Շինարարական կայք պորտֆոլիո

Շինարարական Экспо Строй Prosect ընկերության կայքն է, որի համար ստեղծվել է յուրօրինակ լոգո, ինչպես նաև կատարվել է պորտֆոլիո գովազդային ամսագրի դիզայնը: Որոնողական համակարգերի համար հնարավորինս կատարվել է SEO օպտիմալացում և կայքն ավելացվել է համապատասխան ինֆորմացիայով:

Կայքի տեսակը՝ Կորպորատիվ կայք

Ստեղծվել է՝ 2016թ.
Կատարման ժամկետը՝ 40 օր

Շինարարական ծառայությունների բաժին

Ինտերնետ խանութների ստեղծման ոլորտում առանց պատրաստի CMS շաբլոնների ծրագրավորումն արդեն իսկ մեծ ձեռքբերում է: Դուք նախապես չեք կարող իմանալ, թե ինչ ուղղությամբ կզարգանա Ձեր բիզնեսը, թե ինչ նոր թարմացումներ կամ գործառույթներ հարկավոր կլինեն ապագայում: Հնարավոր խնդիրներից խուսափելու համար, հարկավոր է նախագիծը ստեղծել զրոյից, պատրաստի կաղապարներից կախում չունենալու համար(առավել ևս անվճար):

Ներքին ինֆորմացիոն էջ

Շինարարական ընկերության կայքի ստեղծումը պահանջում է անհատականություն և երևակայություն: Մարկ Ցուկերբերգը հարստացել է շնորհիվ ֆեյսբուք սոցիալական ցանցի: Դա չի նշանակում, որ Դուք կհասնեք հաջողության ստեղծելով Ֆեյսբուք-2: 21-րդ դարում կապիտալ է համարվում ոչ թե գումարը, այլ նորարարությունը: Որոշե՞լ եք ստեղծել Ձեր սեփական բիզնես նախագիծը: Առաջին հարցը, որ պետք է տաք ինքներդ ձեզ այն է, թե ինչով կարող եք թեթևացնել կամ հետաքրքիր դարձնել մարդկանց և օգտատերերի կյանքը: Եթե նույնիսկ բիզնես նախագծի հիմքում դնեք որևէ հետաքրքիր գործոն, Դուք պետք է լինեք ամենալավը, վերացնեք բոլոր խնդիրները, մտածեք գործառույթներ՝  ուշադրություն դարձնելով սխալներին, որոնք թույլ են տվել նախորդները:

Այս կայքը բջջային տարբերակ չունի: