Գրենական պիտույքների խանութ

Karandash գրենական պիտույքների խանութ: Այս օնլայն խանութը ստեղծվել է Ajax տեխնոլոգիայի կիրառմամբ: Ունի դինամիկ կատալոգ, ֆիլտրեր, զամբյուղից պատվեր կատարելու հնարավորություն, գնումների արխիվով անձնական կաբինետ և առաքման հաշվարկային մեխանիզմ: Մնացորդի, գների և զեղչերի մասին ինֆորմացիան ստացվում է ռեալ ժամանակում՝ 1C հաշվապահական ծրագրից:
Կայքի տեսակը՝ օնլայն խանութ
Ստեղծվել է՝ 2017թ.
Կատարման ժամկետը՝ 60 օր
Տեխնոլոգիաներ՝ HTML5, CSS3, Bootstrap, Ajax, Yii
Ապրանքների կատալոգ

Ապրանքների կատալոգ

Ajax տեխնոլոգիայի կիրառմամբ ինտերնետ խանութի ստեղծումը բավականին բարդ է։ Այսպիսի կայքի ծրագրավորումը պահանջում է ուշադրություն մանրուքների նկատմամբ: Վեբ-սայթի ծրագրավորման համար կատարող ընկերության ընտրության հարցում ճիշտ ընտրություն կատարելու համար անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ստուդիայի պորտֆոլիոն: Կարող եք ստուգել, թե ինչպես են աշխատում պորտֆոլիոյում տեղադրված կայքերը, ինչ CMS-ների կիրառմամբ են դրանք ստեղծված, ինչպես են բացվում սմարթֆոնի բրաուզերում և ինչ ֆունկցիաներ ունեն:

Ապրանքի քարտ

Այս վեբ կայքի էջերը զբաղեցնում են էկրանի ողջ տարածքը: Յուրաքանչյուր ապրանք ունի իր վերնագիրը, արտիկուլ, նկարագրություն, մի քանի նկար ավելացնելու հնարավորություն, զամբյուղի և քանակի ընտրության կոճակներ, գույնի ֆիլտր և այլ ֆիլտրեր:

Ապրանքի քարտ
Մոբայլ տարբերակ

Ինտերնետ խանութի բջջային տարբերակը

Ինտերնետ խանութի համար կատարվել է html, css ծրագրավորում: Բջջային տարբերակում այլ կերպ են կարգավորված մենյուի ֆունկցիոնալը, ապրանքի քարտերի և կատալոգի տեսքը: Մոբայլ տարբերակը ստեղծվել է Bootstrap տեխնոլոգիայով:

Ինտերնետ խանութի բջջային տարբերակ

Ցանկանու՞մ եք պատվիրել սեփական կայքը։

Մեծածախ օնլայն խանութների ստեղծում

Մեծածախ օնլայն խանութների ստեղծումը մարծախ խանութների հետ համեմատության դեպքում ենթադրում է մի շարք ֆունկցիոնալ տարբերություններ։ Այստեղ պետք է հաշվի առնել զամբյուղի մոդուլի հետ կապված մի քանի առանձնահատկություն՝

  1. ապրանքների հատով քանակի ընտրության դեպքում՝ նվազագույն պատվերի գործոնը,
  2. փաթեթավորված ապրանքների դեպքում՝ հատով կամ փաթեթով ընտրության հնարավորությունը,
  3. մնացորդների սինքրոնացման և ռեալ ժամանակում թարմացման ֆունկցիան,
  4. առևտրի նվազագույն գումարի սահմանափակման հարցը և այլն։

Մեծածախ խանութների դեպքում սովորաբար շեշտ չի դրվում ապրանքների լուսանկարների, մանրամասն նկարագրության վրա և ավելի շատ ուշադրություն է դարձվում օգտագործողների հարմարության հարցին։ Մեծածախ ինտերնետ խանութներում անհրաժեշտ է՝

  • Հատուկ ուշադրություն դարձնել մոբայլ տարբերակի հարմարությանը
  • Ապրանքներում և զամբյուղում նկատի ունենալ զեղչերի կիրառման հնարավորություն
  • Ցանկալի է պատվերի ընթացքում նախատեսել հաստատման ֆունկցիա
  • Անհրաժեշտ է ներդնել օգտագործողների համար ծանուցումների համակարգ։