Կայքերի պատրաստումը մատչելի է

Կայքերի պատրաստումը մատչելի է

Գործարարը, որը ցանկանում է գումար վաստակել համացանցում սեփական ռեսուրսների միջոցով, բախվում է կայք մշակողի ընտրության խնդրին: Ինչպե՞ս ընտրել վեբ ընկերություն, ինչպիսի՞ ծախսեր կլինեն ծրագրավորումից հետո: Մատչելի կայք պատվիրելու որոշման ժամանակ պատվիրատուն կանգնում է բազում հարցերի առջև:

Առցանց ռեսուրսի ստեղծումը կարևոր քայլերի հաջորդականություն է, որոնց համար պետք է ընտրել մասնագետների: Գործընթացը բաժանվում է 4 փուլի: Ցանկալի է, որ բոլոր փուլերով զբաղվի նույն միասնական թիմը:

  1. Ծրագրավորում, որակի ստուգում
  2. Համալրում, ձևավորում,
  3. Օպտիմալացում, շրջանառություն թիրախային բառերով
  4. Աջակցություն, սպասարկում

Փորձը ցույց է տալիս՝ առաջին սխալը ոչ բավարար ֆինանսավորումն է: Եթե ձեզ անհրաժեշտ է լենդինգ, ապա շատ գումար պետք չէ: Իսկ եթե ցանկանում եք ստեղծել առևտրային հարթակ ու ծախսել ընդամենը 500$, ճիշտը գործընթացը չսկսելն է:

Կայքի պատրաստման խորհուրդներ

Այսօր Երևանում գործում է ավելի քան 300 վեբ ընկերություն: Ընկերությունների կեսը փակվում է գործունեության առաջին տարվա ընթացքում: Դա չի խանգարում նոր ընկերություններին գործունեություն սկսել ու հաջող զարգանալ: Տարածված սխալներից մեկը ուսանողներին կամ նորաթուխ ընկերություններին վստահելն է: Կամ էլ պատվիրատուն սեփական առցանց խանութն ունենալու փոխարեն նախընտրում է «վաճառողի սենյակ» վարձակալել առևտրային հարթակում, որտեղ մեկ ընկերության ապրանքները տեղադրվում են էջում մրցակիցների նմանատիպ առաջարկությունների հետ միասին:

Կայքի պատրաստման հետևյալ խորհուրդները կօգնեն Ձեզ  կողմնորոշվել վեբ ընկերության ընտրության հարցում.

  • Հաճախորդներին ինտերնետային խանութներ բերում են հենց որոնողական համակարգերը, գովազդային ընկերությունները, և ոչ թե առևտրային կամ հայտարարությունների հարթակները: Երբ վճարում եք հարթակում ապրանքատեսակ, ծառայություն տեղադրելու համար, Ձեր գումարն աշխատում է նրանց վրա:
  • Հաջորդ սխալն այն է, երբ կայքի պատրաստման, դիզայնի, սպասարկման խնդիրները հանձնարարում են անփորձ աշխատակցին:
  • Որոշ գործարարներ փորձում են իրենք ստեղծել իրենց ռեսուրսը:
  • Միշտ՝ նախքան կայք պատվիրելը, ծանոթացեք վեբ ընկերության պորտֆոլիոյի հետ: Մեկ տարվա փորձ ունեցեղ յուրաքանչյուր նորմալ ընկերություն պետք է ունենա առնվազն 50 կայք: Թույլ մի՛ տվեք Ձեզ օգտագործել փորձնական նպատակներով:
  • Մոդայիկ է դարձել ընկերությունն ընտրել արձագանքների հիման վրա: Յուրաքանչյուր պատվիրատու ինքն է ցանկանում իր կայքում նման բաժին ունենալ: Արձագանքին պետք է հավատալ այն դեպքում, երբ անձամբ ճանաչում եք հեղինակին:
  • Կարևոր է պատվիրել ամբողջկան նախագիծ: Ցանկալի է CMS-ը ստեղծել Ձեր ծրագրին համապատասխան, ինչպես արվում է Astudio ընկերությունում:

Բլոգ

161