McDonalds ընկերության HR կայք և CRM
McDonalds ընկերության HR կայք և CRM ստեղծում։ Եվ լենդինգ էջի, և բազաների կառավարման CRM համակարգի ծրագրավորումն իրականացրել ենք զրոյից՝ կիրառելով ժամանակակից լեզուներ և տեխնոլոգիաներ։ Կայքը թույլ է տալիս ներկայացնել ընկերության թափուր աշխատատեղերն ըստ քաղաքների և մասնաճյուղերի, ստանալ ռեզյումեներ։ CMS-ը հնարավորություն է տալիս ավելացնել HR մենեջերներ ըստ իրենց դերերի, կցել մասնաճյուղերին։ CRM համակարգը հնարավորություն է տալիս HR պատասխանատուներին կառավարել ռեզումեների հազարավոր բազաները, փոխել դրանց կարգավիճակները, թողել մեկնաբանություններ, հրավիրել հարցազրույցի և այլն։
- Ստեղծվել է՝ 2021թ․
- Կատարման ժամկետը՝ 40 օր
- Կայքի տեսակը՝ լենդինգ էջ
- Տեխնոլոգիաներ՝ HTML5, CSS, MVC Laravel, JS, jQuery
Ռեզյումեների ստացման և կառավարման համակարգ
Լենդինգի միջոցով ստացված ռեզյումեները կառավարման համակարգում ավտոմատ կերպով կցվում են տվյալ քաղաքի կամ մասնաճյուղի պատասխանատու HR աշխատակցին, որը ստանում է ծանուցում այդ մասին։ Պատասխանատուներն իրենց անձնական կաբինետում կարող են տեսնել ռեզյումեների հեղինակների լրացրած տվյալները, փոխել ռեզյումեի կարգավիճակը, արգելափակել տվյալ հեղինակին կամ հրավիրել հարցազրույցի։ Գլխավոր ադմինիստրատորը կարող է հետևել բոլոր աշխատակիցների ակտիվությանը, տեսնել նրանց աշխատանքի արդյունքները, ստանալ ավտոմատիզացված հաշվետվություններ ռեալ ռեժիմում։
Բազաների կառավարման CRM
Բազաների կառավարման CRM-ը հնարավորություն է տալիս համակարգում ավելացնել ադմինիստրատորների՝ սահմանափակ դերերով։ Այսինքն, յուրաքանչյուր HR մենեջեր կարող է տեսնել և կառավարել միայն իր պատասխանատվության ներքո գտնվող մասնաճյուղում կամ քաղաքում աշխատելու համար ուղարկված ռեզյումեներին, կառավարել դրանք, ավելացնել մեկնաբանություններ։
Լենդինգի մոբայլ տարբերակը
Կայքի HTML, CSS ծրագրավորումը (верстка) իրականացվել է pixel perfect սկզբունքով։ Այսինքն կայքի վիզուալ հատվածը պիքսելի ճշտությամբ համապատասխանում է պատվիրատուի կորպորատիվ դիզայնին։ Մոբայլ տարբերակը նույնպես ծրագրավորված է նույն սկզբունքով։
CRM ծրագրերի ստեղծում անհատական պատվերով
Անհատական պատվերով CRM ծրագրերի (CRM cragir) ստեղծումը թույլ է ծալիս ստանալ մի գործիք, որը զերծ է բազմաթիվ ավելորդ ֆունկցիաներից, որոնք միշտ լինում են պատրաստի համակարգերում։ Այսինքն, պատվիրելով eCRM դուք ստանում եք ձեր բիզնեսի համար նախատեսված ֆունկցիոնալ ու մոդուլներ, հնարավորություն եք ունենում ժամանակի ընթացքում ավելացնել ցանկացած ծրագրային փոփոխություններ, զերծ եք մնում լիցենզիաներ գնելու և երկարացնելու պարտականությունից։ CRM-ի պատրաստման վրա ծախսված գումարը ժամանակի ընթացքում վերադառնում է խնայված աշխատանքային ժամերի և բիզնես գործընթացների օպտիմալացման տեսքով։
Անհատական CRM-ի առավելությունները՝
- Միայն պետքական ֆունկցիոնալի առկայություն
- Պարզ, հեշտ ընկալելի կառավարման համակարգ
- Լիցենզավորման պահանջների բացակայություն
- Ցանկացած մոդուլ ավելացնելու հնարավորություն
- Նախագիծը զարգացնելու հնարավորություն
- Ցանկացած API ինտեգրելու հնարավորություն
- Երաշխիքային տեխնիկական սպասարկում։
Բնականաբար, զրոյից պատրաստված CRM ծրագրի գինն անհամեմատ բարձր է պատրաստի համակարգերի վարձակալության արժեքից։ Չէ որ դուք վճարում եք ամբողջ ծրագրի սեփականատերը դառնալու համար և տարիներով շարունակ ստիպված չեք լինում վճարել վարձակալության համար։
Պատրաստի CRM-ների թերությունները՝
- Ձեր բիզնեսի համար բազմաթիվ «անպետք» ֆունկցիաներ
- Մասնագիտական գիտելիքների պահանջ
- Բարդ պրոցեսներ և կառավարման վահանակ
- Փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու անհնարինություն
- Լիցենզիաները երկարացնելու պարտադրանք
- Թանկ սպասարկում
- Հրաժարվելու դեպքում տվյալների կորուստ։