Where to start SEO promotion

Ինքնուրույն SEO առաջխաղացում

3161 15.08.2024

Ոչ բոլորը մինչև կայք պատվիրելը գիտեն, որ սայթի ստեղծումը նոր հաճախորդներ ներգրավելու բարդ ճանապարհի սկիզբն է: Երբեմն զանգահարող հաճախորդը ներկայացնում է գրագետ պատրաստված հետաքրքիր ռեսուրս, որն ունի օրիգինալ դիզայն, օգտակար կոնտենտ, բայց այցելությունների անբավարար քանակ ու սահմանափակ բյուջե: Եթե դուք հնարավորություն չունեք պատվիրել առաջխաղացման ծառայություններ, ստիպված եք ինքներդ ժամանակ հատկացնել, ուսումնասիրել ոլորտը, կարդալ մասնագիտական խորհուրդներ և զբաղվել կայքի ինքնուրույն առաջխաղացմամբ։

Ի՞նչ ուղղություններով կարելի է աշխատել կայքի առաջխաղացման համար՝ առանց հատուկ մասնագիտական գիտելիքների և մեծ բյուջեի։

  1. SEO առաջխաղացում որոնողական համակարգերում;
  2. Դեպի կայք ուղղվող բնական հղումների ավելացում;
  3. SMM առաջխաղացում սոցիալական ցանցերում;
  4. Գովազդային արշավների կազմակերպում։

Եթե ձեր կայքն ունի տեխնիկական խնդիրներ, աշխատանքի և կոդային լուրջ սխալներ, էջերը ներբեռնվում են ցածր արագությամբ, առկա է մոբայլ ադապտացման խախտումներ, ապա բոլոր գործողություններից առաջ խորհուրդ ենք տալիս ուղղել դրանք։

Նույնիսկ ագրեսիվ գովազդային արշավներով ներգրաված այցելուները երկար չեն մնա կայքում, եթե առաջին կոնտենտը մատուցվի մի քանի վայրկյան ուշացմամբ կամ բացակայի մոբայլ ադապտացումը։ 

Կայքում առկա սխալներն ուղղելու և, բյուջեի առկայության դեպքում, ներքին SEO օպտիմալացման ծառայությունների համար կարող եք դիմել մասնագետներին։ Սակայն այս հոդվածում կդիտարկենք այն դեպքերը, երբ գործող սայթում այցելուներին խանգարող հանգամանքներ չկան։

Ինչի՞ց սկսել SEO առաջխաղացումը

SEO առաջխաղացումը (Search Engine Optimization) պատասխանատու է այցելուների և որոնողական ռոբոլտների «աչքում» կայքի կարևորությունը, կշիռը բարձրացնելու համար։ Դրա արդյունքում էլ օպտիմալացվող էջերն աստիճանաբար բարձրացնում են դիրքերը որոնումների արդյունքում և ստանում հավելյալ տրաֆիկ բանալի նառերով։ Նման դրական արդյունքի համար պետք է սկսել կայքի կոնտենտի որակի վրա աշխատելուց։ 

Ցանկացած աղբյուրից ստացված այցելության արդյունքը զրոյի կհավասարվի, եթե օգտատերը չգտնի պահանջվող որակը։ Ավելին, անալիտիկ համակարգերը «տեսնելով», որ կայքի մերժումները շատ են, այսինքն՝ այցելուները մի քանի վայրկյան մնալով մուտքի էջում լքում են ռեսուրսը, կիջեցնեն դոմենի վարկանիշը։

  • Ստեղծեք ունիկալ և օգտակար տեքստեր;
  • Տեքստերում օգտագործեք համարակալումներ և թվարկումներ;
  • Որպես օրինակ վերցրեք թոփերում գտնվող մրցակիցների տեքստերը, բայց երբեք մի պատճենեք դրանք;
  • Ծառայությունները և ապրանքները հագեցրեք ֆոտոներով;
  • Օպտիմալացրեք վիզուալ ֆայլերի ծավալը;
  • Բաժինների միջև ապահովեք հղումներ՝ խորքային էջերից դեպը գլխավոր;
  • Մեծ ուշադրություն դարձրեք h1, h2, h3 գլխագրերին, մետա թայթլին և դեսքրիփշնին;
  • Տեքստերը սինքրոնացրեք մետա ատրիբուտների հետ;
  • Մի չարաշահեք բանալի բառերի օգտագործումը;
  • Ակցիաների կամ այլ առաջարկների միջոցով «ստիպեք» այցելուներին սայթում կատարել գործողություններ։

Ինչպե՞ս է աշխատում որոնողական ալգորիթմը

Ինչպե՞ս է աշխատում որոնողական ալգորիթմը։ Այցելուն իրականացնում է փնտրում որոշակի բանալի բառերով, իսկ համակարգը (ալգորիթմ) սեփական բազաներից (հիշողությունից) առանձնացնում է այն արդյունքները, որոնք համապատասխանում են տվյալ բանալի բառերին։ Այնուհետև ալգորիթմը գնահատում է առանձնացված էջերի որակը, դոմենի որակը, համեմատում է «թեկնածուներին» և կազմակերպում է արդյունքների ցուցադրում՝ ըստ սեփական ռեյտինգի: Համակարգն առաջին էջում ցուցադրում է միայն ռելևանտ, ունիկալ և որակյալ էջերը:

Yandex և Google որոնողական համակարգերը էջերի որակը որոշում են հարյուրավոր չափանիշներով: Սիրողական հետաքրքրվողներին բավական է իմանալ կարևորագույնները՝
դոմենի տարիք, SSL սերտիֆիկատի առկայություն;

  • ճիշտ լրացված մեթա-թեգեր;
  • ունիկալ և գրավիչ կոնտենտ;
  • ճիշտ կիրառված h1-h3 գլխագրեր:

Համաշխարհային փորձը ցույց է տալիս՝ այսօր ինտերնետ խանութները և օնլայն ստարտափերը եկամտի ծավալներով կարող են գերազանցել օֆլայն նախագծերին: Այսինքն, օնլայն հարթակների զարգացման վրա ֆինանսների կամ ժամանակի տեսքով կատավող ներդրումները չպետք է զիջեն օֆլայն բիզնեսի համար հատկացվող ռեսուրսներին։ Հետևաբար, եթե դուք ցանկանում եք եկամուտ ստանալ ձեր կայքից, պարտավոր եք զբաղվել դրա առաջխաղացմամբ հաճախակի պարբերականությամբ։

 

Հոդվածը գրվել է 2014 թվականին և թարմացվել է 2024-ի օգոստոսին։ Եթե կարդացել եք մինչև վերջ, ներքևում կարող եք գնահատել ինֆորմացիայի օգտակարությունը։

Մեծ բիզնեսը սկսում է փոքր ստարտափից։

Մի թող վաղվան այն, ինչը կարող ես սկսել այսօր:

Rating:5
(223)

Օգտակա՞ր էր այս հոդվածը