Website home page
Stationery store
Պորտֆոլիո

Գրենական պիտույքների խանութի ստեղծում

Գրենական պիտույքների խանութ: Այս ինտերնետ խանութը ստեղծվել է Ajax տեխնոլոգիայի կիրառմամբ: Ունի դինամիկ կատալոգ, ֆիլտրեր, զամբյուղից պատվեր կատարելու հնարավորություն, գնումների արխիվով անձնական կաբինետ և առաքման հաշվարկային մեխանիզմ: Մնացորդի, գների և զեղչերի մասին ինֆորմացիան ստացվում է ռեալ ժամանակում՝ 1C հաշվապահական ծրագրից:

  • Ստեղծվել է՝ 2017թ․
  • Կատարման ժամկետը՝ 60 օր
  • Կայքի տեսակը՝ օնլայն խանութ
  • Տեխնոլոգիաներ՝ HTML5, CSS3, Bootstrap, Ajax, Yii
Websites pages
Right choice of company

Ապրանքների կատալոգ

Ajax տեխնոլոգիայի կիրառմամբ ինտերնետ խանութի ստեղծումը բավականին բարդ է։ Այսպիսի կայքի ծրագրավորումը պահանջում է ուշադրություն մանրուքների նկատմամբ: Վեբ-սայթի ծրագրավորման համար կատարող ընկերության ընտրության հարցում ճիշտ ընտրություն կատարելու համար անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ստուդիայի պորտֆոլիոն: Կարող եք ստուգել, թե ինչպես են աշխատում պորտֆոլիոյում տեղադրված կայքերը, ինչ CMS-ների կիրառմամբ են դրանք ստեղծված, ինչպես են բացվում սմարթֆոնի բրաուզերում և ինչ ֆունկցիաներ ունեն:

Ապրանքի քարտ

Այս վեբ կայքի էջերը զբաղեցնում են էկրանի ողջ տարածքը: Յուրաքանչյուր ապրանք ունի իր վերնագիրը, արտիկուլ, նկարագրություն, մի քանի նկար ավելացնելու հնարավորություն, զամբյուղի և քանակի ընտրության կոճակներ, գույնի ֆիլտր և այլ ֆիլտրեր:

Websites pages 1
Shopping cart
Mobile website
Mobile version

Ինտերնետ խանութի բջջային տարբերակը

Ինտերնետ խանութի համար կատարվել է html, css ծրագրավորում: Բջջային տարբերակում այլ կերպ են կարգավորված մենյուի ֆունկցիոնալը, ապրանքի քարտերի և կատալոգի տեսքը: Մոբայլ տարբերակը ստեղծվել է Bootstrap տեխնոլոգիայով:

Mobile website 2
Mobile version of the online store

Մեծածախ օնլայն խանութների ստեղծում

Մեծածախ օնլայն խանութների ստեղծումը մարծախ խանութների հետ համեմատության դեպքում ենթադրում է մի շարք ֆունկցիոնալ տարբերություններ։ Այստեղ պետք է հաշվի առնել զամբյուղի մոդուլի հետ կապված մի քանի առանձնահատկություն՝

  1. ապրանքների հատով քանակի ընտրության դեպքում՝ նվազագույն պատվերի գործոնը,
  2. փաթեթավորված ապրանքների դեպքում՝ հատով կամ փաթեթով ընտրության հնարավորությունը,
  3. մնացորդների սինքրոնացման և ռեալ ժամանակում թարմացման ֆունկցիան,
  4. առևտրի նվազագույն գումարի սահմանափակման հարցը և այլն։

Մեծածախ խանութների դեպքում սովորաբար շեշտ չի դրվում ապրանքների լուսանկարների, մանրամասն նկարագրության վրա և ավելի շատ ուշադրություն է դարձվում օգտագործողների հարմարության հարցին։ Մեծածախ ինտերնետ խանութներում անհրաժեշտ է՝

  • Հատուկ ուշադրություն դարձնել մոբայլ տարբերակի հարմարությանը
  • Ապրանքներում և զամբյուղում նկատի ունենալ զեղչերի կիրառման հնարավորություն
  • Ցանկալի է պատվերի ընթացքում նախատեսել հաստատման ֆունկցիա
  • Անհրաժեշտ է ներդնել օգտագործողների համար ծանուցումների համակարգ։

Մեծ բիզնեսը սկսում է փոքր ստարտափից։

Մի թող վաղվան այն, ինչը կարող ես սկսել այսօր:

Rating:5
(1005)