Ինքնուրույն SMM առաջխաղացում

Ինքնուրույն SMM առաջխաղացում

Ի՞նչ է նշանակում ինքնուրույն SMM առաջխաղացում և ինչո՞վ կարող է սոցցանցերում առաջխաղացումն օգնել բիզնեսին: Այս հարցն ավելի արդիական է դարձել սոցցանցերի զարգացմանը զուգընթաց: Կայքերի պատրաստումից հետո Astudio ընկերությանը պատվիրատուները հաճախ հարցնում են, թե ինչ պետք է անել լավ արդյունքի համար: Երբ ստանում են հակիրճ տեղեկատվություն առաջխաղացման գործընթացի, ժամկետների, գների մասին, ոմանք մտածում են, որ կարող են խնայել ու SMM առաջխաղացմամբ զբաղվել ինքնուրույն: Իսկ ինչպե՞ս կարելի է SMM առաջխաղացմամբ զբաղվել ինքնուրույն: Ի՞նչ գործիքներ կան խնդիրը հեշտացնելու համար և ինչպե՞ս չվնասել սեփական բիզնեսը:

Հետաքրքրությունն առաջխաղացման գրավականն է

Սոցիալական մեդիայի զարգացման նախնական շրջանում արդեն պարզ էր, որ վիրտուալ աշխարհում սոցիալական մեդիայի հանդեպ հետաքրքրությունը բիզնեսի առաջխաղացման և վաճառքի մեծացման գրավականն է: Նոր SMM մասնագետների համար (որոնց SMM-շիկ են անվանում) աքսիոմա է դարձել՝ ինչ-որ բան գովազդելու ու դրանից եկամուտ ունենալու համար նախևառաջ պետք է հետևորդների համար հետաքրքիր օգտատեր դառնալ:

Դասական SMM առաջխաղացմամբ զբաղվելու համար անհրաժեշտ է դառնալ հետաքրքիր, տարբերվող օգտատեր, ձեռք բերել իրական ու հավատարիմ հետևորդենր, տալ նրանց վիրտուալ ամենաուժեղ թմրանյութերից՝ նորություններ, պոզիտիվ, սենսացիա, նյութ, որը կստիպի մտածել:

Սկսնակ SMM մասնագետների սխալները

  • Որոշ SMM-շիկներ նախընտրում են ժամանակ չծախսել սեփական էջի շրջանառության ու հետևորդներ ներգրավելու համար: Նրանք պարզապես ձեռք են բերում արդեն հետևորդներ ունեցող պատրաստի էջեր:
  • Նույնիսկ եթե որոշել եք էջը՝ ակկաունտը գնել, գործեք զգուշորեն: Լինում են դեպքեր, երբ ձեռք են բերում որևէ նորաձև կնոջ էջ, որպեսզի առաջխաղացնեն տնտեսական վերլուծության ծառայությունները:
  • Կան SMM-շիկներ, որոնք զբաղվում են ոչ թե առաջխաղացմամբ, այլ հատուկ ծրագրերով շրջանառմամբ: Դա պարզ թվային մանիպուլյացիա է:
  • Եթե որոշել եք SMM առաջխաղացման դասընթացներ անցնել, ուշադիր ընտրեք մասնագետին կամ ընկերությունը: Պետք չէ վստահել այն մարդուն, ով ունի ավելի քիչ հետևորդներ, քան միջին վիճակագրական օգտատերը:

Ինչպես առաջ գնալ սոցիալական ցանցերում

Լավ արդյունքի համար պարզապես էջ կամ շատ հետևորդներ ունենալը բավարար չէ, անհրաժեշտ է նաև հետաքրքիր կոնտենտ կայքում և սոցցանցերում: Սոցցանցերում առաջ գնալու համար անհրաժեշտ է հետևել որոշ պայմանների.

  1. Առաջխաղացվող կայքը պետք է պարբերաբար թարմացվի հետաքրքիր նյութերով:
  2. Կայքում օգտագործեք սոցիալական պլագիններ: Հետաքրքիր նյութերով պետք է կիսվի ոչ միայն SMM մասնագետը, այլև ընթերցողը:
  3. Պետք չէ տարբեր սոցցանցերում հրապարակել նույն նյութը նույն տեքստով:
  4. Մի խաբեք ընթերցողին: Օրինակ, չի կարելի հետաքրքիր հրապարակման միջոցով գրավել ընթերցողին դեպի կայք, ուր բացարձակապես այլ հոդված է հրապարակված:
  5. Հաճախ կայքում հետաքրքիր նյութը մնում է առանց ուշադրության ոչ հետաքրքիր հրապարակման պատճառով:
  6. Մի ձանձրացրեք ձեր ընթերցողներին: Պետք չէ նույն հրապարակումը տարածել շաբաթական մի քանի անգամ:
  7. Ձգտեք լինել օգտակար: Նոր տեղեկատվությունը, փորձի պատմությունը, խորհուրդները, դրականը. այս ամենը հնարավորություն են տալիս կապ ապահովել նոր հետևորդների հետ:
  8. Մի անտեսեք մարդկանց: Լավ արդյունքի համար անհրաժեշտ է մշտապես արձագանքել ընթերցողների մեկնաբանություններին և ապահովել սեփական էջի կարգուկանոնը:

Բլոգ

471