Կայքերի պատրաստումը մատչելի է

Որտե՞ղ պատվիրել սայթ

Որտե՞ղ պատվիրել սայթ։ Ի՞նչ կարժենա կայքի պատրաստումը։ Եթե դուք որոշել եք ստեղծել վեբ-կայք, սրանք առաջին հարցերն են, որոնց պատասխանը փնտրելու եք։

Գործարարը, որը ցանկանում է գումար վաստակել համացանցում սեփական սայթերի միջոցով կամ գովազդել բիզնեսը, բախվում է ծրագրավորողի ընտրության խնդրին: Ինչպե՞ս ընտրել մասնագետին կամ վեբ ընկերություն, ինչպիսի՞ ծախսեր կլինեն ծրագրավորումից հետո: Մատչելի կայք պատվիրելու որոշման ժամանակ պատվիրատուն կանգնում է բազում հարցերի առջև:

Առցանց ռեսուրսի ստեղծումը կարևոր քայլերի հաջորդականություն է, որոնց համար պետք է ընտրել փորձված մասնագետների: Գործընթացը բաժանվում է 4 փուլի: Ցանկալի է, որ բոլոր փուլերով զբաղվի նույն միասնական թիմը:

  • Ծրագրավորում, որակի ստուգում
  • Կոնտենտի ստեղծում, ձևավորում,
  • Օպտիմալացում, առաջխաղացում բանալի բառերով
  • Տեխնիկական աջակցություն, սպասարկում։

Փորձը ցույց է տալիս՝ առաջին սխալը ոչ բավարար ֆինանսավորումն է: Եթե ձեզ անհրաժեշտ է լենդինգ, ապա շատ գումար պետք չէ: Իսկ եթե ցանկանում եք ստեղծել առևտրային հարթակ ու ծախսել ընդամենը 500$, ճիշտը՝ չսկսելն է:

Կայքի պատրաստման խորհուրդներ

Այսօր Հայաստանում գործում է ավելի քան 300 վեբ ընկերություն: Ընկերությունների կեսը փակվում է գործունեության առաջին տարվա ընթացքում: Դա չի խանգարում նոր ընկերություններին գործունեություն սկսել ու հաջող զարգանալ: Տարածված սխալներից մեկը ուսանողներին կամ նորաթուխ ստուդիաներին վստահելն է: Կամ էլ պատվիրատուն սեփական օնլայն խանութն ունենալու փոխարեն նախընտրում է տեղեկատվական էջի համար վճարել (վարձակալել) որևէ կատալոգում կամ առևտրային հարթակում, որտեղ մեկ ընկերության ապրանքները տեղադրվում են մրցակիցների նմանատիպ առաջարկությունների հետ միասին:

Կայքի պատրաստման հետևյալ խորհուրդները կօգնեն կողմնորոշվել վեբ ընկերության ընտրության հարցում.

  1. Հաճախորդներին ինտերնետային խանութներ բերում են որոնողական համակարգերը, գովազդային ընկերությունները և ոչ թե առևտրային կամ հայտարարությունների հարթակները: Երբ վճարում եք հարթակում ապրանքատեսակ, ծառայություն տեղադրելու համար, ձեր գումարն աշխատում է նրանց բիզնեսի զարգացման վրա:
  2. Հաջորդ սխալն այն է, երբ կայքի պատրաստման, դիզայնի, սպասարկման խնդիրները հանձնարարում են անփորձ աշխատակցին:
  3. Որոշ գործարարներ փորձում են իրենք ստեղծել իրենց սայթը (օրինակ, օգտագործելով Wordpress-ի հարյուրավոր անվճար հնարավորությունները):
  4. Նախքան կայք պատվիրելը, ծանոթացեք ստուդիայի պորտֆոլիոյին: Մեկ տարվա փորձ ունեցեղ յուրաքանչյուր նորմալ ընկերություն պետք է ունենա առնվազն 10 պատրաստի կայք: Թույլ մի տվեք ձեզ օգտագործել միայն փորձ կուտակելու նպատակով:
  5. Մոդայիկ է դարձել ընկերությունն ընտրել արձագանքների հիման վրա: Յուրաքանչյուր պատվիրատու ինքն է ցանկանում իր կայքում նման բաժին ունենալ: Արձագանքին պետք է հավատալ այն դեպքում, երբ անձամբ ճանաչում եք հեղինակին:

Բլոգ

736
Օգտակա՞ր էր այս հոդվածը