![Website home page](https://astudio.am/img/iMac-Pro1.png)
![Մեծածախ առևտրի խանութ Wholesale e-store](https://astudio.am/image/4801-Mecacax-online-xanut-ners.jpg)
Մեծածախ մարկետփլեյս-խանութ
Մեծածախ մարկետփլեյս-խանութի CMS-ը ծրագրավորվել է զրոյից՝ առանց պատրաստի շաբլոնների օգտագործման: Հաճախորդների բազայի կառավարման համար ստեղծվել է CRM համակարգ, ինչպես նաև գործընկերների ցանկի կառավարման համար նախատեսված այլ օգտակար գործիքներ: Կայքը օգտվողներին թույլ է տալիս գրանցումից ու հաստատումից հետո ավելացնել ապրանքներ, կարգավորել մեծածախ վաճառքի և առաքման պայմանները, ստանալ օնլայն պատվերներ։ Ինտերնետ խանութի պատրաստումից (internet xanuti patrastum) հետո կայքում ինտեգրել ենք վճարամիջոցներ, կազմակերպել ենք ադմին համակարգի ուսուցումը և իրականացրել երաշխիքային տեխնիկական սպասարկում։
- Ստեղծվել է՝ 2017թ.
- Կատարման ժամկետը՝ 150 օր
- Կայքի տեսակը՝ օնլայն խանութ
- Տեխնոլոգիաներ՝ HTML5, CSS3, Bootstrap, Codeigniter
![Websites pages](https://astudio.am/img/portfolio/MacBook-Pro2.png)
![Ապրանքների կատալոգ Product catalog](https://astudio.am/storage/media/portfolio/thumbnail/0349-apranqneri-katalog.jpg)
Ապրանքների կատալոգ
Եթե դուք որոշել եք սեփական ինտերնետ խանութում զբաղվել առևտրով, ապա սկզբում հարկավոր է կազմել առևտրային հարթակի մարքեթինգային քաղաքականությունը, այնուհետև կողմնորոշվել այն ապրանքների ընտրության հարցում, որոնք ցանկանում եք առաջարկել:
Մարքեթինգային քաղաքականությունը կախված է նախընտրությունից և ֆինանսական հնարավորությունից: Laleli օնլայն խանութի քաղաքականությունը կայանում է նրանում, որ հագուստի մեծածախ վաճառողների հետ ունեցած կապերի շնորհիվ կարողանա շուկայում առաջարկել մրցակցային գներով հագուստ:
Վաճառողի անձնական էջ
Հաճախորդները երբեմն դիմում են հարցով՝ ինչպե՞ս է աշխատում հագուստի ինտերնետ խանութը, ինչի՞ն պետք է ուշադրություն դարձնել հագուստի ինտերնետ խանութ ստեղծելիս (internet xanuti patrastum), եթե բացակայում է սեփական առևտրային տարածքը:
Մեր փորձն արդեն ցույց է տվել՝ տեխնոլոգիաների զարգացման և գնորդների նախընտրությունների փոփոխման շնորհիվ հնարավոր է ստեղծել սեփական բիզնեսը և ապահովել առաջխաղացումը՝ առանց օֆլայն առևտրային կետի: Այժմ սպառողները սկսել են ավելի հաճախ փնտրել ապրանքներ և տեղեկություններ համացանցում, համեմատել գները և կատարել պատվերներ առանց խանութ այցելելու: Դա նշանակում է, որ սպառողին առաջին հերթին հետաքրքրում է ոչ թե շինությունը, այլ մրցակցային գինն ու արագ սպասարկումը, ինչի մասին մանրամասն կպատմենք ներքևում։
![Websites pages 1](https://astudio.am/img/portfolio/MacBook-Pro2.png)
![Վաճառողի անձնական էջ Sellers cabinet](https://astudio.am/storage/media/portfolio/thumbnail/0349-vajaroxi-andznakan-ej.jpg)
![Mobile website](https://astudio.am/img/portfolio/iPhone_background.png)
![Բջջային տարբերակի HTML ծրագրավորում HTML programming mobile version](https://astudio.am/storage/media/portfolio/thumbnail/1419-mecacax-arevtri-online-xanut.jpg)
Բջջային տարբերակի HTML ծրագրավորում
Կայքի բջջային html ծրագրավորման ընթացքում առանձնահատուկ ուշադրություն ենք դարձրել գնորդների և վաճառողների անձնական կաբինետների հարմարության ապահովման հարցի վրա:
![Mobile website 2](https://astudio.am/img/portfolio/iPhone_background.png)
![HTML ծրագրավորում HTML programming](https://astudio.am/storage/media/portfolio/thumbnail/1419-mecacax-arevtri-online-xanutjpg.jpg)
Ինպե՞ս է աշխատում հագուստի ինտերնետ խանութը
Ցանկանո՞ւմ եք ստեղծել նոր նախագիծ։ Եկեք քննարկենք այն։ Դուք կլսեք հիմնավորված գներ և ռեալ ժամկետներ։