WordPress, CMS or poor quality template

WordPress` CMS, թե՞ անորակ շաբլոն

2773 07.09.2017

Նախքան կայք պատվիրելը հաճախորդներն ուսումնասիրում ու ընտրում են՝ ի՞նչ CMS-ի վրա ստեղծել այն: Ոմանք շարժվում են ուղղակի լսելով կարծիքներ, ոմանք առաջնորդվում են գնով, ոմանք էլ վստահում են ծրագրավորողների խորհուրդներին: Արդյունքում, շաբլոնների վրա (անվճար կամ վճարովի լիվենզիայով պատրաստի CMS-ներ) կայքերի պատվիրատուների մեծամասնությունը ռեսուրսը օգտագործում է ոչ իր նշանակությամբ և կարճ ժամանակահատվածքում սեփական մաշկի վրա է զգում «անվճար»-ի բազսական հետևանքը:

Այս առումով վեբ ծրագրավորմնան աշխարհում հարատև է վեճը՝

  1. Կայքերը պետք է ստեղծել զրոյից, թե՞ պատրաստի CMS-ների վրա, օրինակ, WordPress-ի,
  2. WordPress CMS է, թե՞ անորակ շաբլոն
  3. Եթե խնայում ենք ֆինանսները, ապա ինչպի՞սի պատրաստի CMS ընտրել
  4. Ի՞նչ թերություններ ունեն պատրաստի անվճար շաբլոնները:

Ինչպի՞սի CMS ընտրել

Այն վեբ ընկերությունները, որոնք WordPress-ից բացի ուրիշ ոչինչ չեն լսել, միանշանակ կփորձեն համոզել պատվիրատուին, որ տվյալ անվճար շաբլոնը ամենապարզն ու ամենատարածվածն է: Գրեթե նույնը կասեն մյուսները այլ պատրաստի CMS-ների մասին: Նման դեպքերը շփոթեցնում են պատվիրատուներից շատերին:


Astudio ընկերությունն առաջարկում է կայքերի պատրաստում միայն զրոյից՝ առանց CMS շաբլոնների: Եթե զրոյից ծրագրավորման արժեքը մրցակցային է, ապա անհրաժեշտ է պատվիրել CMS-ը ձեր բիզնեսի պահանջմունքներին համապատասխան:


ԱՊՀ երկրներում կայքերի 45%-ը ստեղծվում է WordPress-ի վրա, 25%-ը՝ Joomla-ի, մոտ 10%-ն ունի CMS Drupal. Պարզ ռեսուրս ստեղծելու համար նմանատիպ CMS շաբլոններից յուրաքանչյուրն էլ կարող է հարմար լինել: Որպես օրինակ ներկայացնենք մի քանի փաստ ամենատարածված WordPress CMS-ի մասին:

  • WordPress-ը կոնտենտի կառավարման ամենահայտնի համակարգն է:
  • WordPress-ը ստեղծվել է բլոգերի համար:
  • Այս հարթակի կիրառմամբ ի սկզբանե միայն նորությունների կայքեր և բլոգեր են ստեղծվել:
  • WordPress-ն ունի պլագինների հսկայական քանակ, ինչը թույլ է տալիս մի քանի ժամվա ընթացքում սայթ ստեղծել:

WordPress-ի թերությունները

  1. WordPress համակարգում փոփոխությունները միշտ չէ, որ պարզ ու հեշտ են:
  2. Հետաքրքիր ֆունկցիաների համար պահանջվում է մեծ քանակությամբ պլագինների տեղադրում:
  3. Պլագինները բացասական են ազդում կայքի ներբեռնման արագության վրա:
  4. WordPress-ը բավական մեծ ծանրաբեռնվածություն է ստեղծում սերվերի վրա:
  5. Երբ անհրաժեշտ են ֆունկցիաների զարգացում ու թարմացումներ, և պարզվում է, որ որոշ ծառայություններ վճարովի են:
  6. Yandex ու Google որոնողական համակարգերը ոչ դրական են գնահատում WordPress-ի վրա ստեղծված ռեսուրսներին:
  7. Բոլոր բանալի հարցումներով ուսումնասիրեք որոնողական համակարգի առաջին տասնյակը. կպարզվի, որ WordPress գրեթե չեք հանդիպում:
  8. Հայտնի WordPress պլագինների գերակշռող մասը բավական խոցելի են:
  9. WordPress-ի հիմքով ստեղծված կայքերն առավել հաճախ են ենթարկվում հաջող հարձակման:

Մարդկանց 70%-ը գնումներից առաջ ինֆորմացիա է փնտրում ինտերնետում։ Ցանկանո՞ւմ եք աչքի ընկնել։ Հինգ (5!) րոպեում մենք կհուշենք ինչպես։

Rating:5
(48)

Օգտակա՞ր էր այս հոդվածը