Որակյալ կայքերի ստեղծում

Որակյալ կայքերի ստեղծում

Որակյալ կայքերի ստեղծումը պատասխանատու աշխատանք է, հատկապես եթե խոսքը բիզնեսի ռեսուրսների զարգացման համար անհրաժեշտ կայքի մասին է: Առաջին հայացքից կա ցանկություն, գումար, մի շարք վեբ-ընկերություններ… Ի՞նչն է խանգարում ժամանակակից գործառույթներին համապատասխան ռեսուրս մշակել:

Հայաստանյան ինտերնետային հարթակի մակերեսային ուսումնասիրությունը թույլ է տալիս գտնել մոտ 300 վեբ-ընկերություն: Այնպիսի մեծ երկրի համար, որն ունի մոտ 300.000 պաշտոնապես գրանցված իրավաբանական սուբյեկտ, մրցակցությունը փոքր է՝ միջինում 1 վեբ ընկերություն 1000 կազմակերպության համար: Նման պայմաններում շուկան չի կարող որակի պայմաններ թելադրել առավելագույնս քիչ վճարել ցանկացողների և որակի համընդհանուր չափորոշիչների բացակայության պատառով:

Լճացման գործընթացում պատվիրատուները ևս ունեն մեղքի իրենց չափաբաժինը: Բացակայում է ինքնակրթության, ստուգման, համեմատության ու փորձաքննությունների մշակույթը: Մեծ ընկերություններում հանդիպում են մասնագետներ, ովքեր վերահսկում են գործընթացը ու որակ են պահանջում: Փոքր և միջին ընկերություններում հարցի սրությունն ավելի զգալի է:

Առասպելներ կայքերի պատրաստման մասին

դիմում են հատկապես բիզնեսում ճգնաժամի ի հայտ գալուց հետո: ժողովրդական խոսքն ասում է՝ ճտերն աշնանն են հաշվում: Նշանակում է՝ կայքի մշակման մասին պետք է ավելի շուտ մտածել, ինտերնետային ռեսուրսով պետք զբաղվել անընդհատ, ժամանակ և գումար ներդնել:

1-ին առասպել. որակյալ կայք կարելի է պատրաստել մեկ շաբաթում, կոնտեքստային գովազդ՝ մեկ օրում և հաջորդ օրվանից ստանալ վաճառքի բարձրացում:

Իհարկե, դիզայն գնել և CMS-ին կցել հնարավոր է մեկ շաբաթում, բայց դա չի կարող որակյալ ռեսուրս համարվել: Կոնտեքստային գովազդը կարելի կարգավորել շատ հեշտ, սակայն առանց ROI ցուցիչի չի կարելի պլանավորել ներդրումների արդյունավետությունը: Եթե կոնվերսիայի աճի ալգորիթմը տեղին աշխատեր, բոլոր գործարարները միլիոնատեր կլինեին:

2-րդ առասպել. եթե վճարում եք աշխատանքի համար, պետք չէ ինքներդ էլ ժամանակ կորցնեք ու զբաղվեք «մանրուքներով»

Պատվիրատուն պետք է հստակ պատկերացնի սեփական կայքի պատրաստման գործընթացը: Ավելին, կարող եք պահանջներ ներկայացնել, ուշադրություն չդարձնել հակասություններին, վճարել, որից հետո կպարզվի, որ ձեզ բացատրել են գործընթացի ողջ մանրուքները, սակայն դուք ինչ-որ բան այն չեք հասկացել: Իսկ փաստաթղթերով ամեն ինչ կարգին է:

3-րդ առասպել. CMS-ը պետք է հնարավորինս տարածված և ուսումնասիրված լինի: Պատվիրելով հարթակի անհատական ծրագրավորում՝ դառնում եք ծրագրավորողի գերին:

Սա Wordpress-ի ու Joomla-ի սիրելիների վերջին փաստարկն է: Նման անվճար հարթակները հնարավորություն են տալիս նույնիսկ սկսնակներին կայք մշակել: Ժամանակի ընթացքում պատրաստի անվճար որոշումները ծրագրավորողի համար ասես դոպինգ է դառնում, որի շրջանականերից դուրս գալն արդեն դժվար է դառնում: Ահա և ստիպված առասպելներ են հորինում՝ որպես սեփական կայքերի արդարացում, որոնք ամենից խոցելին են:

4-րդ առասպել. կարելի է արդյունքի հասնել առքանց անհրաժեշտ սպասարկումն ապահովելու:

Կայքերի պատրաստումը դեռևս աշխատանքի կեսն է: Ինչպես մեր հաճախորդներից մեկն է սիրչու մասել՝ կայքը մեքենայի նման է. պետք է անընդհատ սպասարկել, բենզին լցնել ու, որ ամենակարևորն է, մեքենայի հզորությանը համապատասխան փորձ ձեռք բերել:

Հետևություններ՝

  • Մի սպասեք վայրկյանական արդյունքների
  • Պետք է ունենաք զարգացման պլան
  • Անհրաժեշտ է համապատասխանեցնել գումարն ու որակը
  • Ուսումնասիրեք տարբեր հարթակների առավելություններն ու թերությունները
  • Պատվիրե՛ք կայքի ստեղծումը զրոյից Astudio ընկերությունում
  • Բավարար ուշադրության և տրամադրած աշխատանքի դեպքում ձեր կայքը կպատասխանի ձեզ եկամտի բարձրացմամբ:

Բլոգ

157