How to start creating a website?

Ինչպե՞ս սկսել կայքի պատրաստումը

3808 19.09.2024

Ինչպե՞ս սկսել կայքի պատրաստումը (kayqi patrastum)։ Սայթերի պատրաստումը բազմափուլ գործընթաց է և ենթադրում է ճիշտ պլանավորում՝ դիզայնից մինչև առաջխաղացում: Հատկապես բարդ նախագծերի ստեղծման պարագայում նախ պետք է կազմել տեխնիկական նկարագիրը։ 

Տեխնիկական առաջադրանքը կազմելով հաճախ զբաղվում է անփորձ պատվիրատուն, չցանկանալով վճարել նման «հեշտ» աշխատանքի համար:

Փոքր կայքերի պարագայում սա ընդունելի է, կարելի է ինտերնետում կարդալ պահանջները, դրանք ձևակերպելու ճիշտ մեթոդների մասին և կազմել փաստաթղթի սեփական տարբերակը։ Մեծ նախագծերի համար խորհուրդ ենք տալիս ներգրավել փորձառու մասնագետի, ով հաշվի կառնի աշխատանքի բոլոր նրբությունները։

Ի՞նչ փաստաթղթեր են անհրաժեշտ լինում կայքի պատրաստումը սկսելու համար․

  1. Բրիֆը (Brief` ուղեցույց) պարունակում է ապագա կայքի բնութագրական մասը՝ ընդհանուր, հակիրճ նկարագրությունը։ Փաստաթուղթը կարող է ներառել մոդուլների և ֆունկցիաների թվարկումը, աշխատանքների փուլերի գնացուցակը։ Որպես հավելված կցվում է պայմանագրին։
  2. Բիզնես մոդելի նկարագրությունը (PRD - Product Requirement Document) պատմում է նախագծի բիզնես նպատակների և տեսլականի մասին մասին։ PRD-ն թվարկում է պրոդուկտի լուծելիք խնդիրները, ռիսկերը, բիզնես մոդելի առավելությունները, աշխատանքի ստրատեգիան։ 
  3. Տեխնիկական նկարագրությունը (TOR – Terms of Reference) պարունակում է ավելի հստակ և մանրամասն պահանջները, պրոցեսների նկարագրությունը, այցելուների, օգտագործողների, ադմինների ֆունկցիոնալ հնարավորությունները։ Այս փաստաթղթի կազմումը չի կարելի անտեսել, քանի որ ծրագրավորողների համար ապագա սպրինտերը կազմվում են սրա հիման վրա։
  4. Տեխնիկական առաջադրանքը կարող է ուղեկցվել User flow (օգտագործողի ճանապարհը) դիագրամով։ Այն վիզուալիզացնում է օգտագործողների փոխգործակցությունը կայքի հետ՝ բոլոր գործողությունների հավանական սցենարների դիագրամների ներկայացմամբ։
  5. Աշխատանքների իրականացման ռեգլամենտը (SOW – Statement of Work) ըստ էության նույն տեխնիկական նկարագրությունն է՝ փուլերի, ծառայությունների գների և ժամկետների հստակ թվարկումով։ Քանի որ փուլերն ու ժամկետները մենք ներառում ենք պայմանագրում, այս փաստաթուղթը չենք կազմում։

Հայաստանում հիմնականում կիրառվում է բրիֆը և տեխնիկական առաջադրանքը։ Սրանք թույլ են տալիս ամբողջությամբ պատկերացում կազմել նախագծի վիզուալ և ֆունկցիոնալ հատվածներին առաջադրվող պահանջների մասին։

Որտե՞ղ պատվիրել վեբ-կայքը

Որտե՞ղ պատվիրել վեբ-կաքը, եթե խոսք է գնում բարդ աշխատանքի մասին։ Ցանկանո՞ւմ եք ստանալ երկարաժամկետ լուծումներ, պետք չէ խնայել՝ դիմելով անփորձ ֆրիլանսերի կամ վեբ ստուդիայի: Պրոֆեսիոնալ մասնագետներից կազմված թիմի գնացուցակը գուցե բարձր է, սակայն նման թիմի հետ աշխատելով դուք նվազեցնում եք ռիսկերը և ժամանակի կորուստը։

Վեբ ստուդիայի ընտրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել փորձը, ուսումնասիրել կատարած աշխատանքների պորտֆոլիոն, կարծիքներ հավաքել նախկին պատվիրատուներից: Հաջորդ էտապով դուք պետք է շփվեք թեկնածուների հետ և անձամբ հասկանաք, թե որքանո՞վ է պրոյեկտ մենեջերն ընկալում ձեր բիզնես մոդելի առանձնահատկությունները, արդյո՞ք դուք գտնվում եք «նույն ալիքի վրա»։ Միայն այս գործողություններից հետո կարող եք համադրել գնառաջարկները՝ նախապատվություն տալով սեփական բիզնես հոտառության հուշումներին։

  • Որոնողական համակարգերից գտեք 10-15 պոտենցյալ թեկնածուի;
  • Հնարավորինս մանրամասն ստուգեք իրավաբանական անձի տվյալները;
  • Ուսումնասիրեք վեբ ստուդիայի պորտֆոլիոն;
  • «Իրավունք չունենք ցուցադրել մեր աշխատանքները» արտահայտությունը կարմիր լույս է;
  • Ստուգեք կատարած աշխատանքների որակը;
  • Կայքերի ֆուտերում հեղինակային հղման համատարած բացակայությունը կարմիր լույս է;
  • Եթե գործ ունեք տեղական ընկերությունների հետ, այցելեք գրասենյակներ;
  • «Մենք աշխատում ենք միայն հեռահար» արտահայտությունը զգուշացնող է;
  • Ստացեք մեկնաբանություններ հին պատվիրատուներից;
  • Խնդրեք մեկնաբանել գնագոյացումը;
  • Ուշադիր կարդացեք պայմանագիրը և հավելվածները։

Ինչպե՞ս աշխատել վեբ ստուդիայի հետ

Վեբ ստուդիայի ընտրությունից և պայմանագրի ստորագրումից հետո անհրաժեշտ է ակտիվ համագործակցել թիմի հետ։ 

  • Տեխնիկական առաջադրանքում ներառեք ձեր պատկերացումները կայքի ֆունկցիոնալի մասին, տվեք հարցեր, ճանաչեք գործընկերոջ մոտեցումները, լսեք խորհուրդները։
  • Տրամադրեք համանման կայքերի օրինակներ, թվարկեք դրանց դրական կողմերը։ Ցույց տվեք տարբեր ռեսուրսներում առկա ձեզ անհրաժեշտ ֆունկցիաները:
  • Մասնակցեք դիզայնի մշակման պրոցեսին: Զգուշացեք անվերջ փոփոխությունների հորձանուտից։ Լսեք մասնագետների հիմնավորումները։
  • Դիզայնի համաձայնեցումից հետո պահանջեք մոբայլ ադապտացված տարբերակի մակետները։ Դիզայնները դիտարկեք անմիջապես սմարթֆոնում՝ գնահատելով հարմարությունը։
  • Վեբ ծրագրավորման փուլից հետո իրականացրեք ռեսուրսի թեստավորումը, մի ծուլացեք և ծանոթացեք CMS-ի հնարավորություններին։
  • Հարգեք մասնագետներին և գնահատեք նրանց աշխատանքը։ Փոխադարձ դրական վերաբերմունքն ապահովում է շոշափելի գործնական արդյունք։

 

Հոդվածը գրել ենք 2015 թվականին և թարմացրել 2024-ի սեպտեմբերին։

Մարդկանց 70%-ը գնումներից առաջ ինֆորմացիա է փնտրում ինտերնետում։ Ցանկանո՞ւմ եք աչքի ընկնել։ Հինգ (5!) րոպեում մենք կհուշենք ինչպես։

Rating:5
(155)

Օգտակա՞ր էր այս հոդվածը