Websites black-hat SEO

Կայքերի սև առաջխաղացում

2644 31.07.2024

Կայքերի սև առաջխաղացումը SEO առաջխաղացման այն գործողութուններն են, որոնք արգելված են Google և Yandex որոնողական համակարգերի ալգորիթմներում: Այս մեթոդները ենթադրում են ոչ արդար մանիպուլյացիաներ և գործողություններ, ինչի համար խստագույնս պատժվում են։ Սև օպտիմալացման դիմում են մաքսիմալ կարճ ժամանակահատվածում կայքը որոնման համակարգերում առաջին տասնյակ բարձրացնելու նպատակով:

Սև մեթոդների դիմում են՝

  • Ոչ բարեխիղճ SEO ընկերությունները, որպեսզի արագ արդյունք ցույց տան և ստանան արդյունքի տրամադրման փաստով պայմանավորված վարձատրությունը;
  • Անփորձ, սիրողական առաջխաղացմամբ զբաղվողները, ովքեր առավել հաճախ փորձում են ապահովել սեփական կայքի բարձր գիրքերը բանալի բառերով;
  • Ոչ լեգալ գործունեությամբ զբաղվող ռեսուրսները։ Քանի որ սրանց գովազդն արգելված է, սպիտակ առաջխաղացումն անարդյունավետ է, նման կայքերը գրեթե չեն ինդեքսավորվում և չեն ցուցադրվում թոփերում։

Նման սև առաջխաղացման հետևանքը երկար չի սպասեցնում։ Դոմենը հայտնվում է պատժամիջոցների տակ, իսկ կայքի սեփականատերը, փորձ հավաքելով, սկսում է ճշգրտել հետագա գործողությունները կամ դիմում է մասնագետի:

Առաջխաղացման սև մեթոդների հաճախ դիմում են նաև SEO ընկերությունները և օպտիմալացնողները: Հատկապես ֆրիլանս աշխատանքի դեպքում որոշ անպատասխանատու մասնագետների համար միակ նպատակը հաճախորդին արագ արդյունք ցույց տալն է, աշխատանքի վարձատրությունը ստանալն ու ձեռքերը լվանալը: Նման ճակատագրական սխալից հետո պատվիրատուն կամ հիասթափվում է «առաջխաղացում» հասկացությունից, կամ պրոցեսը սկսում է զրոյից՝ դիմելով այլ կատարողների:

Սև առաջխաղացման տեսակները

Արգելված առաջխաղացման մեթոդների տեսակները բազմազան են՝ պրիմիտիվ, հաճախ ծիծաղելի մանիպուլյացիաներից, մինչև կիսալեգալ, երբեմն արդյունք ապահովող մեթոդներ։ Ներկայացնում ենք առաջխաղացման մի քանի տարածված սև մեթոդներ՝

  1. Spamdexing (spam և index – որոնողական համակարգերի սպամի ցուցիչ) - այն առաջխաղացումն է, որի շրջանակներում ստեղծվում են ոչ բնական էջեր՝ որոնողական արդյունքները կեղծելու համար:
  2. Cloaking (cloak – ծածկում, քողարկում) – որոնողական համակարգերին ցույց են տրվում կայքի այն էջերը, որոնք հագեցված են բանալի բառերով, սակայն դրանք տարբերվում են իրական էջերից, որոնք տեսնում են կայքի այցելուները:
  3. Swapping (ինդեքսացված էջի փոխարինում) – սև առաջխաղացման այս մեթոդին մասնագետներն անդրադառնում են սայթի օպտիմալացման վերջին փուլում, երբ պետք է հաշիվ տալ պատվիրատուին, ցույց տալ «լավ» դիրքն ու հանձնել պատվերը: Այս մեթոդը ենթադրում է էջի կոնտենտի արհեստական փոխարինում՝ որոնողական համակարգերում ինդեքսացիայից հետո: Նման էջը թոփ տասնյակում մնում է մինչև հաջորդ ինդեքսավորումը՝ 1-4 շաբաթ: Դա բավարար ժամանակ է աշխատանքի կատարումն արձանագրող փաստաթղթերը ստորագրելու և աշխատանքը հանձնելու համար:
  4. Doorway (մուտքային էջ, կեղծ ռեսուրսների ստեղծում) – այսպես կոչվում են այն էջերը, որոնք ստեղծվել են միայն ինդեքսացիայի նպատակով: Doorway անցում կատարելուց հետո այցելուն ուղղորդվում է առաջխաղացվող կայք:
  5. Linkbombing (GoogleBombing, որոնողական սպամ) – հղումային սպամ, որը ենթադրում է առաջխաղացում ոչ թեմատիկ որոնողական հարցումներով:
  6. Վճարովի հիմունքներով հետադարձ հղումների ձեռքբերումը (linkbuilding) պատկանում է կիսալեգալ կամ մոխրագույն SEO-ի տարբերակների խմբին։ SEO-ի այս արգելված, բայց տարածված մեթոդը զգույշ կիրառելու դեպքում կարող է ապահովել հիանալի արդյունքներ։ Պատժամիջոցների տակ չհայտնվելու համար անհրաժեշտ է ձեռք բերել հղումներ միայն ստուգված, վստահության բարձր ցուցանիշներ ունեցող թեմատիկ այքերում և դա կատարել դանդաղեցված գրաֆիկով։
  7. Եթե որոշել եք ապահովել կայքի առաջխաղացումը լինկբիլդինգի միջոցով, գրանցվել եք համապատասխան բիրժաներում, կատարեք դա «ձեռքով ռեժիմում»՝ անջատելով ավտոմատ առաջխաղացման (գնումներ կատարելու) ֆունկցիաները։
  8. Վարքագծային ցուցանիշների (накрутка поведенческих факторов) կեղծում: Որոնողական ալգորիթմների կարևոր ցուցանիշներից է այցելուների համար կոնտենտի օգտակարությունը։ Դրանց գնահատականն իրականացվում է կայքում այցելուի վարքագծի հիման վրա, որի ցուցանիշներն էլ հնարավոր է կեղծել բոտերի միջոցով։ Օրինակ՝ էջերի դիտումների քանակ, յուրաքանչյուր կայքէջի դիտումների տևողություն, սքրոլով մինչև վերջ ինջելու փաստ, տեքստը կարդալու արագություն, հղումներով անցում կատարելու փաստեր և այլն։ 
  9. Անտեսանելի բանալի բառեր։ Վաղուց ակտուալությունը կորցրած, բայց սիրողական մակարդակով դեռևս երբեմն օգտագործվող ծիծաղելի մեթոդներից է էջերի սպիտակ ֆոնի վրա չերևացող սպիտակեցված գույնով բանալի բառերի օգտագործումը։

Բոլոր որոնողական համակարգերը խիստ պատժում են սև մեթոդներով առաջխաղացման համար: Եթե ավելի պարզ ձևակերպենք՝ սրանք փորձեր են որոնողական ռոբոտներին ներկայացնելու կայքէջերը ավելի լավը, քան դրանք կան։ Նման ծուղակում չհայտնվելու համար կայքի SEO օպտիմալացման նպատակով դիմեք Աստուդիո ընկերության մասնագետներին և ստացեք պայմանագրային երաշխիքներ:

Կայքերի սպիտակ առաջխաղացման մեթոդները

Կայքերի սպիտակ առաջխաղացման մեթոդները նույնպես բազմազան են։ Դրանք, ի տարբերություն անարդար միջոցների կիրառմանը, ենթադրում են քրտնաջան և մշտական աշխատանք, սայթի կոդի օպտիմալացում, համբերություն, կոնտենտի շարունակական բարելավում։

  • Այս դեպքում աշխատանքները սկսում ենք աուդիտից,
  • ուղղում ենք տեխնիկական սխալները,
  • աշխատում ենք կոնտենտի հետ,
  • կատարում ենք ներքին SEO օպտիմալացում,
  • SMM ծառայությունների շրջանակում սոց ցանցերում կիսվում ենք կայքի օգտակար էջերով,
  • Ստանում ենք բնական հղումներ և հիշատակումներ ռեսուրսի մասին։

 

Հոդվածը գրվել է 2014 թվականին և թարմացվել է 2024-ի հուլիսին։ Եթե կարդացել եք մինչև վերջ, ներքևում կարող եք գնահատել ինֆորմացիայի օգտակարությունը։

Մարդկանց 70%-ը գնումներից առաջ ինֆորմացիա է փնտրում ինտերնետում։ Ցանկանո՞ւմ եք աչքի ընկնել։ Հինգ (5!) րոպեում մենք կհուշենք ինչպես։

Rating:5
(1087)

Օգտակա՞ր էր այս հոդվածը