Օնլայն աճուրդի ստեղծում

Օնլայն աճուրդի ստեղծում

Ապրանքա-հումքային բորսայի համար նախատեսված օնլայն աճուրդի ստեղծում և կորպորատիվ կայքի պատրաստում: CMS կառավարման համակարգը ծրագրավորել ենք զրոյից` առանց պատրաստի շաբլոնների օգտագործման: Ռեսուրսը ներառում է կորպորատիվ կայք և առանձին օնլայն աճուրդ, որը հասանելի է միայն գրանցված օգտատերերին:
Կայքի տեսակը՝ բիզնես պորտալ
Ստեղծվել է՝ 2010թ.
Կատարման ժամկետը՝ 200 օր
Տեխնոլոգիաներ՝ HTML5, CSS3, Bootstrap, custom PHP

Ցանկանու՞մ եք պատվիրել սեփական կայքը։

Ինչպե՞ս պատրաստել աուկցիոնային պորտալներ

Աուկցիոնային պորտալների պատրաստումից առաջ պետք է ընտրել օնլայն աճուրդի տեսակը, որով դուք պատրաստվում եք աշխատել, ապրանքախմբերը, որոնք պետք է վաճառվեն ձեր հարթակում և պորտալի բիզնես մոդելը։ Քանի որ բիզնես մոդելը պորտալների ստեղծման գործընթացում ամենակաևորն է, սկսենք դրանից։

Մինչ կայքի պատվիրելը դուք պետք է որոշեք, թե շուկայի որ հատվածին եք ներգրավելու, ինչ խնդիրներ եք լուծելու այցելուների համար, ինչպես եք «ստիպելու» օգտվել պորտալի ծառայություններից և ինչպես եք ապահովել անհրաժեշտ մուտքերը՝ կայքի պատրաստման, առաջխաղացման, գովազդի ուղղություններով ներդրված գումարները վերադարձնելու, եկամուտ ստանալու համար։

Այս խնդիրների պատասխանները ստանալու համար անհրաժեշտ է կազմել ստարտափի բիզնես մոդելը և մարկետինգային պլանը, որի հիման վրա էլ ծրագրավորման ընկերության մասնագետները պետք է գրեն ապագա սայթի տեխնիկական նկարագիրը՝ առաջարկելով անհրաժեշտ ֆունկցիոնալը։ Պոտենցյալ կատարողներին ուղարկելով բիզնես մոդելից ու մարկետինգային պլանից բխող պահանջները՝ դուք կպետք է ստանաք ոչ միայն անհրաժեշտ գնային առաջարկները, այլև ապագա կայքի ֆունկցիոնալ նկարագրերը։ Այսիպիսով, հնարավորություն կունենաք ստուգել կատարողի գիտելիքներն օնլայն աուկցիոնի (այլ նախագծերի դեպքում նույնպես կիրառելի է) աշխատանքի մասին, ձեր պատկերացումների համընկնումները և մոտեցման պրոֆեսիոնալիզմը։

  1. Մինչև ստարտափի ստեղծումը կազմեք բիզնես մոդելը
  2. Հստակ որոշեք ներդրումների վերադարձի աղբյուրները
  3. Պատկերացում կազմեք բոլոր հավանական ծախսերի մասին
  4. Կատարողին ընտրեք ըստ փորձի և կատարած աշխատանքների
  5. Պոտենցիալ կատարողներից ստացեք կոմերցիոն առաջարկները
  6. Ուսումնասիրեք և համեմատեք առաջարկվող ֆունկցիաները
  7. Որակական գնահատականից հետո միայն համեմատեք գները
  8. Ընտրեք լավագույն գնային առաջարկը համարժեք առաջարկներից
  9. Պահանջեք տեխնիկական նկարագրի կազմումը և պայմանագրի օրինակ։