Նախքան կայք պատվիրելը հաճախորդներն ուսումնասիրում ու ընտրում են՝ ի՞նչ CMS-ի վրա ստեղծել այն: Ոմանք շարժվում են ուղղակի լսելով կարծիքներ, ոմանք առաջնորդվում են գնով, ոմանք էլ վստահում են ծրագրավորողների խորհուրդներին: Արդյունքում, շաբլոնների վրա (անվճար կամ վճարովի լիվենզիայով պատրաստի CMS-ներ) կայքերի պատվիրատուների մեծամասնությունը ռեսուրսը օգտագործում է ոչ իր նշանակությամբ և կարճ ժամանակահատվածքում սեփական մաշկի վրա է զգում «անվճար»-ի բազսական հետևանքը:
Այս առումով վեբ ծրագրավորմնան աշխարհում հարատև է վեճը՝
Այն վեբ ընկերությունները, որոնք WordPress-ից բացի ուրիշ ոչինչ չեն լսել, միանշանակ կփորձեն համոզել պատվիրատուին, որ տվյալ անվճար շաբլոնը ամենապարզն ու ամենատարածվածն է: Գրեթե նույնը կասեն մյուսները այլ պատրաստի CMS-ների մասին: Նման դեպքերը շփոթեցնում են պատվիրատուներից շատերին:
Astudio ընկերությունն առաջարկում է կայքերի պատրաստում միայն զրոյից՝ առանց CMS շաբլոնների: Եթե զրոյից ծրագրավորման արժեքը մրցակցային է, ապա անհրաժեշտ է պատվիրել CMS-ը ձեր բիզնեսի պահանջմունքներին համապատասխան:
ԱՊՀ երկրներում կայքերի 45%-ը ստեղծվում է WordPress-ի վրա, 25%-ը՝ Joomla-ի, մոտ 10%-ն ունի CMS Drupal. Պարզ ռեսուրս ստեղծելու համար նմանատիպ CMS շաբլոններից յուրաքանչյուրն էլ կարող է հարմար լինել: Որպես օրինակ ներկայացնենք մի քանի փաստ ամենատարածված WordPress CMS-ի մասին: