Օնլայն խանութների ստեղծումը թույլ է տալիս առաջխաղացնել առևտրային բիզեսը ամենատարբեր ոլորտներում՝ մանրածախից մինչև մեծածախ վաճառք: Ցանցային մարքեթինգը, որպես նոր հաճախորդների ներգրավման գործիք, ուղղակի վաճառքի խթանման տարբերակներից մեկն է: Ի՞նչ է իրենից ենթադրում MLM խանութի ստեղծումը (Multilevel marketing)։ Բիզնես մոդելի և ծրագրավորման տեսանկյունից սա ոչ ստանդարտ ինտերնետ խանութի ստեղծումն է, որն առաջնորդվում է ցանցային մարքեթինգի կանոններով։
ՄԼՄ խանութներն ունեն և օնլայն վաճառքին առնչվող ֆունկցիաներ և մարքեթինգային գործիքակազմ՝
- Ապրանքների կատալոգ և տեսականի;
- Զամբյուղի համակարգ, օնլայն գնումների ֆունկցիոնալ;
- Ադմինիստրատորների և ղեկավարների անձնական գրասենյակ,
- Գործակալի և հաճախորդի գրասենյակ;
- Ռեֆերալ համակարգի ալգորիթմով ֆունկցիոնալ;
- Տոկոսների հաշվիչներ և անալիտիկ ֆունկցիաներ;
- Բոնուսային համակարգի ֆունկցիաներ;
- Զեղչերի, ակցիաների և նվերների մոդուլներ:
Ցանցային բիզնեսի կայքեր
Ցանցային մարքեթինգը բիզնես մոդել է, որի կոնցեպցիան ուղղված է արտադրանքի իրացմանը: Այս բիզնես մոդելը հիմնված է գործակալներների և ռեֆերալների ցանցի վրա, որի մասնակիցները վաճառքի գործընթացը զարգացնում են գրավելով նոր գործընկերների և հաճախորդների։ Փաստացի, ստեղծում է առևտրային բուրգ՝ տոկոսային վարձատրության, պարգևների համակարգով: Այս բուրգի յուրաքանչյուր մասնակցի եկամուտը հիմնականում կազմված է բոնուսներից և տոկոսներից, որոնք ստացվում են շրջանառությունից:
Ցանցային բիզնեսն աշխարհում ապահովում է տարեկան մի քանի միլիարդ դոլարի շրջանառություն: Հիմք դրվելով 1945թ.-ին և զարգանալով 1990-ականներին՝ ցանցային մարքեթինգն այսօր շարունակում է աճել դանդաղ, բայց վստահ քայլերով: Ինտերնետային տեխնոլոգիաների դարաշրջանում MLM ընկերություններն իրենց գործունեությունն աստիճանաբար տեղափոխում են վիրտուալ տարածք: Ինտերնետի հնարավորությունները թույլ են տալիս ավելի հեշտ գտնել պոտենցիալ ներկայացուցիչներին, գործակալներին և հաճախորդներին, ներկայացնել արտադրանքն առցանց խանութներում, կազմակերպել վաճառքի և առաքման գործընթացը, գործակալների օնլայն ուսուցումը: Բիզնեսի կազմակերպման այս մեթոդը նաև հեշտացնում է հաշվարկների, հաշվետվությունների, վարձատրության գործընթացները։
ՄԼՄ խանութի Ֆունկցիաները
Ցանցային բիզնեսի համար ՄԼՄ խանութի ստեղծումը հնարավորություններ է տալիս ավտոմատացնել բազմաթիվ պրոցեսներ՝ խնայելով MLM ընկերությունների գործակալների և հաճախորդների ժամանակը:
ՄԼՄ կայքը մեծացնում է վաճառվող արտադրանքի տարածխումը, օգնում է հեշտ կազմակերպել վաճառքի գործընթացը, ներկայացնել տեսականին, վերլուծել գնորդների գործողությունները, գրավել հաճախորդներին անհատական օնլայն խորհրդատվությամբ: Նախագծի իրականացումը բաժանվում է մի քանի փուլի՝
- Ինտերնետ խանութի ստեղծում՝ ապրանքների կատալոգով;
- Հաճախորդների գրանցման և առևտրային գործիքների ֆունկցիոնալի ստեղծում;
- Գործակալների և ռեֆերալների գրանցում, ռեֆերալ ֆունկցիաների ստեղծում;
- Ցանցային մարքեթինգի ճյուղավորման կարգավորումներ և պայմանների կառավարում;
- Գործակալների, ռեֆերալների, հաճախորդների զեղչերի, տոկոսների, բոնուսների հաշվարկների ավտոմատացում և կարգավորումներ;
- Ռեֆերալ հղումների մոդուլի ներդրում և կարգավորումներ;
- Հաշվետվությունների և անալիտիկ տվյալների գեներացում։
Աստուդիո ընկերությունն առաջարկում է ցանցային բիզնեսի համար ցանկացած բարդության սայթերի ստեղծում։ Մենք զրոյից կպատրաստենք ձեր բիզնես մոդելին համապատասխան ֆունկցիոնալը, կիրականացնենք սպասարկումը և նախագծի զարգացումը։ Իսկ եթե դուք ունեք մոտավոր պատկերացումներ ցանցային առևտրի մասին, սակայն չեք կողմնորոշվել բիզնես մոդելի հարցում, մինչ սայթի ստեղծումը մենք կօգնենք խորհրդատվությամբ և կառաջարկենք ձեր բյուջեին համախատասխան լուծումներ։
Մեծ բիզնեսը սկսում է փոքր ստարտափից։
Մի թող վաղվան այն, ինչը կարող ես սկսել այսօր:
Օգտակա՞ր էր այս հոդվածը