Վեբ ծառայություններ

Բրենդբուքի ստեղծում

Բրենդբուքի ստեղծումը, որպես ծառայություն, մեծամասամբ հետաքրքրում է միջին ու մեծ ընկերություններին, որոնք առաջնորդվում են ֆիրմային ոճի կիրառման միջազգային չափանիշներով։ Տեղական փոքր ընկերությունները հիմնականում բավարարվում են լոգոի պատրաստման ծառայությունով։

Բրենդբուքը բրենդի ֆիրմային ոճի ներկայացման ուղեցույցն է, որտեղ պետք է մանրամասն նշված լինեն դիզայնի դետալների  օգտագործման կանոնները։ Այն համարվում է ցանացած ընկերության ոճային անձնագիրը և ունի պաշտոնական պաստաթղթի կարգավիճակ։

Բրենդբուքի մեջ մտնում են՝

  1. Բրենդի կոնցեպցիան և փիլիսոփայությունը;
  2. Լոգոտիպը և դրա մանրամասն նկարագրությունը;
  3. Կարգախոսը և տեքստերում օգտագործվող տառատեսակները;
  4. Դիզայնի տարրերի օգտագօրծման ուղեցույցը և օրինակներ։

Լոգոի ստեղծումը որպես առաջին քայլ

Լոգոի ստեղծումը (logoneri stexcum) բրենդբուքի պատրաստման առաջին գործնական քայլն է։ Լոգոտիպը հսկայական ազդեցություն ունի բրենդի ընկալման վրա, քանի որ դիզայնի այն վիզուալ տարրն է, որով մարդիկ տեսնում և ճանաչում են բրենդը: Պարզ լեզվով ասած, եթե մարդը չընկալեց, չհավանեց ձեր լոգոտիպը, ապա ամենայն հավանականությամբ չի հավանի նաև ձեր ապրանքը կամ ծառայությունը։

Շատ երկար կարելի է վիճել, թե որն է լավ լոգոտիպը, որն է գեղեցիկ կամ ազդեցիկ, եթե պատրաստվում եք ստեղծել ձեր լոգոն, անպայման փորձել անվճար եք լոգո գեներացնել արհեստական ինտելեկտի օգնությամբ կամ վերափոխել որևէ տաղանդավոր աշխատանք։ Սակայն փորձը ցույց է տալիս՝ 

  • լոգոի լավն ու վատը ցուցյ է տալիս միայն ժամանակը;
  • լոգոի ընկալումն ուղղակի կապված է ընկերության հաջողության հետ (հիշենք Նայկը);
  • լոգոտիպի ընկալումը խիստ անհատական է, այն կարող է դուր գալ տասնյակ մասնագետների և չընդունվել պատվիրատուի կողմից։

Պահանջներ և կանոններ

Բրենդբուքում նշվում են լոգոյի կիրառման տարբերակները, դրանց օգտագործման կանոնները տարբեր հարթությունների վրա։ Օրիանկ, ինչպես կարելի է օգտագործել ինչպես չի կարելի, որքան ազատ տարածք պետք է լինի լոգոի շուրջ կամ տպագրության ժամանակ ինչ կանոնների պետք է հետևել։

Գունային գամմայի կիրառման կանոնները նույնպես մեծ նշանակություն ունեն։ Դրանից է կախված, թե ինչպես են մարդիկ ընկալելու ձեր ապրանքանիշը։ Հետևաբար գույները որոշելուց պետք է հաշվի առնել, թե ինչ էմոցիաներ և մտքեր եք ցանկանում փոխանցել մարդկանց։ Օրինակ, վառ գույները՝ կարմիրը, դեղինը, նարնջագույնը հաղորդում են էներգիայի ուրախության զգացողություն: Սառը գույները՝ կապույտը, կանաչը ներշնչում են հանգստություն, վստահություն։

Պետք է նկատի ունենալ, որ ոչ մի կանոն քարացած ու անխախտելի չէ։ Օրինակ, մինչև վերջերս սևը համարվում էր հակացուցված սննդի ֆիրմային ոճում և որպես փաթեթավորման նյութերի հիմնական գույն օգտագործելու համար։ Այսօր արդեն դասական սևը ակտիվ օգտագործվում է սննդի փաթեթավորման մեջ, որպես էլիտարության խորհրդանիշ։

Տառատեսակ և տառաչափեր

Տառերի ֆոնտը (տառատեսակը) և չափը նույնպես կարող են փոխանցել դրական տրամադրություն կամ բացսական ազդեցություն ունենալ մարդկանց վրա։ Օրինակ, երբ ընկերության լրիվ անվանումը լոգոի մեջ գրաված է անհամաչափ փոքր տառաչափով, որոշ մակերևույթների վրա այն անընթեռնելի է, ինչը հանգեցնում է բացսական տրամադրվածության։

Բրենդբուքում նշվում են օգտագործման ենթակա տառատեսակները, դրանց մասին ինֆորմացիան, բրենդի դիզայնի տարրերում regular, bold, italic տարբերակների կիրառումը, որ պարագայում ինչ տառաչափ կարելի է օգտագործել և ինչ չի կարելի ընդհանրապես։ Օրինակ, Google որոնողական համակարգը «խորհուրդ է տալիս» կայքերի տառաչափը ցանցած էկրանների համար 16px (12pt) ստանդարտից փոքր չկիրառել։

Օրինակներ կամ mockup-ներ

Mock-up կամ մակետները գրաֆիկ դիզայնում ռեալիստիկ օրինակներ են։ Այսինքն, դիզայնի տարրը նկարի մոդելավորման ծրագրի միջոցով տեղադրվում է համապատասխան պրոդուկտի կամ փաթեթավորման վրա։ Մոքափները պատկերացում են տալիս, թե ինչպես կընկալվի դիզայնը օգտատերերի կամ հաճախորդների կողմից, օգնում է  գնահատել դիզայնի վերջնական տեսքը։

Բրենդբուքի ստեղծում

Պատվիրել բրենդբուք

Բրենդբուքի գինը՝ սկսած 990,000֏

Աստուդիո ընկերությունում կարող եք պատվիրել բրենդբուքի ստեղծում (լատինատառ՝ brendbuki stexcum)՝ բոլոր անհրաժեշտ դիզայներական կոմպոնենտների պատրաստմամբ։ Մեր փորձառու դիզայները և պրոյեկտ մենեջերը կուսումնասիրեն ընկերության գործունեությունը և կփորձեն թիրախային լսարանի համար առաջարկել գրավիչ լուծումներ։

Շարունակելով օգտվել մեր կայքից, դուք համաձայնում եք քուքիների մշակմանը, որոնք ապահովում են կայքի ճիշտ աշխատանքը: