Website maintenance

Վեբ-կայքերի համալիր սպասարկում

3714 02.06.2024

Վեբ-կայքերի համալիր սպասարկման ծառայությունները, փոքր բացառություններով, մատուցում ենք այն հաճախորդներին, ում համար ինքներս ենք ծրագրավորել սայթը: Սա քմահաճույք չէ, այլ՝ ռեսուրսների օպտիմալ օգտագործման ձգտում։ Իսկ փոքր բացառություները կապված են մասնագիտական ազարտի հետ։ 

Հայաստանի չափանիշներով միջին վեբ ստուդիան, որն ունի 12-20 հոգանոց աշխատակազմ (PM, QA, ծրագրավորողներ, կոնտենտ մենեջեր, դիզայներ և այլ) տարեկան ստեղծում է 20-ից ավելի վեբ-սայթ, ինտերնետ խանութ, պորտալ: Այս հաճախորդների 20-50 տոկոսը կայքը շահագործելուց հետո դիմում է սպասարկման, SEO առաջխաղացման, SMM ծառայությունների հարցով, ինչը ստիպում է խնայել աշխատակազմի ռեսուրսները՝ ամբողջ ուշադրությունը կենտրոնացնելով մշտական հաճախորդների վրա։

Համալիր սպասարկման շրջանակում Աստուդիո ընկերությունն իր պատվիրատուներին մատուցում է բարձրակարգ ծառայություններ հետևյալ ուղղություններով՝

  1. Կայքի կոնտենտի սպասարկում, դիզայն, քոփիռայթինգ; 
  2. Ինտերնետ խանութի սպասարկում, բաժինների և ապրանքների նկարագրությունների ավելացում;
  3. SMM ծառայություններ (Facebook, Instagram, TikTok, VK, Linkedin, YouTube, Telegram, Whatsapp Business);
  4. Google Business սերվիսի զարգացում, ապրանքների և ծառայությունների կատալոգի զարգացում;
  5. Բանալի բառերով SEO առաջխաղացում, Schema.org միկրոնշումների (micromarking, microdata) ինտեգրում;
  6. Սոց ցանցերի և էլեկտրոնային լրատվամիջոցների ավտոմատիզացված մշտադիտարկում, PR ծառայություններ և ինֆորմացոն աջակցություն;
  7. Հոսթինգի տրամադրում, տեխնիկական աջակցություն և մոնիտորինգ։

Ինչպե՞ս ենք սպասարկում կայքերը

Ինչպե՞ս ենք սպասարկում մեր պատրաստած կայքերը, և ի՞նչ կոնկրետ գործողություններ է ենթադրում ծառայությունը։ Նախ հատուկ ընդգծենք․ եթե խոսք է գնում ոչ մեծ տեղեկատվական կայքի մասին, դրանում երբեմն նոր ինֆորմացիա ավելացնելու և թարմացնելու համար սպասարկման կարիք չկա։ Մենք ոչ միայն պատվիրատուին տրամադրում ենք խմբագրման լիարժեք գործիքներ, վիդեո ինստրուկցիաներ, այլև ինքներս օգնում ենք թարմացնել սայթի կոնտենտը, եթե խոսք է գնում ամսական մեկ երկու նյութ ավելացնելու մասին։

Ավելի համակարգային մոտեցման դեպքում կոնտենտի սպասարկմանը միացնում ենք սոցիալական ցանցերում ընկերության առաջխացման, SEO օպտիմալացման և գովազդային արշավների կազմակերպման ծառայությունները։ Արդյունքում, պատվիրատուն ազատվում է ամեն ուղղությամբ առանձին մասնագետ գտնելու հոգսից, մենք էլ ստանում ենք տարեկան պայմանագիր՝ ստաբիլ ամսական վճարումներով։

Ընդհանուր պայմաններ․

  • Կազմում ենք աշխատանքային ծրագիրը, գրաֆիկը և գնացուցակը;
  • Յուրաքանչյուր ուղղությամբ թվարկում ենք անելիքները;
  • Յուրաքանչյուր շաբաթ կամ ամիս տրամադրում ենք հաշվետվություն;
  • Կրիտիկական նշանակության հարցերը լուծում ենք արտահերթ՝ անկախ պահանջվող ժամանակից;

Կայքի տեխնիկական աջակցություն և կոնտենտի սպասարկում.

  • Կոնտենտի թարմացումներ, թարգմանություններ, մեդիայի տեղադրում;
  • SEO տեքստերի կազմում և ավելացում;
  • Տեխնիկական սպասարկման շրջանակում հոսթինգի մշտադիտարկում;
  • Կայքի պարբերական տեխնիկական բարելավումներ։

ՍՄՄ ծառայություններ․

  • Մշակում ենք smm ռազմավարությունը և կոնտենտ պլանը;
  • Պատրաստում ենք դիզայն փաթեթներ յուրաքանչյուր սոց ցանցի համար;
  • Ստեղծում ենք կոնտենտը, կատարում հրապարակումները;
  • Զբաղվում ենք գովազդի կարգավորումներով և ուղեկցումով;
  • Ըստ անհրաժեշտության մեր վրա ենք վերցնում նամակագրությունները։

Մարքեթինգային ծառայություններ․

  • Կազմում ենք գովազդային ռազմավարությունը և գովազդային պլանը;
  • Ըստ թիրախային լսարանների առանձնացնում ենք գովազդային հարթակները և տարբաժանում ենք բյուջեն;
  • Կազմում ենք գովազդային առաջարկները, հայտարարությունները, վիզուալ նյութերը;
  • Ուղեկցում ենք գովազդային արշավները, անցկացնում ենք մշտադիտարկում;
  • Պատվիրատուին տրամադրում ենք շաբաթական հաշվետվություններ։

Օնլայն խանութների սպասարկում

Օնլայն խանութների սպասարկումն առանձնացնում ենք, քանի որ այս մասով անհրաժեշտ է ավելի ուշադիր և խիտ գրաֆիկով համագործակցություն, պատասխանատվությունն էլ ավելի բարձր է։ Օրինակ, ակտիվ աշխատող ինտերնետ խանութի միայն պրոցեսների աուդիտի և տեխնիկական սպասարկման վրա միջինում անհրաժեշտ է ծախսել ամսական 40 աշխատանքային ժամ։ Եվ սա միայն տեխնիկական ուղղությունն է՝ առանց SMM, SEO ծառայությունների կրկնության՝

  1. Ինտերնետ խանութի աշխատանքի մշտական աուդիտ
  2. Այցելուների պահվածքի և քայլերի վերլուծություն
  3. Վճարամիջոցների և հաշվապահական ծրագրի հետ ինֆորմացիայի փոխանակման աուդիտ 
  4. Ապրանքների թարմացումների ստուգումներ
  5. Ընթացիկ տեխնիկական սպասարկում։

Եթե ձեր ինտերնետ խանութը կամ ստարտափը լիարժեք սպասարկման, առաջախաղացման ծառայությունների կարիք ունի, ուղարկեք ձեր կայքի հասցեն և առաջադրվող պահանջները info@astudio.am էլ փոստին։ Մենք կուսումնասիրենք ռեսուրսը, կիրականացնենք տեխնիկական աուդիտ, կքննարկենք ձեր պահանջները, կհաշվարկենք ծախսվող աշխատաժամանակը և կկազմենք փոխադարձ շահեկան գնացուցակ։

 

Հոդվածը գրվել է 2015 թվականին և թարմացվել է 2024-ի հունիսին։ Եթե կարդացել եք մինչև վերջ, ներքևում կարող եք գնահատել ինֆորմացիայի օգտակարությունը։

Մեծ բիզնեսը սկսում է փոքր ստարտափից։

Մի թող վաղվան այն, ինչը կարող ես սկսել այսօր:

Rating:5
(221)

Օգտակա՞ր էր այս հոդվածը