Վաստակել օնլայն խանութների միջոցով

Ինչպես վաստակել օնլայն խանութների միջոցով

Հայաստանում էլեկտրոնային կոմերցիայի շուկան արագ տեմպերով բարձր աճ է գրանցում՝ թույլ տալով վաստակել առցանց խանութների կամ առևտրային հարթակների միջոցով: Առցանց առևտրի ծավալի աճի տեսությունների օգտին խոսում են հետևյալ գործոնները՝

  • 2017թ.-ին վճարման քարտերի օգտագործմամբ գործարքներն ավելացել են 50%-ով:
  • Զարգացած երկրներում անկանխիկ վճարումների ցուցիչը 33-61% է:
  • Հայաստանում առցանց առևտրի աճի ծավալը 5 տարվա հեռանկարում զույգ թվերով է գնահատվում:

Չնայած դրական աճին՝ կան և գործոններ, որոնք խանգարում են զարգացմանը.

  1. Ձեռնարկատերերի մեծամասնությունը նախընտրում է աշխատել միայն շուկայի օֆլայն հարթակում, տեղեկատվության բացակայության պատճառով չի վստահում նորագույն տեխնոլոգիաներին:
  2. Առցանց առևտրի համար բացակայում են առանձին իրավական նորմեր կամ գործունեության համընդհանուր կանոններ:
  3. Մեծ թվով գործարարներ չեն գնահատում սպասարկման որակը: Ծախսեր են կատարում, բաց են թողնում գովազդային ընկերություններ, սակայն չեն կարողանում կազմակրեպել ճիշտ տրամաբանությամբ:

Ինչպես լավ օնլայն խանութ ստեղծել

Եթե ցանկանում եք 2-3 տարի անց ևս շարունակել բիզնեսում մնալ, դուք պարտավոր եք ձեր գործունեությունը զարգացնել համացանցում: Հակառակ դեպքում կգա ժամանակը, և դուք կնկատեք, որ հիանալի հնարավորություն եք բաց թողել:

  • Ուսումնասիրեք մրցակիցներին, գտեք ձեր թերությունները: Պոտենցիալ գնորդների վստահությունը և ուշադիր մոտեցումը մրցակցային առավելություններ են տալիս:
  • Ստեղծեք ինքնատիպ առևտրային առաջարկ, մտածեք սեփական բոնուսային համակարգը, իրավական և ռեֆերալ ծրագրերը: Հարթակի մշակումն անիմաստ է առանց մարթքեթինգային քաղաքականության:
  • Մշակեք առցանց խանութը օգտակար գործառույթներով ու գործիքներով, լավ ուսումնասիրեք օպերատորին: Ոչ հարմար կայքի պատճառով կայքի պատվերների 38%-ը գնումների չի վերածվում, ոչ պրոֆեսիոնալ օպերատորի պատճառով հաճախորդների 50%-ը գնում է մրցակիցների մոտ:

Կայք մշակողի ընտրության չափանիշները

  1. Ուղղակի մրցակիցների ուսումնասիրություն, օնլայն խանութների սեգմենտացիա. այն թույլ կտա տեսնել ընդհանուր պատկերը, ձեր դիրքը և հնարավոր մասնաբաժինը շուկայում:
  2. Եթե դուք գիտեք մրցակիցների թերությունները, կարող եք դրանք հեշտությամբ դարձնել ձեր առավելությունները և հավելյալ հաճախորդներ ներգրավել:
  3. Օտարերկրյա առցանց խանութների հաջողված օրինակների ուսումնասիրություն՝ դիզայներական որոշումներից մինչև ֆունկցիոնալ:
  4. Սեփական մարքեթինգային պլանի, ինքնատիպ առևտրային առաջարկի և սպասարկման քաղաքականության ստեղծում:
  5. Սպասարկման կառուցվածքի կազմում՝ սկսած հայտերի ընդունումից մինչև արտադրանքի առաքումը գնորդին

Նախքան առցանց խանութի համար կայք մշակող ընտրելը և անհաջողության պատասխանատվությունը ուրիշների վրա բարդելը՝ ձեռնարկեք մի քանի նախազգուշական միջոցներ.

  • Կայք ստեղծելիս պետք է աշխատել իրավաբանական անձանց հետ: Վստահության կաևոր չափանիշ է աշխատանքի նվազագույնը եռամյա փորձը:
  • Կայքի մշակող որոնելիս առավել շատ ուսումնասիրեք որոնողական համակարգերի առաջին տասնյակում հայտնված կազմակերպությունները՝ չհաշված վճարովի գովազդային արդյունքները:
  • Պետք չէ առցանց խանութը մշակել պատրաստի անվճար CMS շաբլոնների հիմքով: Այն մատչելի, բայց շատ խնդրահարույց է:
  • Ինքներդ զանգահարեք կայք ստեղծող ընկերության հաճախորդներին, լսեք օբյեկտիվ կարծիքներ սպասարկման որակի մասին:
  • Խնդրեք կազմել նախագծի տեխնիկական առաջադրանքը և կայքի ընդհանուր կառուցվածքը:
  • Ուշադիր եղեք փաստաթղթերի ու պայմանագրերի նկատմամբ: Պահանջեք բոլոր խոստումները ներառել պայմանագրի մեջ:

Վերոթվարկյալ կետերը որակյալ առցանց խանութ ստեղծելու պահանջների միայն մի մասն են:

  1. Հատկապես ինչպիսի՞ն պետք է լինի ձեր օնլայն խանութը:
  2. Ի՞նչ խաղանիշեր կարելի է օգտագործել գնորդներ ներգրավելու համար:
  3. Ինչպե՞ս բարձր դիրք գրավել որոնողական համակարգերում:

Այս և նման այլ հարցերին մենք կարող ենք պատասխանել միայն ձեր բիզնեսի առանձնահատկություններին ծանոթանալով: Գրեք կամ զանգահարեք մեզ, և մենք կլուծենք ձեր բոլոր խնդիրները:

Բլոգ

812