Գնորդների վստահությունը թիրախային գործոն է թե՛ օֆլայն բիզնեսի հաջող նախագիծ կազմելու, թե՛ առցանց խանութ ստեղծելու դեպքում: Հաճախորդների վստահությունը ձեռք բերելու և այն բարձրացնելու խնդիրը պետք է առաջնային լինի: Ինչպե՞ս լուծել այդ խնդիրը, որպեսզի ռեսուրսն անիմաստ չվատնեք: Ի՞նչ պետք է իմանալ՝ նախքան առցանց խանութ ստեղծելը: Կխոսենք այս հոդվածում:
Դուք երբևէ մտածե՞լ եք՝ ինչու են հաճախորդներն անցնում նոր բրենդի: Հարցը շատ կարևոր է: Հաճախորդը կգնի այն ընկերությունից, որը հայտնի է: Հաճախորդն իրեն ավելի հարմարավետ է զգում վստահության արժանի բրենդի հետ: Այդ իսկ պատճառով էլ նոր բրենդին վստահել ստիպելը բարդ աշխատանք է:
Ինչու՞ է անհրաժեշտ գրավել հաճախորդների վստահությունը, և պե՞տք է այն օնլայն խանութի գերակայություններից լինի
Եթե ցանկանում եք, որպեսզի պոտենցիալ հաճախորդները սկսեն վստահել ձեր առցանց խանութին, դուք պետք է փոխգործակցության մեջ լինեք նրանց հետ: Փոխգործակցությունը միշտ չէ, որ ենթադրում է հիմար գովազդներ, մեքենաների կեղծ խաղարկություններ կամ 99%-անոց զեղչեր: Տվեք այն, ինչ անհրաժեշտ է սոցցանցերի բոլոր օգտատերերին՝ հետաքրքիր տեղեկատվություն, խնդիրների լուծում, դրական էմոցիաներ, և ընթերցողներն իրենք կսկսեն գովազդել ձեզ առանց գիտակցելու: