Կայքի ինքնուրույն առաջխաղացում

Կայքի ինքնուրույն առաջխաղացում

Նախքան կայք պատվիրելը՝ ամեն մեկը չէ, որ գլխի է ընկնում, որ կայքի ստեղծումը երկար ճանապարհի սկիզբն է: Կարծես թե կա հետաքրքիր ռեսուրս, օրիգինալ դիզայն, օգտակար կոնտենտ, բայց այցելությունները ցածր են: Առցանց ռեսուրսի օգտատերը կարդում է, հասկանում է, որ ցանկալի տրաֆիկի և որոնողական համակարգերում լավագույն տասնյակ բարձրացնելու համար անհրաժեշտ է աշխատել շրջանառության ուղղությամբ: Համաշխարհային փորձը ցույց է տվել՝ վիտուալ գրասենյակները, առցանց խանութները և այլ ինտերնետային նախագծեր իրենց եկամուտով հետ չեն մնում օֆլայն բիզնես-նախագծերից: Առցանց բիզնեսի շրջանառությամբ ևս պետք է զբաղվել: Դա երկար գործընթաց է, եթե չդիմեք SEO ընկերության:

Կայք պատրաստելն իմաստ չունի, եթե դուք չեք պլանավորել ռեսուրսի առաջխաղացումը թիրախային բառերով: Հաճախ առաջխաղացումն ավելի թանկ արժե, քան ծրագրավորման գործընթացը: Այդ պաճառով պատվիրատուն հաճախ փորձում է ինքնուրույն զբաղվել կայքի առաջխաղացմամբ և խնայել միջոցները: Այսօր Հայաստանում կան մի շատ պորտալներ, որտեղ կարելի է շրջանառել ռեսուրսը նույնիսկ անվճար: Բայց մենք գիտենք՝ միայն որտեղ է անվճար պանիր լինում: Ինքնուրույն առաջխաղացման համար դուք պետք է իմանաք՝ ինչից է կախված օնլայն առաջխաղացումը: Յուրաքանչյուր որոնողական համակարգ ունի աշխատանքի իր ալգորիթմը: Նույնիսկ  SEO մասնագետները չեն կարող իմանալ բոլոր նյուանսները, քանի որ որոնողական համակարգերը (Google, Yandex) հաճախ են փոխում իրենց ալգորիթմները:

Առաջխաղացում բանալի բառերով

Կայքի ինքնուրույն առաջխաղացումը փորձ և ուշադրություն է պահանջում: Ինչպե՞ս են աշխատում որոնողական համակարգերը: Օգտատերը որոնում է, իսկ համակարգը (ալգորիթմ) հավաքում է արդյունքները, որոնք համապատասխանում են թիրախային բառերին: Համակարգը առաջին տողերում ցույց է տալիս միայն ռելևանտ, ինքնատիպ և որակյալ էջերը:

Yandex և Google որոնողական համակարգերը, որոնք հետխորհրդային շրջանից հետո կիրառվում են հավասարապես, էջի որակը որոշում են հարյուրավոր չափանիշներով: Սիրողական հետաքրքրվողներին բավական է իմանալ միայն կարևորագույնները՝

  1. դոմենի տարիք, SSL սերտիֆիկատի առկայություն,
  2. robots.txt և sitemap ֆայլերի առկայություն,
  3. ճիշտ գրանցված մեթա-թեգեր,
  4. ինքնատիպ կոնտենտ,
  5. ճիշտ կիրառված h1-h3 խորագրեր
  6. թիրախային բառերի համապատասխան քանակ,
  7. էջերի ճիշտ կցում,
  8. որակյալ ներքին հղումներ,
  9. օրիգինալ պատկերներ,
  10. ճիշտ կառուցվածք,
  11. վալիդային ծածկագիր,
  12. ծածկագրի ներքին օպտիմալացում:

Էջերի օպտիմալացում որոնողական համակարգերի համար

  • Title-ը և h1-h3 խորագրերը բարձրացնում են կայքի արդիականությունը, գրավում են օգտատերերին:
  • Որպեսզի էջը համարվի տեղեկատվական, անհրաժեշտ է առնվազն 250 բառ:
  • Տեղադրեք ներքին հղումներ: Դրանք ուղղորդում են դեպի այն էջեր, որոնք պետք է զարգացնել:

Բլոգ

221