Առևտրային հարթակի ստեղծում

Առևտրային հարթակը ստեղծված է տարատեսակ ապրանքների պատվերների համար: Այն հնարավորություն է ընձեռում կատարել կոմերցիոն առաջարկներ, ինչպես նաև ստանալ գնային առաջարկներ, ընտրել ապրանքներ, կատարել օնլայն վճարումներ:

Կայքի տեսակը՝ Կորպորատիվ կայք

Ստեղծվել է՝ 2015թ.
Կատարման ժամկետը՝ 90 օր
Տեխնոլոգիաներ՝ HTML5, CSS3, Bootstrap, custom PHP

Ի՞նչ բարդություններ կան առևտրային հարթակ ստեղծելու գործընթացում

Առևտրային  հարթակները <<չինական տեխնոլոգիայով>> ստեղծել հարկավոր չէ, այն արվում է ինքդ քեզ համար: Նմանատիպ մեծ նախագծերում որակի պահանջարկը բավականին լուրջ է: Դրա համար պետք է մոռանալ պատրաստի շաբլոնների մասին:  Անհրաժեշտ ֆունկցիաների վերամշակման և ծրագրավորման համար նույնպես պահանջվում են ոչ փոքր  ներդրումներ: Պատրաստի շաբլոնների վրա ստեղծած նմանատիպ առևտրային հարթակների համար որակի լիարժեք երաշխիք ոչ ոք չի տալիս:

21 դարը պահանջում է նորություն, առավել ևս էլեկտրոնային առևտրի ոլորտում:  Ավելի լավ է ստեղծել բիզնես հարթակ մեկ երկրի համար՝ հաշվի առնելով տեղական շուկայի պահանջները, առաջարկել հետաքրքիր հնարավորություններ և հանգիստ զարգանալ, քան պատճենավորել համաշխարհային հսկաներին, գովազդի համար փնտրել մեծ ներդրումներ և սննկանալ առանց թրաֆիկի:

Ինտերնետ խանութի զարգացում

Ցանկացած հաջողված նախագիծ դառնում է այդպիսին շնորհիվ այն  նորարարության, որը խանութն առաջարկում է շուկային: Որպեսզի Դուք չմտածեք և չկրկնօրինակեք, հարկավոր է ծրագրավորել սեփական կառավարման պլատֆորմը: Պետք է հաշվի առնել, թե ինչ ներդրումներ են հարկավոր կայքը պատրաստելուց հետո: Ինտերնետ խանութի կամ առևտրային հարթակի ստեղծումը ծրագրավորմամբ չի ավարտվում:  Հարկավոր է մշակել մարքեթինգային քաղաքականություն, գովազդել և կատարել կայքի առաջխաղացում, մշտապես զբաղվել սայթի զարգացմամբ:

Պորտալի բջջային տարբերակ

Բջջային տարբերակի ստեղծման համար օգտագործվել է Bootstrap տեխնոլոգիան՝ առանձին, անհատական կարգավորումներով: