DIFAI, Difai, DIFAI TEAM, Hack Forum, Azerbaijan Cyber Army, Azerbaijan Hack Team, Azerbaijan Hack, Azerbaijan Hacking And Security Team, Azerbaijan hackers, Azerbaijan hacker, Hacker Azerbaijan, Azərbaycan xakerləri, Azərbaycanlı xakerlər, Azerbaijan hack forum, Azerbaijan hacker forum, DIFAI team forum
Things to know Before building an eCommerce platform

Ի՞նչ անել մինչ օնլայն խանութ ստեղծելը

3192 15.09.2019

Գնորդների վստահությունը կարևոր գործոն է թե օֆլայն բիզնեսի հաջող նախագիծ կազմելու, թե օնլայն խանութ ստեղծելու դեպքում: Ապագա հաճախորդների վստահությունը ձեռք բերելու և այն բարձրացնելու խնդիրը պետք է առաջնային լինի: Ինչպե՞ս լուծել այդ խնդիրը, ի՞նչ անել մինչ օնլայն խանութ ստեղծելը:

Դուք երբևէ մտածե՞լ եք՝ ինչու են հաճախորդներն անցնում նոր բրենդի: Հարցը շատ կարևոր է: Հաճախորդը կգնի այն ընկերությունից, որը հայտնի է: Հաճախորդն իրեն ավելի հարմարավետ է զգում վստահության արժանի բրենդի հետ: Այդ իսկ պատճառով էլ նոր բրենդին վստահել ստիպելը բարդ աշխատանք է:

Ինչու՞ է անհրաժեշտ գրավել հաճախորդների վստահությունը

  • Դուք կստանաք նոր գնորդներ
  • Գոհ գնորդները բրենդի «փաստաբանները» կդառնան
  • Երջանիկ գնորդները կվերադառնան այլ գնումների համար

Վստահություն ձեռք բերելու 7 մեթոդ

  1. Ապահովեք հաճախորդների լավ սպասարկումը։ Վստահությունը սկսվում է լավ սպասարկման տրամադրումից: Անկախ նրանից, թե որքան մեծ կամ փոքր է բիզնեսը, վստահության ամրապնդման համար որակյալ ծառայությունը պետք է օնլայն բիզնեսի հիմնական ռազմավարությունը դառնա: Անհատական մոտեցումը, սպասարկման օպերատիվությունը և որակյալ ծառայության տրամադրումը լրացուցիչ գումար ու ժամանակ է պահանջում, բայց այն դրական արձագանքներ կառաջացնի, կապահովի հավելյալ եկամուտով: Մարդիկ վստահություն կդրսևորեն օնլայն խանութի որակի հանդեպ և կվերադառնան նոր գնումների համար:
  2. Եղեք թափանցիկ։ Ձեր հաճախորդները շատ խելացի են: Նրանք հիանալի հասկանում են՝ երբ եք ճիշտ ասում ու երբ եք փորձում ինչ-որ բան թաքցնել: Եթե դուք ընդունեք ձեր սխալը, նրանք կհասկանան ձեզ ու կգնահատեն: Այցելուների հետ պահմտոցի մի խաղացեք, մի թաքցրեք ձեր սխալները, բացատրեք պատվիրատուին՝ ինչպես եք պատրաստվում առկա խնդիրները լուծել: Բայց և հաշվի առեք, որ նմանատիպ սխալները չպետք է կրկնվեն:
  3. Պահեք ձեր խոսքը։ Միշտ արեք այն, ինչ խոստացել եք: Փորձեք հավատարիմ մնալ ձեր խոստմանը: Ճիշտ ժամանակին ճիշտ ծառայության տրամադրումը կօգնի վստահության և հուսալիության զգացողություն ստեղծել: Միշտ սահմանեք իրական նպատակներ, կեղծ խոստումներ մի տվեք:
  4. Եղեք հեշտ հասանելի։ Կոնտակտային տվյալները պտեք է միշտ լավ երևան օնլայն խանութում: Տրամադրեք կապի առավելագույն աղբյուրներ, որոնց օգնությամբ գնորդները կարող եք հաղորդել այս կամ այն խնդրի մասին: Աջակցության հիանալի միջոցներից մեկը չատի (Chat widget) տեղադրում է: Oնլայն խանութի այցելուները կարող են հեշտորեն գտնել չատի պատուհանը, ուղղակի շփման մեջ լինել օպերատորի հետ:
  5. Հաճախորդների արձագանքի դիտում։ Վիճակագրությունը ցույց է տալիս, որ հաճախորդների 61%-ը, նախքան գնման մասին որոշում կայացնելը, կարդում է արձագանքները: Այդ պատճառով արձագանքները շատ կարևոր են էլեկտրոնային կոմերցիայի հարթակների համար: Ակտիվորեն փնտրեք գոհ հաճախորդների արձագանքները, ցույց տվեք դրան ձեր կայքում, մի խուսափեք քննադատությունից: Հրապարակային պատասխանեք բոլոր սուր հարցերին: Հաճախորդների բավարարվածության մասին արձագանքները մեծ դերակատարում ունեն վստահության ամրապնդման և վաճառքի ծավալի մեծացման գործում:
  6. Կենտրոնացեք որակի վրա։ Կազմակերպությունների մի մասը անընդհատ մտածում է այն մասին, թե ինչպիսի խոշոր զեղչ կարելի է անել այդ օրը, որպեսզի ընկերությունն ապահովվի շրջանառու միջոցներով: Դրա փոխարեն ձեր էներգիան ծախսեք արտադրանքի կամ մատուցվող ծառայության որակի ապահովման վրա: Եթե որակը չի բավարարում գնորդին, երկարաժամկետ պլանում ոչ մի դեմպինգ չի փրկի բիզնեսը: Դուք անհաջողության կմատնվեք, իսկ հաճախորդը կգտնի այլընտրանք:
  7. Օգտագործեք սոցիալական ցանցերը։ Օնլայն գնումների մասին որոշումների 80%-ը իրականացվում է սոցցանցերից ընկերների ազդեցությամբ: Իսկ դրական կարծիքը ծնվում է սոցիալական ցանցում ձեր օնլայն խանութի ակտիվության արդյունքում։

Եթե ցանկանում եք, որպեսզի պոտենցիալ հաճախորդները սկսեն վստահել ձեր առցանց խանութին, դուք պետք է փոխգործակցության մեջ լինեք նրանց հետ: Փոխգործակցությունը միշտ չէ, որ ենթադրում է ագրեսիվ գովազդներ, մեքենաների կեղծ խաղարկություններ կամ 99%-անոց զեղչեր: Տվեք այն, ինչ անհրաժեշտ է սոցցանցերի բոլոր օգտատերերին՝ հետաքրքիր տեղեկատվություն, խնդիրների լուծում, դրական էմոցիաներ, և ընթերցողներն իրենք կսկսեն գովազդել ձեզ առանց գիտակցելու:

Մարդկանց 70%-ը գնումներից առաջ ինֆորմացիա է փնտրում ինտերնետում։ Ցանկանո՞ւմ եք աչքի ընկնել։ Հինգ (5!) րոպեում մենք կհուշենք ինչպես։

Rating:5
(1032)

Օգտակա՞ր էր այս հոդվածը