Website home page
Online store catalog of drinks
Պորտֆոլիո

Օնլայն խանութ-կատալոգ

Խմիչքների օնլայն խանութ կատալոգ: Ինտերնետ խանութի ստեղծման հիմնական նպատակն ապրանքատեսականու ներկայացումն է: Կատալոգն ունի բարդ դիզայն, ադապտիվ (mobile, tablet) տարբերակ և անհատական պատվերով պատրաստված կառավարման համակարգ (CMS): Կայքերի պատրաստումից հետո զբաղվում ենք էջերի ձևավորմամբ, տեղադրված լուսանկարների, տեքստերի և կոնտենտի տեղադրմամբ։

  • Ստեղծվել է՝ 2014թ.
  • Կատարման ժամկետը՝ 40 օր
  • Կայքի տեսակը՝ կայք կատալոգ
Websites pages
Graphical content

Վիդեոներկայացման էջ

Հեղինակային կայքի ապառիկ պատրաստումը զրոյից փոխշահավետ համագործակցության ձև է: Հաճախորդը ստանում է մաքուր կոդով ծրագրավորված ռեսուրս, համալիր ծառայություններ՝ առանց մեծ ներդրումների, կատարված աշխատանքների որակի երաշխիք, խնդիրների արագ լուծում: Կայքի պատրաստ լինելուց հետո, սկսում ենք զբաղվել ռեսուրսի առաջխաղացմամբ, հավանական սպառողների համար գովազելով պատվիրատուի ծառայություններն ու ապրանքները:

Ապրանքների կատալոգ

Կայքերի պատրաստումը և որոնողական համակարգերում առաջխաղացումը Աստուդիո ընկերության գործունեության հիմնական ուղղություններից է: Այլ ծրագրավորման ընկերություններից տարբերվում ենք մեր աշխատանքի ոճով, քանի որ կայքերը ծրագրավորում ենք առանց պատրաստի CMS շաբլոնների կիրառման: Նման աշխատանքային ոճը մեզ հնարավորություն է տալիս աշխատանքը կատարել արագ, ապահովել տեղեկատվության անվտանգությունը, իսկ պատվիրատուին՝ լինել անկախ պահանջվող կոդային թարմացումներից, լիցենզիաներից և վճարովի մոդուլներից:

Websites pages 1
Product catalog
Mobile website
Mobile version of the portal

Պորտալի բջջային տարբերակ

Պորտալի բջջային տարբերակի ստեղծումն իրականացրել են CSS Bootstrap տեխնոլոգիայի կիրառմամբ: Պորտալների պատրաստման պարագայում մոբայլ տարբերակի առկայությունն առավել քան կարևոր է հաճախորդներին չկորցնելու համար։

Mobile website 2
Mobile version of the portal

Կայքերի սպասարկման ծառայություններ

Աստուդիո վեբ-ծրագրավորման ընկերությունն իր հաճախորդներին կայքերի սպասարկման ծառայությունները հիմնականում մատուցում է անվճար։ Ըստ պայմանագրի յուրաքանչյուր կայքի համար տրամադրում ենք մեկից երկու տարվա երաշխիքային ժամկետ։ Եթե պատվիրատուն ցանկանում է ստանալ հավելյալ ծառայություններ, դրանց համար վճարում է ըստ աշխատաժամերի քանակի։ 

Նման հավելյալ ծառայությունների շարքին են դասվում՝

  1. Կայքի կոնտենտի սպասարկումը
  2. Խորացված ներքին օպտիմալացումը, PWA կարգավորումները
  3. Առաջխաղացումը բանալի բառերով և այլն։

Մարդկանց 70%-ը գնումներից առաջ ինֆորմացիա է փնտրում ինտերնետում։ Ցանկանո՞ւմ եք աչքի ընկնել։ Հինգ (5!) րոպեում մենք կհուշենք ինչպես։

Rating:5
(1005)