SMM promotion independently

Ինքնուրույն SMM առաջխաղացում

3407 24.11.2020

Ի՞նչ է նշանակում ինքնուրույն SMM առաջխաղացում և ինչո՞վ կարող է սոցիալական ցանցերում առաջխաղացումն օգնել բիզնեսին: Այս հարցն ավելի արդիական է դարձել սոցցանցերի զարգացմանը զուգընթաց: Կայքերի պատրաստումից հետո Astudio ընկերությանը պատվիրատուները հաճախ հարցնում են, թե ի՞նչ պետք է անել շատ պատվերներ ու զանգեր ստանալու համար: Երբ ստանում են հակիրճ տեղեկատվություն առաջխաղացման գործընթացի, ժամկետների, գների մասին, ոմանք մտածում են, որ կարող են խնայել ու SMM առաջխաղացմամբ զբաղվել ինքնուրույն: Իսկ ինչպե՞ս կարելի է SMM առաջխաղացմամբ զբաղվել ինքնուրույն: Ի՞նչ գործիքներ կան խնդիրը հեշտացնելու համար և ինչպե՞ս չվնասել սեփական բիզնեսին:

  1. Ստեղծեք որակյալ և գեղեցիկ էջեր սոցիալական ցանցերում։
  2. Օգտագործեք հեղինակային դիզայն և գեղեցիկ լուսանկարներ։
  3. Լրացրեք ձեր էջերի ինֆորմացիան, տեղադրեք ապրանքներն ու ծառայությունները։
  4. Եղեք հետաքրքիր ընթերցողների համար, անպայման չէ զբաղվել միայն ուղղակի գովազդով։
  5. Պատասխանեք բոլոր հաղորդագրություններին և մեկնաբանություններին։
  6. Մի ջնջեք բացսական արդար մեկնաբանությունները, այլ դասեր քաղեք դրանցից։
  7. Երբեք մի վստահեք բոտերով հարուստ առաջխաղացման հարթակներին։

Առաջացրեք հետաքրքրություն

Սոցիալական մեդիայի զարգացման նախնական շրջանում արդեն պարզ էր, որ վիրտուալ աշխարհում սոցցանցերի հանդեպ հետաքրքրությունը բիզնեսի առաջխաղացման և վաճառքի մեծացման գրավականն է: Նոր SMM մասնագետների համար (որոնց SMM-շիկ են անվանում) աքսիոմա է դարձել՝ ինչ-որ բան գովազդելու ու դրանից եկամուտ ունենալու համար նախևառաջ պետք է հետևորդների համար հետաքրքիր օգտատեր դառնալ:

Դասական SMM առաջխաղացմամբ զբաղվելու համար անհրաժեշտ է դառնալ հետաքրքիր, տարբերվող օգտատեր, ձեռք բերել իրական ու հավատարիմ հետևորդենր, տալ նրանց վիրտուալ ամենաուժեղ թմրանյութերից՝ նորություններ, պոզիտիվ, սենսացիա, գիտելիք, որը կստիպի մտածել:

Սկսնակների սխալները

  • Որոշ SMM մասնագետներ նախընտրում են ժամանակ չծախսել սեփական էջի առաջխաղացման ու հետևորդներ ներգրավելու համար: Նրանք պարզապես ձեռք են բերում արդեն հետևորդներ ունեցող պատրաստի էջեր:
  • Նույնիսկ եթե որոշել եք էջը գնել, գործեք ուշադիր: Լինում են դեպքեր, երբ ձեռք են բերվում որևէ նորաձև կնոջ էջ, որպեսզի առաջխաղացնեն տնտեսական վերլուծության ծառայությունները:
  • Կան SMM-շիկներ, որոնք զբաղվում են ոչ թե դասական առաջխաղացմամբ, այլ հատուկ ծրագրերով փորձում են ժամանակ շահել, պարզ ասած՝ աշխատանքը վստահում են բոտերին: Դա պարզ թվային մանիպուլյացիա է, որը շուտ թե ուշ պատժվում է սանկցիաների տեսքով:
  • Եթե որոշել եք SMM առաջխաղացման դասընթացներ անցնել, ուշադիր ընտրեք մասնագետին կամ ընկերությունը: Պետք չէ վստահել այն մարդուն, ով ունի ավելի քիչ հետևորդներ, քան միջին վիճակագրական օգտատերը:

Լավ արդյունքի համար պարզապես էջ կամ շատ հետևորդներ ունենալը բավարար չէ, անհրաժեշտ է նաև հետաքրքիր կոնտենտ կայքում և սոցցանցերում:

Սոցցանցերում առաջ գնալու համար անհրաժեշտ է հետևել որոշ պայմանների.

  1. Առաջխաղացվող կայքը պետք է պարբերաբար թարմացվի հետաքրքիր նյութերով:
  2. Կայքում օգտագործեք սոցիալական պլագիններ: Հետաքրքիր նյութերով պետք է կիսվի ոչ միայն SMM մասնագետը, այլև ընթերցողը:
  3. Պետք չէ տարբեր սոցցանցերում հրապարակել նույն նյութը նույն տեքստով:
  4. Մի խաբեք ընթերցողին: Օրինակ, չի կարելի հետաքրքիր հրապարակման միջոցով գրավել ընթերցողին դեպի կայք, ուր բացարձակապես այլ հոդված է հրապարակված:
  5. Հաճախ կայքում հետաքրքիր նյութը մնում է առանց ուշադրության սոցցանցային ոչ հետաքրքիր հրապարակման պատճառով:
  6. Մի ձանձրացրեք ձեր ընթերցողներին: Պետք չէ նույն հրապարակումը տարածել շաբաթական մի քանի անգամ:
  7. Ձգտեք լինել օգտակար: Նոր տեղեկատվությունը, փորձի պատմությունը, խորհուրդները, դրականը. այս ամենը հնարավորություն են տալիս կապ ապահովել նոր հետևորդների հետ:
  8. Մի անտեսեք մարդկանց: Լավ արդյունքի համար անհրաժեշտ է մշտապես արձագանքել ընթերցողների մեկնաբանություններին և ապահովել սեփական էջի կարգուկանոնը:

Մեծ բիզնեսը սկսում է փոքր ստարտափից։

Մի թող վաղվան այն, ինչը կարող ես սկսել այսօր:

Rating:5
(1047)

Օգտակա՞ր էր այս հոդվածը