Կայքերի օպտիմալացում

Կայքերի օպտիմալացում

Կայքերի օպտիմալացումը ռեսուրսների տեխնիկական բարելավումն է որոնողական ալգորիթմների վստահության և թիրախային բառերով դիրքի բարելավման համար: SEO-ն (Search Engine Optimization) կարևոր դեր ունի թիրախային բառերով առաջխաղացման գործընթացում: Google-ի և Yandex-ի ալգորիթմների խոշոր փոփոխություններից հետո հիմնական որոնողական համակարգերը մեծ ուշադրություն են դարձնում ներքին գործոններին.

  • Կիրառելիություն (usability),
  • Տեքստերի որակ և արդյունավետություն,
  • Էջում այցելությունների ժամաքանակ,
  • Էջերի ճիշտ կցում,
  • Մետա-թեգերի կիրառում:

Նախքան ռեսուրսը այցելուների հարմարավետությանն ու որոնողական համակարգերի պահանջներին համապատասխանեցնելը՝ անհրաժեշտ է կատարել համալիր աուդիտ:

Կայքի աուդիտ

Կայքի տեխնիկական աուդիտը ներառում է HTML-ի վալիդականության, CSS ծածկագրի ստուգում, էջերի բեռնման արագություն, հարմարվողականություն տարբեր բրաուզերներին ու թույլատրություններին, robots.txt, sitemap.xml կարգավորումներ:

  • HTML-ի և CSS ծածկագրի օպտիմալացումը բաշխման գործոնում այդքան էլ մեծ դեր չի խաղում, բայց ընդունված է համարել, որ ծածկագրի վալիդականությունը ցույց է տալիս ծրագրավորողի ճշտակատարությունը:
  • Էջերի բեռնման արագությունը նախևառաջ ազդում է այցելուի որոշման վրա՝ մնալ Ձեր կայքում, թե գնալ մրցակիցների մոտ: Բաշխման դեպքում տվյալ գործոնը ոչ պակաս կարևոր դերակատարում ունի:
  • HTML-ի ադապտացիան կամ բջջային տարբերակի առկայությունը որոնողական համակարգերի հետ աշխատանքի կարևորագույն փաստարկներից է: Բջջային կապի օգտատերերի քանակի կտրուկ աճն ստիպեց որոնողական համակարգերի հսկաներին փոխել ալգորիթմները հօգուտ այն կայքերի, որոնք ունեն բջջային տարբերակներ:
  • Sitemap-ը նախատեսված է անհրաժեշտ էջերի ամբողջական ինդեքսացիայի համար: Փաստացի որոնողական համակարգերն այնքան «կպչուն» են, որ տվյալ ֆայլի առկայությունը կամ բացակայությունը մեծ դեր չի կատարում:

Սեմանտիկ հիմք և կոնտենտի վերլուծություն

Ինքնատիպ կոնտենտը բաշխման ժամանակ ամենակարևոր գործոնն է: Տվյալ պահին գրագետ կազմված տեքստը կարող է ավելին անել, քան գնված հղումները: Տեքստերի ինքնատիպությունը կարևոր, բայց ոչ բավարար պայման է բանալի բառերով առաջխաղացման համար: Նախքան կոնտենտ ստեղծելն ու կայքը համալրելը՝ անհրաժեշտ է հասկանալ ռեսուրսի կառուցվածքը, տեղեկատվության տեղաբաշխումը, կապը էջերի միջև, կազմել սեմանտիկ հիմքը, յուրաքանչյուր էջր համար առանձնացնել իր թիրախային բառը:

Երկրորդ քայլը տեքստերի խմբագրումն է որոնողական համակարգերի SEO-ի պահանջներին համապատասխան: Յուրաքանչյուր տեղեկատվական էջ պետք է պատախանի մեկ բարձր կամ միջին հաճախականությամբ և 1-2 ցածր հաճախականությամբ բանալի բառերով հարցումների: Կան տասնյակ պայմաններ՝ տեքստերի մեջ երբ և որտեղ պետք է կիրառել բանալի բառերը, ինչ քանակությամբ դրանք պետք է կրկնվեն: Շատ կարևոր գործոն է թիրախային բառերի ճիշտ կիրառումը title, description մետա-թեգերում, h1-h2 խորագրերում և անկորներում (anchor):

Կայքի օպտիմալացումը բավական ծավալուն ուղղություն է և չի կարելի բացատրել կամ ընկալել միայն մեկ հոդվածով: Օպտիմալացման գործընթացը սերտ կապված է կայքի առաջխաղացման հետ: Astudio ընկերությունը, կայքի ստեղծման պատվեր ստանալով, մատուցում է և օպտիմալացման ծառայություն:

Բլոգ

181