Կայքերի սև առաջխաղացումը SEO առաջխաղացման այն գործողութուններն են, որոնք արգելված են Google և Yandex որոնողական համակարգերի ալգորիթմներում: Այս մեթոդները ենթադրում են ոչ արդար մանիպուլյացիաներ և գործողություններ, ինչի համար խստագույնս պատժվում են։ Սև օպտիմալացման դիմում են մաքսիմալ կարճ ժամանակահատվածում կայքը որոնման համակարգերում առաջին տասնյակ բարձրացնելու նպատակով:
Սև մեթոդների դիմում են՝
- Ոչ բարեխիղճ SEO ընկերությունները, որպեսզի արագ արդյունք ցույց տան և ստանան արդյունքի տրամադրման փաստով պայմանավորված վարձատրությունը;
- Անփորձ, սիրողական առաջխաղացմամբ զբաղվողները, ովքեր առավել հաճախ փորձում են ապահովել սեփական կայքի բարձր գիրքերը բանալի բառերով;
- Ոչ լեգալ գործունեությամբ զբաղվող ռեսուրսները։ Քանի որ սրանց գովազդն արգելված է, սպիտակ առաջխաղացումն անարդյունավետ է, նման կայքերը գրեթե չեն ինդեքսավորվում և չեն ցուցադրվում թոփերում։
Նման սև առաջխաղացման հետևանքը երկար չի սպասեցնում։ Դոմենը հայտնվում է պատժամիջոցների տակ, իսկ կայքի սեփականատերը, փորձ հավաքելով, սկսում է ճշգրտել հետագա գործողությունները կամ դիմում է մասնագետի:
Առաջխաղացման սև մեթոդների հաճախ դիմում են նաև SEO ընկերությունները և օպտիմալացնողները: Հատկապես ֆրիլանս աշխատանքի դեպքում որոշ անպատասխանատու մասնագետների համար միակ նպատակը հաճախորդին արագ արդյունք ցույց տալն է, աշխատանքի վարձատրությունը ստանալն ու ձեռքերը լվանալը: Նման ճակատագրական սխալից հետո պատվիրատուն կամ հիասթափվում է «առաջխաղացում» հասկացությունից, կամ պրոցեսը սկսում է զրոյից՝ դիմելով այլ կատարողների:
Սև առաջխաղացման տեսակները
Արգելված առաջխաղացման մեթոդների տեսակները բազմազան են՝ պրիմիտիվ, հաճախ ծիծաղելի մանիպուլյացիաներից, մինչև կիսալեգալ, երբեմն արդյունք ապահովող մեթոդներ։ Ներկայացնում ենք առաջխաղացման մի քանի տարածված սև մեթոդներ՝
- Spamdexing (spam և index – որոնողական համակարգերի սպամի ցուցիչ) - այն առաջխաղացումն է, որի շրջանակներում ստեղծվում են ոչ բնական էջեր՝ որոնողական արդյունքները կեղծելու համար:
- Cloaking (cloak – ծածկում, քողարկում) – որոնողական համակարգերին ցույց են տրվում կայքի այն էջերը, որոնք հագեցված են բանալի բառերով, սակայն դրանք տարբերվում են իրական էջերից, որոնք տեսնում են կայքի այցելուները:
- Swapping (ինդեքսացված էջի փոխարինում) – սև առաջխաղացման այս մեթոդին մասնագետներն անդրադառնում են սայթի օպտիմալացման վերջին փուլում, երբ պետք է հաշիվ տալ պատվիրատուին, ցույց տալ «լավ» դիրքն ու հանձնել պատվերը: Այս մեթոդը ենթադրում է էջի կոնտենտի արհեստական փոխարինում՝ որոնողական համակարգերում ինդեքսացիայից հետո: Նման էջը թոփ տասնյակում մնում է մինչև հաջորդ ինդեքսավորումը՝ 1-4 շաբաթ: Դա բավարար ժամանակ է աշխատանքի կատարումն արձանագրող փաստաթղթերը ստորագրելու և աշխատանքը հանձնելու համար:
- Doorway (մուտքային էջ, կեղծ ռեսուրսների ստեղծում) – այսպես կոչվում են այն էջերը, որոնք ստեղծվել են միայն ինդեքսացիայի նպատակով: Doorway անցում կատարելուց հետո այցելուն ուղղորդվում է առաջխաղացվող կայք:
- Linkbombing (GoogleBombing, որոնողական սպամ) – հղումային սպամ, որը ենթադրում է առաջխաղացում ոչ թեմատիկ որոնողական հարցումներով:
- Վճարովի հիմունքներով հետադարձ հղումների ձեռքբերումը (linkbuilding) պատկանում է կիսալեգալ կամ մոխրագույն SEO-ի տարբերակների խմբին։ SEO-ի այս արգելված, բայց տարածված մեթոդը զգույշ կիրառելու դեպքում կարող է ապահովել հիանալի արդյունքներ։ Պատժամիջոցների տակ չհայտնվելու համար անհրաժեշտ է ձեռք բերել հղումներ միայն ստուգված, վստահության բարձր ցուցանիշներ ունեցող թեմատիկ այքերում և դա կատարել դանդաղեցված գրաֆիկով։
- Եթե որոշել եք ապահովել կայքի առաջխաղացումը լինկբիլդինգի միջոցով, գրանցվել եք համապատասխան բիրժաներում, կատարեք դա «ձեռքով ռեժիմում»՝ անջատելով ավտոմատ առաջխաղացման (գնումներ կատարելու) ֆունկցիաները։
- Վարքագծային ցուցանիշների (накрутка поведенческих факторов) կեղծում: Որոնողական ալգորիթմների կարևոր ցուցանիշներից է այցելուների համար կոնտենտի օգտակարությունը։ Դրանց գնահատականն իրականացվում է կայքում այցելուի վարքագծի հիման վրա, որի ցուցանիշներն էլ հնարավոր է կեղծել բոտերի միջոցով։ Օրինակ՝ էջերի դիտումների քանակ, յուրաքանչյուր կայքէջի դիտումների տևողություն, սքրոլով մինչև վերջ ինջելու փաստ, տեքստը կարդալու արագություն, հղումներով անցում կատարելու փաստեր և այլն։
- Անտեսանելի բանալի բառեր։ Վաղուց ակտուալությունը կորցրած, բայց սիրողական մակարդակով դեռևս երբեմն օգտագործվող ծիծաղելի մեթոդներից է էջերի սպիտակ ֆոնի վրա չերևացող սպիտակեցված գույնով բանալի բառերի օգտագործումը։
Բոլոր որոնողական համակարգերը խիստ պատժում են սև մեթոդներով առաջխաղացման համար: Եթե ավելի պարզ ձևակերպենք՝ սրանք փորձեր են որոնողական ռոբոտներին ներկայացնելու կայքէջերը ավելի լավը, քան դրանք կան։ Նման ծուղակում չհայտնվելու համար կայքի SEO օպտիմալացման նպատակով դիմեք Աստուդիո ընկերության մասնագետներին և ստացեք պայմանագրային երաշխիքներ:
Կայքերի սպիտակ առաջխաղացման մեթոդները
Կայքերի սպիտակ առաջխաղացման մեթոդները նույնպես բազմազան են։ Դրանք, ի տարբերություն անարդար միջոցների կիրառմանը, ենթադրում են քրտնաջան և մշտական աշխատանք, սայթի կոդի օպտիմալացում, համբերություն, կոնտենտի շարունակական բարելավում։
- Այս դեպքում աշխատանքները սկսում ենք աուդիտից,
- ուղղում ենք տեխնիկական սխալները,
- աշխատում ենք կոնտենտի հետ,
- կատարում ենք ներքին SEO օպտիմալացում,
- SMM ծառայությունների շրջանակում սոց ցանցերում կիսվում ենք կայքի օգտակար էջերով,
- Ստանում ենք բնական հղումներ և հիշատակումներ ռեսուրսի մասին։
Հոդվածը գրվել է 2014 թվականին և թարմացվել է 2024-ի հուլիսին։ Եթե կարդացել եք մինչև վերջ, ներքևում կարող եք գնահատել ինֆորմացիայի օգտակարությունը։
Մարդկանց 70%-ը գնումներից առաջ ինֆորմացիա է փնտրում ինտերնետում։ Ցանկանո՞ւմ եք աչքի ընկնել։ Հինգ (5!) րոպեում մենք կհուշենք ինչպես։
Օգտակա՞ր էր այս հոդվածը