Հրապարակե՞լ, թե՞ թաքցնել գները

Հրապարակե՞լ, թե՞ թաքցնել գները

Պատկերացրեք՝ հիպերմարկետում գնումների եք և նկատում եք, որ ամենուրեք գները բացակայում են: Արտադրանքի արժեքն իմանալու համար դուք ամեն անգամ ստիպված եք լինում հարցնել աշխատակցին: Աբսուրդի հասցնող երևակայություն է, չէ՞: Բայց նմանատիպ իրավիճակների ամեն օր համացանցում հանդիպում է յուրաքանչյուր օգտատեր: Ցանկանու՞մ ես էկզոտիկ հյութ համտեսել: Կայքում 40% զեղչ են խոստանում, միայն թե արժեքը օնլայն դիմումից հետո կարելի է իմանալ: Պետք է բարձրակարգ մարքեթոլոգ լինել զեղչ դնելու և միաժամանակ արտադրանքի արժեքը թաքցնելու համար:

Թաքցրած գների առավելությունը

Սոցիալական ցանցերի զարգացման սկզբնական շրջանում ամեն ինչ թափանցիկ էր: Հետո հայտնվեցին մարքեթոլոգները, SMM մասնագետները, սկսեցին շրջանառել անծանոթ բառեր՝ «լիդ», «կոնվերսիա», «մարքեթինգ», ու համոզեցին նորաթուխ գործարարներին թաքցնել գները: Չէ որ այդ դեպքում ստիպված պետք է SMM մասնագետի դիմել, որն էլ կպատասխանի մեկնաբանություններին, կսպասարկի հաճախորդներին: Վարակը շատ ուժեղ էր:

Ինչ առավելություններ կարող են լինել համացանցում թաքցրած գներից.

  1. Սոցիալական ցանցերում գների բացակայությունն ստիպում է հետաքրքրված հաճախորդներին հարցեր տալ՝ մեկնաբանություններ թողնել գրառումների տակ: Արդյունքում ալգորիթմն այդ գրառումը համարում է օգտակար, բարձրացնում է դիտողականությունը: Կայքերում հայտերի ուղարկումը մեծացնում է կոնվերսիան:
  2. Եթե դուք ունեք տաղանդավոր վաճառքի մենեջեր, ապա արժե պոտենցիալ հաճախորդների մի մասին կորցնել և նամակագրության մեջ գտնել նոր, հետաքրքրված հաճախորդների:
  3. Եթե դուք չունեք ուղիղ վաճառքներ, ապա թաքցրած գները կարող են արդարացված լինել:

Թաքցրած գների թերությունները

Անվիճելի է, որ գների գաղտնիությունը դրական ազդեցության հետ մեկտեղ առաջացնում է նաև բացասական էմոցիաներ: Այդ դեպքում ինչու՞ ենք մենք՝ որպես վաճառող, անում այն, ինչը կարող է բարկացնել գնորդին: Թաքցրած գների թերություններն են.

  1. «Բոլորն անում են, ես էլ կանեմ». ցավոք անել այնպես, ինչպես անում է մեծամասնությունը, գործարար մարդու դասական սխալներից է: Այդ սխալի պատճառով պոտենցիալ գնորդների մեծ մասը պարզապես կանցնի ձեր առաջարկի մոտով:
  2. «Իմ արտադրանքը «բարձր հասարակության» համար է, մինչև գնորդն անձամբ չտեսնի որակը, գինը կշարունակի վախեցնել նրան»: Այս արդարացումից հետո ինչ-որ տեղ սնանկանում է էլիտար զբոսանավեր արտադրող մի ընկերություն, որը բոլոր գները հրապարակել է կայքում:
  3. «Անձնական նամակով կամ հեռախոսով ավելի հեշտ է բացատրել առավելությունները և կարելի է ավելի շատ վաճառել»: Մեծ մասամբ այդպես ասում են այն մարդիկ, որոնք «վաճառք» հասկացության տակ ընդունում են ոսկե լեռների կեղծ խոստումները և անգամ չեն լսել SPIN տեխնոլոգիաների մասին:

Անհիմն վախեր և կանոններով չխաղալու սովորություն

Նոր արտադրանքի դեպքում տարածված սովորություն է հնչեցնել գերագնահատված արժեքը, մի քանի օր անց զեղչ հայտարարել և հասցնել նորմալ արժեքին: Կա ևս մեկ անարդար քայլ՝ տարբեր գնորդների համար տարբեր արժեք սահմանել: Գաղտնի գների ավելի խորը, հոգեբանական պատճառը բարձր արժեքի պատճառով պոտենցիալ գնորդներին կորցելու վախն է: Նման վախը տեղ ունի նեղ մասնագիտական ոլորտներում, որտեղ ամենաթանկ կապիտալը գիտելիքներն ու փորձն են: Կատարողը հստակ գիտի, որ մատչելի գներով մրցակիցների մոտ չկա գիտելիքների համապատասխան բազա, վստահ է սեփական փորձի արժեքին, և որպեսզի մրցակցի կոշտ շուկայական պայմաններում, թաքցնում է իր գները՝ անձնական շփման ժամանակ արդարանալու հնարավորություն ունենալով:

Հրապարակել գները, թե ոչ, յուրաքանչյուր գործարարի անձնական ընտրությունն է: Սակայն փորձը ցույց է տալիս, որ պոտենցիալ գնորդն «զգում» է թափանցիկության ու արդար մրցակցության ազդանշանը:

Բլոգ

470