Եթե հետ նայենք դեպի անցյալ և դիտարկենք սոցիալական ցանցերը, ապա զգալի փոփոխություններ կնկատենք: Նախկինում սոցցանցերն օգտագործվել են որպես միմյանց հետ հաղորդակցվելու միջոց և ոչ ավելի:
Ժամանակին զուգահեռ, միայն շփման միջոց լինելուց զատ, սոցցանցերը դարձան նաև նորությունների, քարոզչության և տեղեկատվության հզոր աղբյուր: Գտնվելով օնլայն հարթակում օգտագործողները հնարավորություն են ստանում ոչ միայն շփվել ծանոթների հետ, այլև տեղեկացված լինել աշխարհում կատարվող ցանկացած իրադարձության մասին, ինչու չէ, նաև սեփական կարծիքն արտահայտել, ազդել հանրության կարծիքի ձևավորման վրա։
Սոցիալական ցանցերը, ինֆորմացիայի աղբյուր լինելուց բացի, օգնում են նաև խնայել մարդու համար ամենաթանկը՝ ժամանակը, գովազդել ապրանքներ և ծառայություններ, դիմել միանգամից թիրախային խմբերին, իսկ վերջիններին՝ սպառել գովազդային քարոզչությունը: Մարդիկ, առանց տանից դուրս գալու, կարող են սոցիալական կայքերում փնտրել և գտնել իրենց համար անհրաժեշտ ապրանքը կամ խանութը, մասնակցել ռեֆերալ ծրագրերի։
Գործարարներին այն տալիս է նոր հաճախորդներ գտնելու բազմաթիվ գործիքներ, հնարավորություն տեսնելու մրցակից կազմակերպության առավելությունները կամ թերությունները:
SMM-ը (Social Media Marketing), առաջխաղացման տեսակ է, որը գրավում է նպատակային տրաֆիկ և նպաստում ապրանքանիշի տարածմանը սոցիալական ցանցերում: