Թվային տեխնոլոգիաների զարգացումը, ինտերնետի արագության բարձրացումը և տարածվածությունը թույլ են տալիս բազմաթիվ պրոցեսներ տեղափոխել օնլայն տիրույթ։ Տնտեսվարողը հնարավորություն է ստացել խնայել ինֆորմացիայի մշակման և վերլուծությունների վրա ծախսվող ժամանակը, ավելի հեշտ և առանց միջնորդների «դիմել» սպառողներին, ստանալ պատվերներ և գնումներ։ Այս շղթայում նույնիսկ որոշ մասնագետների աշխատանքն է ավտոմատացել: Նրանց գործառույթների մի մասը հաջողությամբ կատարում են արհեստական բանականություն կոչված ծրագրերը։
Ներկայում ai-ին կարելի է վստահել ոչ միայն խորհրդատվության, նամակագրություններին պատասխանելու «պարտականությունները», այլև SMM, գովազդի կազմակերպման և կարգավորումների, բանալի բառերով առաջխաղացման որոշ պրոցեսների իրականացումը։ Հենց այս հնարավորություններն օգտագործելիս են սկսնակները կատարում առաջին ճակատագրական սխալները։ Հատկապես կայքի առաջխաղացման գործում արհեստական բանականությունը դեռևս կարող է լինել միայն SEO կամ գովազդային մասինագետի «օգնական»։ Այսպիսով, ինչից է պետք սկսել կայքի առաջխաղացումը և ինչպե՞ս հասնել հաջողության՝ ճիշտ օգտագործելով արհեստական բանականության հնարավորությունները։
Կայքերի գովազդի մեթոդները
Մեր սեփական վիճակագրության համաձայն՝ Հայաստանում նորաստեղծ կայքերի 90%-ի սեփականատերերը որևէ բյուջե չեն տրամադրում կայքերի գովազդմանը և առաջխաղացմանը։ Դրա հետևանքով, նոր կայքը չի ստանում տրաֆիկ, հետաքրքրված այցելուներ, զանգեր և չի հանգեցնում վաճառքների ավելացմանը։ Որևէ հետաքրքիր նախագիծ չի կարող ապահովել բիզնեսի զարգացում և վաճառքների ավելացում, եթե չունենա այցելուներ։ Այցելուներ ստանալու համար դուք պետք է ներդնեք ջանքեր, ժամանակ և գումար։ Միայն հետաքրքրված այցելուներ ունենալով կայքը կարող է ապահովել ցանկալի արդյունք։
Այստեղ խոսքը միայն գումար ծախսելու մասին չէ։ Սկզբնական շրջանում դուք կարող եք չունենալ գովազդային բյուջե, սակայն ստանալ հայտնիություն սեփական աշխատանքով՝ օգտագործելով սոցիալական ցանցերի և այլ հարթակների հնարավորությունները, դրանց միջոցով տարածելով օգտակար կոնտենտ, ինչը հանգեցնում է ճանաչելիության բարձրացմանը։
Ի՞նչ հնարավորություններ են տալիս սոցիալական ցանցերը
Գնողունակ բնակաչության մի ստվար հատված ամենօրյա ռեժիմով օգտվում է տարաբնույթ սոցիալական ցանցերից: Հայաստանում առավել տարածցած են Facebook, Instagram, X (նախկին Twitter), LinkedIn, TikTok, Pinterest, Ok.ru, VK հարթակները։ Բիզնեսի, բրենդի, կոնտենտ արտադրող անհատների առաջխաղացման առումով բոլորին միավորում է մեկ սկզբունք՝ այցելուներին մատուցեք հետաքրքրող, ուշադրություն գրավող, օգտակար կոնտենտ և կստանաք մոնետիզացիայի (փող վաստակելու) հնարավորություն։
- Գրանցվելուց միշտ լրացրեք ճշգրիտ տվյալներ;
- Նախապես պատրաստեք մեդիա ֆայլեր, դիզայնների շաբլոններ;
- Մտածեք հետաքրքիր թեմաներ;
- Կազմեք կոնտենտ պլան, ցանկալի է ամսական կտրվածքով;
- Տեքստերը և նյութերը կազմեք գրագետ, էմոջիները օգտագործեք մինիմալ;
- Հրապարակեք գները․ դրանց բացակայությունը նյարդայնացնող է;
- Միշտ արձագանքեք մեկնաբանություններին և նամակներին;
- Մի վախեցեք փորձարկումներից, a/b թեստավորումը միշտ տալիս է լավ արդյունք;
- Մի վստահեք ավտոմատիզացված առաջխաղացման ծրագրերին;
- Զգուշորեն օգտվեք արհեստական բանականության գործիքներից, սոց ցանցերը «ճանաչում են» ai կողմից ստեղծված կոնտենտը։
Կոմերցիոն սեգմենտի առաջխաղացման համար յուրաքանչյուր առանձին սոցցանց առաջարկում է սեփական գործիքակազմը, որոնց մասին մանրամասն պատմելու համար տասնյակ հոդվածները չեն բավարարի։ Եթե որոշել եք ինքնուրույն սկսել կայքի առաջխաղացումը, պարտադիր ծանոթացեք պաշտոնական ուղեցույցներին և տեսական գիտելիքները ամրապնդեք գործնական քայլերով։
Վիդեո կոնտենտի հնարավորությունները
21-րդ դարում մարդիկ տեքստային կոնտենտի փոխարեն նախընտրում են վիդեո նյութերը։ Դրա լավագուն ապացույցն է ՏիկՏոկի և այլ վիդեո սերվիսների թռիչքային հաջողությունը։ Տարատեսակ ռիլսերը, սթորիները, հոլովակները հեղեղված են կոմերցիոն, գովազդային նյութերով, որոնցից առանձնանում են միայն օրիգինալ մտահաղացումները։ Այսինքն, այս մասով օգտակարության հետ պետք է ապահովեք օրիգինալություն։
- Հնարավորության դեպքում ինքներդ ներակայցրեք ձեր բրենդը, ծառայությունը կամ ապրանքը;
- Եղեք հակիրճ, գրագետ, թելադրեք որակ;
- Լավագույն որակի համար օգտագործեք տասնյակ մոնտաժային ծրագրերից որևէ մեկը;
- Պահպանեք նյութերի հրապարակման պարբերականությունը;
- Պահպանեք ուղեկցող աուդիո նյութերի հեղինակային իրավունքները։
Ի՞նչ է Google Business-ը
Google Business հարթակը հնարավորություն է տալիս անվճար ստեղծել ընկերության պրոֆիլ, որն ավտոմատ կերպով ինտեգրվում է քարտեզին, որոնման համակարգին և Գուգլի այլ սերվիսներին։ Բիզնեսի առաջխաղացման համար ստեղծված այս գործիքակազմի նշանակությունը Հայաստանում դեռևս թերագնահատվում է։ Սակայն, եթե դուք ժամանակին սկսեք զբաղվել այս ուղղությամբ և լինեք ակտիվ, արդյունքները երկար սպասեցնել չեն տա։ Հատկապես, մեր տարածաշրջանում Google Merchant Center գործիքի լիարժեք տարածումից հետո կհայտնվեք մի քանի քայլ առաջ ձեր մրցակիցներից։
- Հարթակը հնարավորություն է տալիս լրացնել կազմակերպության հասցեն, կոնտակնտները, նկարագրությունը։
- Ինֆորմացիան ինտեգրվում է քարտեզին և որոնման համակարգին։ Հատկապես օգտակար է, երբ մոտակայքում գտնվող օգտվողները փնտրում են որևէ տեղ կամ ծառայություն։
- Եթե պատշաճ լրացրել եք ընկերության տվյալները, գործունեության տեսակի համապատասխանության դեպքում, դրանք կհայտնվեն որոնման արդյունքներում։
- Հավելալ ուշադրություն են գրավում ակցիաներ, նորություններ, միջոցառումներ և հոդվածներ ավելացնելու գործիքները։
- Այստեղից հնարավորություն ունեք լրացուցիչ այցելություններ ներգրավել դեպի կայք, ստանալ պատվերներ, հարցեր, զանգեր։
Ապրանքների ավելացման գործիքը ոչ միայն հնարավորություն է տալիս ավելացնել և ցուցադրել ապրանքները՝ իրենց գներով, նկարագրություններով և հղումներով, այլև Google Merchant Center համակարգին ինտեգրելու շնորհիվ ապագայում լրացուցիչ վաճառքի հնարավորություններ է ստեղծելու Հայաստանում։
Հոդվածը գրվել է 2016 թվականին և թարմացվել 2024-ի սեպտեմբերին։ Ինֆորմացիայի օգտակարությունը կարող եք գնահատել ներքևում։
Մեծ բիզնեսը սկսում է փոքր ստարտափից։
Մի թող վաղվան այն, ինչը կարող ես սկսել այսօր:
Օգտակա՞ր էր այս հոդվածը