Ինչ է անհրաժեշտ նախքան օնլայն խանութ ստեղծելը

Ինչ է անհրաժեշտ նախքան օնլայն խանութ ստեղծելը

Գնորդների վստահությունը թիրախային գործոն է թե՛ օֆլայն բիզնեսի հաջող նախագիծ կազմելու, թե՛ առցանց խանութ ստեղծելու դեպքում: Հաճախորդների վստահությունը ձեռք բերելու և այն բարձրացնելու խնդիրը պետք է առաջնային լինի: Ինչպե՞ս լուծել այդ խնդիրը, որպեսզի ռեսուրսն անիմաստ չվատնեք: Ի՞նչ պետք է իմանալ՝ նախքան առցանց խանութ ստեղծելը: Կխոսենք այս հոդվածում:

Դուք երբևէ մտածե՞լ եք՝ ինչու են հաճախորդներն անցնում նոր բրենդի: Հարցը շատ կարևոր է: Հաճախորդը կգնի այն ընկերությունից, որը հայտնի է: Հաճախորդն իրեն ավելի հարմարավետ է զգում վստահության արժանի բրենդի հետ: Այդ իսկ պատճառով էլ նոր բրենդին վստահել ստիպելը բարդ աշխատանք է:

Ինչու՞ է անհրաժեշտ գրավել հաճախորդների վստահությունը, և պե՞տք է այն օնլայն խանութի գերակայություններից լինի

  • Դուք կստանաք նոր գնորդներ
  • Գոհ գնորդները բրենդի «փաստաբանները» կդառնան
  • Երջանիկ գնորդները կվերադառնան այլ գնումների համար

Օնլայն խանութի նկատմամբ վստահություն ձեռք բերելու 7 մեթոդ

  1. Ապահովեք հաճախորդների լավ սպասարկումը – Վստահությունն սկսվում է լավ սպասարկման տրամադրումից: Անկախ նրանից, թե որքան մեծ կամ փոքր է բիզնեսը, վստահության ամրապնդման համար լավ ծառայությունը պետք է օնլայն բիզնեսի հիմնական ռազմավարությունը դառնա: Լավ ծառայության տրամադրումը լրացուցիչ գումար ու ժամանակ է պահանջում, բայց այն դրական արձագանքներ կառաջացնի, կապահովի հավելյալ եկամուտով: Մարդիկ վստահություն կդրսևորեն օնլայն խանութի որակի հանդեպ և կվերադառնան նոր գնումների համար:
  2. Եղեք թափանցիկ – Ձեր հաճախորդները շատ խելացի են: Նրանք հիանալի հասկանում են՝ երբ եք ճիշտ ասում ու երբ եք փորձում ինչ-որ բան թաքցնել: Եթե դուք ընդունեք ձեր սխալը, նրանք կհիանան ձեզնով ու ավելի կգնահատեն: Այցելուների հետ պահմտոցի մի խաղացեք, մի թաքցրեք ձեր սխալները, բացատրեք պատվիրատուին՝ ինչպես եք պատրաստվում դրանք լուծել: Բայց և հաշվի առեք, որ նմանատիպ սխալները չպետք է կրկնվեն:
  3. Պահեք ձեր խոսքը – Միշտ արեք այն, ինչ խոստացել եք: Փորձեք հավատարիմ մնալ ձեր խոստմանը: Ճիշտ ժամանակին ճիշտ ծառայության տրամադրումը կօգնի վստահության և հուսալիության զգացողություն ստեղծել: Միշտ սահմանեք իրական նպատակներ, կեղծ խոստումներ մի տվեք, խուսափեք փակ վճարումներից:
  4. Եղեք հեշտ հասանելի – Կոնտակտային տվյալները պտեք է միշտ լավ երևան օնլայն խանութում: Տրամադրեք կապի առավելագույն աղբյուրներ, որոնց օգնությամբ գնորդները կարող եք հաղորդել այս կամ այն խնդրի մասին: Աջակցության հիանալի միջոցներից մեկը վիդջեթ-չատի (Chat widget) ավելացումն է: Oնլայն խանութի այցելուները կարող են հեշտորեն գտնել չատի պատուհանը, ուղղակի շփման մեջ լինել աջակցման ծառայության հետ:
  5. Հաճախորդների արձագանքի դիտում – Վիճակագրությունը ցույց է տալիս, որ հաճախորդների 61%-ը, նախքան գնման մասին որոշում կայացնելը, կարդում է արձագանքները: Այդ պատճառով արձագանքները շատ կարևոր են էլեկտրոնային կոմերցիայի հարթակների համար: Ակտիվորեն փնտրեք գոհ հաճախորդների արձագանքները, ցույց տվեք դրան ձեր կայքում, մի խուսափեք քննադատությունից: Հրապարակային պատասխանեք բոլոր սուր հարցերին: Հաճախորդների բավարարվածության մասին արձագանքները մեծ դերակատարում ունեն վստահության ամրապնդման և վաճառքի ծավալի մեծացման գործում:
  6. Կենտրոնացեք արտադրանքի որակի վրա –Կազմակերպությունների մեծ մասը շատ է մտածում այն մասին, թե ինչպիսի խոշոր զեղչ կարելի է անել այդ օրը, որպեսզի ընկերությունն ապահովվի շրջանառվող միջոցներով: Դրա փոխարեն ձեր էներգիան ծախսեք արտադրանքի կամ մատուցվող ծառայության որակի ապահովման վրա: Եթե որակը չի բավարարում գնորդին, երկարաժամկետ պլանում ոչ մի դեմպինգ չի փրկի բիզնեսը: Դուք անհաջողության կմատնվեք, իսկ հաճախորդը կգտնի այլընտրանք:
  7. Օգտագործեք սոցիալական ցանցերը – Օնլայն գնումների մասին որոշումների 80%-ը իրականացվում է սոցցանցերից ընկերների ազդեցությամբ: Իսկ դրական կարծիքը ծնվում է սոցիալական ցանցում ձեր օնլայն խանութի ակտիվության արդյունքում:

Շփվեք ձեր հաճախորդների հետ

Եթե ցանկանում եք, որպեսզի պոտենցիալ հաճախորդները սկսեն վստահել ձեր առցանց խանութին, դուք պետք է փոխգործակցության մեջ լինեք նրանց հետ: Փոխգործակցությունը միշտ չէ, որ ենթադրում է հիմար գովազդներ, մեքենաների կեղծ խաղարկություններ կամ 99%-անոց զեղչեր: Տվեք այն, ինչ անհրաժեշտ է սոցցանցերի բոլոր օգտատերերին՝ հետաքրքիր տեղեկատվություն, խնդիրների լուծում, դրական էմոցիաներ, և ընթերցողներն իրենք կսկսեն գովազդել ձեզ առանց գիտակցելու:

Բլոգ

185