Types of Internet Advertising

Ինտերնետային գովազդի տեսակները

5299 04.04.2024

Ինտերնետային գովազդ է կոչվում վեբ տիրույթում իրականացվող ցանկացած տեսակի գովազդ։ Ինտերնետ գովազդը մեծ ազդեցություն ունի թիրախային խմբերի օգտագործողների վրա, քանի որ թույլ է տալիս ընտրել գովազդի հավանական սպառողների սեռը, տարիքը, գտնվելու վայրը, նույնիսկ՝ նախընտրությունները: Այս առավելությունների ազդեցությամբ այսօր փոքր, միջին և խոշոր բիզնեսը աստիճանաբար հրաժարվում է գովազդի ավանդական տեսակից, նախընտրում ինտերնետային գործքներով միանգամից դիմել թիրախային լսարանին՝ ընտրելով սեփական գրպանին և առաջադրված խնդիրների լուծման համար ամենահարմար հարթակները։

Ի՞նչ տեսակների վեբ-գովազդ է հասանելի Հայաստանում

  1. Գովազդ սոցիալական ցանցերում;
  2. Որոնողական համակարգերում կոնտեքստային գովազդ;
  3. Վիդեո գովազդ, վիդեոկոնտենտում տեղադրվող գովազդ;
  4. Բաներային գովազդ կայքերում;
  5. Գովազդ մեդիա ցանցում՝ հիմնականում հակիրճ հայտարարությունների տեսքով։

Օնլայն գովազդի առանձնահատկությունը

Բացի հաճախորդների ներգրավման գերխնդրից, ինտերնետային օնլայն գովազդը ենթադրում է տարբեր մարքեթինգային գործառույթների իրականացում։ Այսօր աշխարհի համակարգիչների և գաջեթների 80%-ից ավելին միացված է ցանցին, ինչը նշանակում է՝ ինտերնետը հասանելի է 24 ժամ, օգտագործողները նույնպես հասանելի են առանց հանգստյան ժամերի և ավելի մեծ քանակով, քան մյուս մեդիա ռեսուրսների սպառողները։ Սա հնարավորություն է ստեղծում պոտենցյալ գնորդների վրա ազդել մշտապես՝ ստիպելով հետաքրքրվել ձեզնով, կատարել պատվերներ և գնումներ առանց տանից դուրս գալու: 

Առաջխաղացման յուրաքանչյուր տեսակի առանձնահատկությունը՝

  • Տեքստային և գրաֆիկական բաներներ, որոնք կարող են օգտագործել Java, Flash և այլ տեխնոլոգիաներ։ Տեղադրվում են խոշոր պորտալներում, լրատվական կայքերում, բլոգերում։
  • Որոնողական օպտիմալացումը ինտերնետում ամենաանմիջականն է և արդյունավետը։ Բանալի բառերով ձեզ գտնում են հետաքրքրված օգտագործողները, որոնք այդ պահին պլանավորում են կատարել գործողություն։ Այսինքն, նրանց պետք չի համոզել գնել այդ տիպի ապրանքը կամ ծառայությունը։ Նրանց դա արդեն պետք է։
  • Կոնտեքստային գովազդը փոխկապակցված է որոնողական օպտիմալացման հետ և ունի նույն թիրախային առավելությունը՝ լսարանի հետ անմիջական շփումը։ Ուղակի առաջխաղացման այս տեսակում դուք վճարում եք որոնման արդյունքների թոփում երևալու համար։
  • E-mail մարքեթինգը ինտերնետային գովազդի տարածված տեսակներից է։ Գործընթացը սխալ կազմակերպելու դեպքում նամակները հայտնվում են սպամում, սակայն վստահելի հարթակներից կամ վճարովի գործիքներից օգտվելու դեպքում դուք ստանում եք որակյալ տրաֆիկ և զանգեր։
  • Վիդեո գովազդն ամենաազդեցիկն է, հետևաբար՝ ամենաթանկը։ Հատկապես վիդեո ֆորմատի սոց ցանցերի հայտնվելուն զուգահեռ դրանց ակտուալությունը մեծանում է։

Ցանկացած գովազդի նպատակը ոչ միայն ձեր ապրանքի կամ ծառայության մասին ինֆորմացիան տեղ հասցնելն է, այլև վստահություն առաջացնելու միջոցով դրա վաճառքն ապահովելը հնարավորինս բարձր գնով։ Ինտերնետային գովազդի եկամտաբերության ցուցանիշը՝ ROI-ն, թույլ է տալիս հաշվարկել գովազդի վրա կատարած ներդրման վերադարձելիությունը։

Գովազդ սոցիալական ցանցերում

Սոցիալական ցանցերում գովազդը Հայաստանում տարածվածությամբ ու հասանելիությամբ առաջին տեղում է։ Միլոնից ավելի օգտագործող Հայաստանում ամեն օր մինչև մի քանի ժամ օգտվում է Facebook, Instagram, LinkedIn, Տիկ Տոկ, OK, VK և այլ հարթակներից։ Իհարկե, գովազդատուները չեն կարող բաց թողնել նման մեծ լսարանի վրա ազդելու հնարավորությունը։

Բիզնեսի շատ սեփականատերեր առանց կողմնակի օգնության են սկսում իրենց գովազդային արշավները։ Նրանց համար հատկապես գրավիչ է կարգավորումների ավտոմատացման հնարավորությունը։ Ճիշտ է նման դեպքերում արդյունավետությունը հաճախ ավելի ցածր է, վերահսկողությունը՝ թույլ, սակայն փաստը մնում է փաստ։

Աստուդիո ընկերությունն առաջարկում է գովազդային արշավների կարգավորումների, կազմակերպման և սպասարկման SMM ծառայություններ։ Կարող եք դիմել և առաջնային կարգավորումների համար և ստանալ կոմպլեքս ծառայություններ՝ դիզայնից մինչև հետաքրքրված հաճախորդների նամակների և մեկնաբանությունների սպասարկում։

Մարդկանց 70%-ը գնումներից առաջ ինֆորմացիա է փնտրում ինտերնետում։ Ցանկանո՞ւմ եք աչքի ընկնել։ Հինգ (5!) րոպեում մենք կհուշենք ինչպես։

Rating:5
(2072)

Օգտակա՞ր էր այս հոդվածը