Եթե հետ նայենք դեպի անցյալ և դիտարկենք սոցիալական ցանցերը, ապա զգալի փոփոխություններ կնկատենք: Նախկինում սոցցանցերն օգտագործվել են որպես միմյանց հետ հաղորդակցվելու միջոց և ոչ ավելի:
Ժամանակի հետ զուգահեռ, միայն շփման միջոց լինելուց զատ, սոցցանցերը դարձան նաև նորությունների և տեղեկատվության հզոր աղբյուր: Գտնվելով օնլայն հարթակում՝ նրանք հնարավորություն են տալիս տեղեկացված լինել աշխարհում կատարվող ցանկացած իրադարձության մասին, ինչու չէ, նաև սեփական կարծիքն արտահայտել տվյալ երևույթի՝ դրական կամ բացասական լինելու վերաբերյալ: Այդպիսով, աննկատ քայլերով, դառնալով մարդկանց առօրյայի անբաժան մասը:
Սոցիալական ցանցերը, ինֆորմացիայի աղբյուր լինելուց բացի, օգնում են նաև խնայել մարդու համար ամենաթանկը՝ ժամանակը, գովազդել ապրանքներ և ծառայություններ, դիմել միանգամից թիրախային խմբերին: Մարդիկ, առանց տանից դուրս գալու, կարող են սոցիալական կայքերում փնտրել և գտնել իրենց համար անհրաժեշտ ապրանքը կամ խանութը, գործարարների համար այն կարող է նոր բանակցությունների միջոց լինել, հնարավորություն՝ տեսնելու մրցակից կազմակերպության առավելությունները կամ թերությունները, ինչպես նաև սեփական արտադրանքը կամ գործունեությունը գովազդելու լավագույն տարբերակը:
SMM-ը (Social Media Marketing), առաջխաղացման տեսակ է, որը գրավում է նպատակային տրաֆիկ և նպաստում ապրանքանիշի տարածմանը սոցիալական ցանցերում: