Նախքան կայք պատվիրելը հաճախորդներն ուսումնասիրում ու ընտրում են՝ ի՞նչ CMS-ի վրա ստեղծել այն: Ոմանք շարժվում են ուղղակի լսելով կարծիքներ, ոմանք առաջնորդվում են գնով, ոմանք էլ վստահում են ծրագրավորողների խորհուրդներին: Արդյունքում, շաբլոնների վրա (անվճար կամ վճարովի լիվենզիայով պատրաստի CMS-ներ) կայքերի պատվիրատուների մեծամասնությունը ռեսուրսը օգտագործում է ոչ իր նշանակությամբ և կարճ ժամանակահատվածքում սեփական մաշկի վրա է զգում «անվճար»-ի բազսական հետևանքը:
Այս առումով վեբ ծրագրավորմնան աշխարհում հարատև է վեճը՝
- Կայքերը պետք է ստեղծել զրոյից, թե՞ պատրաստի CMS-ների վրա, օրինակ, WordPress-ի,
- WordPress CMS է, թե՞ անորակ շաբլոն
- Եթե խնայում ենք ֆինանսները, ապա ինչպի՞սի պատրաստի CMS ընտրել
- Ի՞նչ թերություններ ունեն պատրաստի անվճար շաբլոնները:
Ինչպի՞սի CMS ընտրել
Այն վեբ ընկերությունները, որոնք WordPress-ից բացի ուրիշ ոչինչ չեն լսել, միանշանակ կփորձեն համոզել պատվիրատուին, որ տվյալ անվճար շաբլոնը ամենապարզն ու ամենատարածվածն է: Գրեթե նույնը կասեն մյուսները այլ պատրաստի CMS-ների մասին: Նման դեպքերը շփոթեցնում են պատվիրատուներից շատերին:
Astudio ընկերությունն առաջարկում է կայքերի պատրաստում միայն զրոյից՝ առանց CMS շաբլոնների: Եթե զրոյից ծրագրավորման արժեքը մրցակցային է, ապա անհրաժեշտ է պատվիրել CMS-ը ձեր բիզնեսի պահանջմունքներին համապատասխան:
ԱՊՀ երկրներում կայքերի 45%-ը ստեղծվում է WordPress-ի վրա, 25%-ը՝ Joomla-ի, մոտ 10%-ն ունի CMS Drupal. Պարզ ռեսուրս ստեղծելու համար նմանատիպ CMS շաբլոններից յուրաքանչյուրն էլ կարող է հարմար լինել: Որպես օրինակ ներկայացնենք մի քանի փաստ ամենատարածված WordPress CMS-ի մասին:
- WordPress-ը կոնտենտի կառավարման ամենահայտնի համակարգն է:
- WordPress-ը ստեղծվել է բլոգերի համար:
- Այս հարթակի կիրառմամբ ի սկզբանե միայն նորությունների կայքեր և բլոգեր են ստեղծվել:
- WordPress-ն ունի պլագինների հսկայական քանակ, ինչը թույլ է տալիս մի քանի ժամվա ընթացքում սայթ ստեղծել:
WordPress-ի թերությունները
- WordPress համակարգում փոփոխությունները միշտ չէ, որ պարզ ու հեշտ են:
- Հետաքրքիր ֆունկցիաների համար պահանջվում է մեծ քանակությամբ պլագինների տեղադրում:
- Պլագինները բացասական են ազդում կայքի ներբեռնման արագության վրա:
- WordPress-ը բավական մեծ ծանրաբեռնվածություն է ստեղծում սերվերի վրա:
- Երբ անհրաժեշտ են ֆունկցիաների զարգացում ու թարմացումներ, և պարզվում է, որ որոշ ծառայություններ վճարովի են:
- Yandex ու Google որոնողական համակարգերը ոչ դրական են գնահատում WordPress-ի վրա ստեղծված ռեսուրսներին:
- Բոլոր բանալի հարցումներով ուսումնասիրեք որոնողական համակարգի առաջին տասնյակը. կպարզվի, որ WordPress գրեթե չեք հանդիպում:
- Հայտնի WordPress պլագինների գերակշռող մասը բավական խոցելի են:
- WordPress-ի հիմքով ստեղծված կայքերն առավել հաճախ են ենթարկվում հաջող հարձակման:
Մարդկանց 70%-ը գնումներից առաջ ինֆորմացիա է փնտրում ինտերնետում։ Ցանկանո՞ւմ եք աչքի ընկնել։ Հինգ (5!) րոպեում մենք կհուշենք ինչպես։
Օգտակա՞ր էր այս հոդվածը