/ենթաբաժինների դինամիկ մենյու, ֆիլտրերի ստեղծման մոդուլ, ապրանքների մանուալ և ավտոմատ կառավարման հնարավորություն, 1C ծրագրի հետ ինտեգրացիա, գնորդի անձնական կաբինետ, առաքումների տարբեր տեսակների գնի հաշվիչներ, օնլայն վճարամիջոցներ և առաքումների կարգավիճակների կառավարման մոդուլ։
- Ստեղծվել է՝ 2022թ․
- Կատարման ժամկետը՝ 120 օր
- Կայքի տեսակը՝ օնլայն խանութ
- Տեխնոլոգիաներ՝ HTML5, CSS3, Bootstrap5, JS, jQuery, MVC Laravel
Ապրանքների կատալոգ
Ապրանքների կատալոգը հնարավորություն է տալիս ներբեռնել տեսականին ադմինից՝ մանուալ ռեժիմով, ներմուծել excel ֆայլի միջոցով՝ ինչի արդյունքում համակարգն ըստ կատալոգի բաժինների գեներացնում է ապրանքների քարտերը, և ստանալ ամբողջ նոր նոմենկլատուրան 1C ծրագրից՝ հետագա խմբագրման և ինֆորմացիայի ավելացման հնարավորությամբ։
Օգտվողների համար կատալոգն ունի ըստ բաժինների և մինչև եռամակարդակ ենթաբաժինների տեսականին դիտելու, ֆիլտրելու, սորտավորելու հնարավորություն։
1C ինտեգրացիա
1C (կամ այլ հաշվապահական ծրագրի) ինտեգրացիան մեծ տեսականի ունեցող խանութներում ժամանակի խնայողության և արդյունավետ բիզնես վարելու համար դարձել է պարտադիր պահանջ։ Նման ինտեգրացիաները տեղի են ունենում հաշվապահական ծրագրի կողմում վեբ սերվիսի ստեղծմամբ, որն ապահովում է անհրաժեշտ տեսականու, դրանց գների և մնացորդների պարբերական տրամադրումն օնլայն խանութին։ Կամ կայքի կողմում մենք ենք պատրաստում վեբ-սերվիսը, որը ստանում է նոմենկլատուրայի ինֆորմացիան՝ լոգին գաղտնաբառի միջոցով դինելով մեր հատկացրած url հասցեներին։
Պատվերների և գնումների համար կատարվում է հակառակ ուղղությամբ գործընթաց՝ կայքն է ծրագրին ուղարկում համապատասխան ինֆորմացիան և, օրինակ, ՀԴՄ կտրոն տպելու հրամանը։
Խանութի մոբայլ տարբերակը
Օնլայն խանութի մոբայլ տարբերակի հարմարավետության կամ անհարմարության փաստն ուղիղ ազդեցություն ունի կատարվող պատվերների և գնումների քանակի վրա։ Այդ պատճառով ցանկցած խանութ պատրաստելուց հետո մեր թիմը հավաքում է պատվիրատուի արձագանքները, օգտագործողների ուղարկած վիդեոները, դիտողությունները և, վերլուծելով դրանք, կատարում է շտկումներ։
Ծրագրային ինտեգրացիան վաճառքի կայքերում
Ծրագրային ինտեգրացիան վաճառքի կայքերում թույլ է տալիս ավտոմատիզացնել բազմաթիվ գործողություններ, խնայել անձնակազմի աշխատաժամանակը, ապահովել օպերատիվություն և զերծ մնալ մարդկային գործոնով պայմանավորված սխալներից։
Ի՞նչ տիպի ինտեգրացիաներ են անհրաժեշտ օնլայն խանութներին՝
- Ստանդարտ նախագծերում ամենաբարդը հաշվապահական ծրագրերի (1C, ՀԾ, Haysell) ինտեգրումն է;
- Հատուկ ուշադրություն է պահանջում նաև վճարամիջոցների և էլեկտրոնային դրամապանակների ինտեգրացիան (Visa, Master, Idram, Telcell, Юmoney՝ նախկին Яндекс.Деньги);
- Գրանցումների օպտիմալ տարբերակ է ապահովում բջջային հեռախոսահամարի հաստատումը ավտոմատ SMS հաղորդագրության միջոցով;
- Ավտոմատ ծանուցումների համար երբեմն կարիք է լինում օգտագործել նամակ ուղարկող սերվիսներ (օրինակ՝ Mailchimp);
- Գնորդների բազաների կառավարման և մարկետինգային նպատակներով օգտագործման համար կամ որպես հավելյալ ծառայություն պատրաստում ենք eCRM, կամ կատարում ենք կողմնակի ծրագրի հետ ինտեգրացիա։