Նկարիչների պորտալ

Նկարիչների պորտալ: Պորտալի պատրաստել ենք անհատական տեխնիկական առաջադրանքով: Բաղկացած է մի քանի առանձին մասերից` կորպորատիվ սայթից, նկարիչների համար նախատեսված ապրանքների օնլայն խանութից, թանգարանների և պատկերասրահների տեղեկատուից, ունի նաև նկարիչների դպրոցի բաժին և նկարների կատալոգ` նկարիչների գրանցման և անձնական էջի հնարավորություններով:
Կայքի տեսակը՝ բիզնես պորտալ
Ստեղծվել է՝ 2016թ.
Կատարման ժամկետը՝ 60 օր
Տեխնոլոգիաներ՝ HTML5, CSS3, Bootstrap, custom PHP
Նկարների կատալոգ

Նկարների կատալոգ

Պորտալն ունի նկարների կատալոգ՝ օրիգինալ դիզայնով։ Պորտալի կառավարման համար ստեղծել ենք երկու առանձին ադմին համակարգ (CMS): Ըստ պատվիրատուի ծրագրի, այս օնլայն բիզնեսը պետք է հետաքրքրի այցելուների մի քանի խմբեր՝ նկարիչներին, վարպետներին, պոտենցիալ խանութ-գործընկերներին և նկարչական դպրոցի աշակերտներին:

Պորտալի ստեղծման պրոցեսը

Մինչ պորտալի ստեղծման պրոցեսին անցնելը, մենք մանրակրկիտ ուսումնասիրում ենք հաճախորդի ցանկությունները և պահանջները, բիզնես-նախագիծը, առաջոդրվող խնդիրները և ապագայում պլանավորվող եկամտի աղբյուները: Ուշադրություն դարձնելով բոլոր մանրուքներին, ստեղծում ենք բիզնես պորտալի տեխնիկական առաջադրանքը, քննարկում և մշակում ենք հնարավորությունները, եթե անհրաժեշտ է, աշխատանքը բաժանում ենք մի քանի փուլերի, որպեսզի ավելի արագ ակտիվացնենք կայքը, սկսենք առաջխաղացումն ու զարգացումը:

Պորտալի ստեղծման պրոցեսը
Պորտալի բջջային տարբերակ

Պորտալի բջջային տարբերակ

Պորտալի բջջային տարբերակի ստեղծումն իրականացրել են CSS Bootstrap տեխնոլոգիայի կիրառմամբ: Պորտալների պատրաստման պարագայում մոբայլ տարբերակի առկայությունն առավել քան կարևոր է հաճախորդներին չկորցնելու համար։

Մոբայլ տարբերակ

Ցանկանու՞մ եք պատվիրել սեփական կայքը։

Բիզնես պորտալների պատրաստում

Ինտերնետ տեխնոլոգիաների կայծակնային զարգացման դարաշրջանում պահանջները մարկետինգի և մենեջմենթի նկատմամբ նույնպես փոփոխվում են։ Ինտերնետ գովազդի աճի դինամիկան ցույց է տալիս, որ հեռուստագովազդը, տպագիր գովազդը և բիզնեսի զարգացման դասական մեթոդները զիջել են դիրքերը։

Տեխնոլոգիաների զարգացումը ստիպում է գործարարներին ոչ միայն մտածել ստանդարտ բիզնես-կայքերի, ինտերնետ խանութների ստեղծման մասին։ Ինտերնետ դաշտում ակտիվ գործունեություն ծավալողները գիտեն՝ տարբեր ոլորտներում կան փոքր բիզնեսի ներկայացուցիչներ, որոնք հնարավորություն չունեն պատվիրել սեփական ռեսուրսը և ստիպված են հայտարարություններ ու ապրանքներ տեղադրել տարատեսակ բիզնես պորտալներում։

Բիզնես պորտալների պատրաստումը, անհրաժեշտ ներդրումների և ճիշտ մենեջմենթի արդունքում, կարող է բավարարել հենց փոքր բիզնեսի գովազդվելու կարիքը։ Թվում է՝ նման բիզնես պորտալներով ինտերնետի հայաստանյան սեգմենտը հագեցած է, սակայն ուշադիր ուսումնասիրելու արդյունքում կարելի է կատարել հետևյալ եզրահանգումները՝

  1. Հայաստանում գրեթե չկան թեմատիկ պորտալներ
  2. Եղած ընդհանուր նշանակության ռեսուրսներից թոփային է մեկ-երկուսը
  3. Թոփային ռեսուրսների ծառայությունների գները 2021թ-ին բարձրացել են
  4. Բավարար ծավալով անվճար հնարավորություններ տվող կայքերը վաճառք չեն ավահովում
  5. Միջին գնային սեգմենտի արդյունավետ վեբ-ծառայություններ մատուցող պորտալները բացակայում են։


Ինչպե՞ս պատրաստել բիզնես-պորտալ


Առևտրային հարթակների, օնլայն ստարտաթերի, մարկետփլեյսերի, վեբ-պորտալների պատրաստման բարդությունը թաքնված է դետալներում։ Քանի որ այս տիպի կայքերում գրանցված օգտատերերն ունենում են տասնյակ ֆունկցիոնալ հնարավորություններ, վճարովի և անվճար ծառայություններից օգտվելու գործքիներ, անձնական կաբինետ, դրանց աշխատանքը պետք է լինի անթերի։
Պետք է առանձնահատուկ ուշադրություն դարձնել դիզայնին և կառուցվածքին։

  • Ծրագրավորման ընթացքում հաշվի առնեք բարձր ծանրաբեռնվածության գործոնը։
  • Կազմակերպեք UI/UX թեստավորում տասնյակ օգտագործողների ներգրավմամբ։
  • Փորձեք ստեղծել ունիկալ առաջարկների փաթեթ։ Առանձնացեք մրցակիցներից։
  • Նախապես վերլուծեք շուկայի մասնակիցներին և մշակեք մրցակցային գնային քաղաքականություն։
  • Զբաղվեք նախագծի զարգացմամբ, SEO առաջխաղացմամբ ու բարելավմամբ անընդհատ։

Օգտագործողների պահանջմունքները ճիշտ հասկանալու, վերլուծելու դեպքում, եթե դուք կարողանաք ապահովել գերազանց սպասարկում, մրցակցային գներ, անհրաժեշտ գովազդային արշավներ, մոտավորապես 1-2 տարվա ընթացքում կարող եք ձեր եկամտաբեր տեղը զբաղեցնել ինտերնետ տիրույթում։