Ինտերնետային տեխնոլոգիաների զարգացման դարաշրջանում փոխվում են նաև մարքեթինգի և մենեջմենթի հանդեպ պահանջները: Նախկինում լավ վաճառք ապահովելու համար կարևոր էր բանուկ հատվածում խանութ ունենալ, կամ արտադրանքը գովազդել հեռուստատեսությամբ։ Այսօր բոլոր բանուկ ճանապարհներն անցնում են ինտերնետով, իսկ ինտերնետ գովազդը ապահովում է ավելի մեծ ճանաչելիություն, քան ցանկացած հեռուստագովազդ։ Այսպիսով, Բիլ Գեյթսի հայտնի խոսքը,- «Եթե ձեր բիզնեսը չկա ինտերնետում, ապա դուք չկաք բիզնեսում», հիմա ոչ թե մեջբերում է, այլ աքսիոմ:
Ինտերնետում ամեն օր միլիոնավոր օգտագործողներ բանալի բառերի օգնությամբ կատարում են որոնումներ։ Թեմաները տարբեր են, դրանց մի մասը՝ կոմերցիոն ուղղվածության (երբ այցելուն մտադրված է գնել ապրանք կամ ծառայություն)։ Լոկալ ռեգիոններում, օրինակ՝ Հայաստանում, որոնումների քանակն ավելի փոքր է։ Սակայն, քանի որ այդ քանակը ձևավորում են հենց ձեր ծառայությամբ և ապրանքով հետաքրքրված հաճախորդները, նրանց այցելությունների աճը ուղիղ համեմատական է վաճառքի ծավալների աճի հետ։ Այսինքն, որոնողական համակարգերից տրաֆիկ ստանալը ցանկացած ոլորտում բիզնեսի առաջխաղացման գլխավոր նպատակն է:
Եթե դուք որոնել եք «առևտրային հարթակի ստեղծում», արդյունքների առաջին էջում տեսել մեր կայքի հղումը և այցելել այն, ապա այս մասով SEO-ի գերխնդիրն իրականացված է։
Նպատակին հասնելու առաջին քայլը սեփական կայքը, առևտրային հարթակը (մարքեթփլեյս), ինտերնետ խանութը ստեղծելն է։ Սակայն սեփական սայթը կամ ինտերնետ խանութը պատվիրել ոչ բոլորը կարող իրենց թույլ տալ։ Երբեմն տնտեսվարողները նախընտրում են ապրանքներ տեղադրել տարբեր մարքեթփլեյսերում, առևտրային հարթակներում, հայտարարությունների կայքերում։ Այս դեպքում արդեն բիզնեսի առաջխաղացումն ուղիղ կապված է տվյալ հարթակի տարածվածության հետ։
Մարքեթփլեյսի ստեղծման փուլերը
Առանց սեփական կայքը ստեղծելու ապրանքները մասնագիտացված առևտրային հարթակների կամ մարքեթփլեյսերի միջոցով վաճառելու պահանջարկը համապատասխան առաջարկ է ծնում։ Նման առևտրային հարթակների ստեղծումը դարձել է վեբ-ծրագրավորման ծառայությունների առանձին ուղղություն: Աստուդիո ընկերությունը (Astudio Web Company) առաջարկում է առևտրային հարթակների, մարքեթփլեյսերի ստեղծում զրոյից։
- Մարքեթփլեյսի դիզայնը: Օնլայն խանութի դիզայնի ստեղծման բարդությունը մանրուքներում է: Դիզայնի կոնցեպցիան կախված է մակետից, որը սկզբունքորեն ընդհանուր է բոլոր առևտրային հարթակների համար: Դիզայնը պետք է ստեղծել մտածված, մանրակրկիտ՝ ապահովելով օգտատերերի մաքսիմալ հարմարավետությունը: Կարելի է ասել՝ կիսով չափ դիզայնից է կախված այցելուն գնումներ կկատարի ձեր ինտերնետ խանութում, թե ոչ:
- Կառուցվածքը: Նախքան ծրագրավորումը սկսելը պետք է մանրակրկիտ նախագծել ռեսուրսի կառուցվածքը: Այն պետք է լինի հասկանալի, պարզ, նախատեսված անփորձ օգտատերերի համար: Չէ որ հաճախորդը, որն առաջին անգամ է որոշում գրանցվել, կարող է ծանոթ չլինել ինտերնետային տեխնոլոգիաների բոլոր նրբություններին:
- CMS-ի ծրագրավորում: Առևտրային հարթակի կառավարման վահանակի համար կարելի է ընտրել անվճար CMS շաբլոններից մեկը: Սա հարցի էժան լուծումներից մեկն է, բայց բիզնես մոդելի ապագայի համար՝ ոչ օպտիմալ ընտրություն: Օնլայն բիզնեսը երբեմն ոչ ստանդարտ որոշումներ ու ինքնատիպ մոտեցումներ է պահանջում։ Մինչդեռ CMS շաբլոններն ունեն իրենց սահմանափակումները և մեծ նախագծերի համար խնդրահարույց են: Ինտերնետ բիզնեսի ստեղծման ամենաօպտիմալ մեթոդն առևտրային հարթակի վեբ ծրագրավորումն է զրոյից՝ առանց շաբլոնների կիրառման:
- Ինտերնետ գովազդ և որոնողական առաջխաղացում: Խոշոր նախագծերը մանրակրկիտ բիզնես-պլան են պահանջում: Քանի պոտենցիալ հաճախորդ ունեք, ինչո՞վ են առանձնանում ձեր առաջարկները, ի՞նչ գնային քաղաքականություն եք վարելու։ Այս հարցերի պատասխանները պետք է գտնեք նախքան գործունեությունը սկսելը: Ճիշտ մենեջմենթից ու մարքեթինգից է կախված յուրաքանչյուր նախագծի հաջողություն:
Ի՞նչ ծառայություններ ենք մատուցում
Ի՞նչ ծառայություններ ենք մատուցում առևտրային հարթակների (մարկետփլեյս) ստեղծման ընթացքում: Գործընթացը պահանջում է մանրակրկիտ պլանավորված աշխատանք: Հակառակ դեպքում ամենաեկամտաբեր բիզնեսն անգամ կարելի է հասցնել սննկացման: Ոսկե լեռներ չենք խոստանում: Կարող ենք երաշխավորել ծրագրավորման որակը և բարձրակարգ սպասարկումը:
- Ստեղծում ենք հեղինակային դիզայն;
- Կատարում ենք որակյալ ֆռոնտէնդ ծրագրավորում;
- CMS-ը ծրագրավորում ենք զրոյից;
- Ամբողջությամբ թեստավորում ենք կայքը;
- Իրականացնում ենք տեխնիկական աջակցություն;
- Կատարում ենք մրցակիցների վերլուծություն;
- Տրամադրում ենք SEO առաջխաղացման ծառայություններ;
- Մարքեթինգային քաղաքականության մշակում և գովազդի կազմակերպում;
- Տեխնիկական երաշխիքային ժամկետը՝ 5 տարի:
Մեծ բիզնեսը սկսում է փոքր ստարտափից։
Մի թող վաղվան այն, ինչը կարող ես սկսել այսօր:
Օգտակա՞ր էր այս հոդվածը