Առաջխաղացում

Առաջխաղացում սոցիալական ցանցերում

Եթե հետ նայենք դեպի անցյալ և դիտարկենք սոցիալական ցանցերը, ապա զգալի փոփոխություններ կնկատենք: Նախկինում սոցցանցերն օգտագործվել են որպես միմյանց հետ հաղորդակցվելու միջոց և ոչ ավելի:

Ժամանակի հետ զուգահեռ, միայն շփման միջոց լինելուց զատ, սոցցանցերը դարձան նաև նորությունների և տեղեկատվության հզոր աղբյուր: Գտնվելով օնլայն հարթակում՝ նրանք հնարավորություն են տալիս տեղեկացված լինել աշխարհում կատարվող ցանկացած իրադարձության մասին, ինչու չէ, նաև սեփական կարծիքն արտահայտել տվյալ երևույթի՝ դրական կամ բացասական լինելու վերաբերյալ: Այդպիսով, աննկատ քայլերով, դառնալով մարդկանց առօրյայի անբաժան մասը:

Սոցիալական ցանցերը, ինֆորմացիայի աղբյուր լինելուց բացի, օգնում են նաև խնայել մարդու համար ամենաթանկը՝ ժամանակը, գովազդել ապրանքներ և ծառայություններ, դիմել միանգամից թիրախային խմբերին: Մարդիկ, առանց տանից դուրս գալու, կարող են սոցիալական կայքերում փնտրել և գտնել իրենց համար անհրաժեշտ ապրանքը կամ խանութը, գործարարների համար այն կարող է նոր բանակցությունների միջոց լինել, հնարավորություն՝ տեսնելու մրցակից կազմակերպության առավելությունները կամ թերությունները, ինչպես նաև սեփական արտադրանքը կամ գործունեությունը գովազդելու լավագույն տարբերակը:

 

Ի՞նչ նպատակ ունի առաջխաղացումը սոցցանցերում

SMM-ը (Social Media Marketing), առաջխաղացման տեսակ է, որը գրավում է նպատակային տրաֆիկ և նպաստում ապրանքանիշի տարածմանը սոցիալական ցանցերում:

  • Առաջին հերթին կնկատվի հաճախորդների թվի աճ: Ձեզ հետ կապ կհաստատեն այն մարդիկ, ովքեր օնլայն հարթակի միջոցով ծանոթացել են Ձեր գործունեությանը և հետաքրքված են դրանով:
  • Մի քանի վարկյանի ընթացքում բոլոր հետևորդներին հնարավոր է ներկայացնել նոր ապրանքանիշեր, տեղեկացնել գործող զեղչերի և ակցիաների մասին, ինչպես նաև կայանալիք միջոցառումների:
  • Սոցցանցերում առաջխաղացումը հնարավորություն կտա առանց որևէ ֆիզիկական գործողության գտնել բոլոր թիրախային կետերը, առանձնացնել առավել հետաքրքականը և ուսումնասիրել, իսկ անհրաժեշտության դեպքում նաև կապ հաստատել նրանց հետ:
  • Ակտիվ գործողությունների շնորհիվ բարձրացնել ընկերության վարկանիշը:
  • Հաճախորդների հետ օնլայն երկխոսության ընթացքում հնարավոր է պարզել նրանց կարծիքները, ցանկությունները, ըստ այդմ կատարել հետևություններ, թե ինչ են նախընտրում հաճախորդները և ինչ ակնկալիքներ ունեն:
  • Հասկանալ, թե մատուցված ծառայություններից կամ ապրանքներից որոնք են առավել պահանջված:
  • Մշտապես տեղյակ պահել հետևորդներին կատարված փոփոխությունների մասին և դրանով իսկ բարձրացնել վարկանիշը:

Բլոգ

258