Ինչպես բացել ինտերնետ-խանութ

Ինչպե՞ս բացել ինտերնետ-խանութ

Դուք որոշել եք բացել ինտերնետ խանութ և մինչև համապատասխան կատարող վեբ-ստուդիային ընկտելը, որոնում եք հիմնական հարցերի պատասխաները: Ի՞նչ է անհրաժեշտ Հայաստանում օնլայն խանութի ստեղծման համար: Ինչպե՞ս բացել օնլայն խանութ, ստանալ առևտրի նոր հարթակ, բարձրացնել ընկերության վարկանիշը կամ ստեղծել բիզնեսի առանձին գործիք:

Նախքան աշխատանքին անցնելը՝ ճիշտ կլինի պլանավորել գործողությունների հերթականությունը։ Դրա համար նախ անհրաժեշտ է հասկանալ ապագա բիզնեսի կառուցվածքն ու նշանակությունը և պատասխանել առաջին գլոբալ հարցին՝ ի՞նչ կառուցվածք պետք է ունենա ինտերնետ խանութը։

  1. Ինտերնետ խանութների ամենատարածված տիպը նախատեսված է սեփական տեսականու վաճառքի համար։ Այն կիրառելի է, երբ ունեք օֆլայն առևտրի կետ, շրջանառություն, իսկ էլեկտրոնային առևտրային հարթակը ստեղծում եք, որպեսզի մեծացնեք շրջանառությունը՝ վաճառելով միայն սեփական տեսականին:
  2. Ավելի լուրջ ֆունկցիոնալ է ենթադրում օնլայն խանութի այն տեսակը, որտեղ դուք պատրաստվում եք վաճառել այլ մատակարարների ապրանքները՝ պայմանագրեր կնքելով վերջինների հետ։ Այս դեպքում, պայմանագրերի հիման վրա, ընտրում եք անհրաժեշտ տեսականին, տեղադրում սեփական խանութում, ստանում պատվերներ, կատարում առաքումներ և գործընկերների հետ կատարում անհրաժեշտ վերահաշվարկները։ Գնային քաղաքականությունը որոշում եք և հաճախորդի առջև պատասխանատվությունը կրում եք ինքներդ։ 
  3. Հաջորդ տիպն անվանում են մարկետփլեյս։ Այս դեպքում ինտերնետ-խանութն աշխատում է որպես «միջնորդ-հարթակ»՝ տարբեր փոքր ու միջին վաճառողներին հնարավորություն տալով ստեղծել սեփական խանութները, տեղադրել ապրանքները, օգտվել էլեկտրոնային կոմերցիայի գործիքներից:

Ինչի՞ց սկսել խանութի ստեղծումը

Ինչի՞ց սկսել խանութի ստեղծումը: Ընտրությունը բազմազան է: Ամեն ինչ կախված է պատվիրատուի նպատակներից, խնդիրներից և, իհարկե, նախագծի բյուջեից: Դուք կարող եք՝

  1. Գնել օնլայն խանութի պատրաստի շաբլոն՝ մատնվելով անհայտության,
  2. Բացել ժամանակավոր խանութ պատրաստի հարթակներում՝ վճարելով վարձակալության համար,
  3. Ստեղծել կայք զրոյից, զարգացնել սեփական նախագիծը՝ կախվածության մեջ չլինելով տարատեսակ լիցենզիաներից և սահմանափակումներից։

Պատրաստի շաբլոն գնելու եղանակով առցանց խանութ ստեղծելը մատչելի տարբերակ է, սակայն դուք բիզնեսը հարմարեցնում եք ձեր ընտած CMS-ի հնարավորություններին: Շաբլոնների վրա խանութների ստեղծումը հազվադեպ է տալիս այն արդյունքը, որին սպասում է հաճախորդը: Դա կարելի է համարել կորցրած ժամանակ, գումար՝ անհայտ արդյունքով: Գլխավոր խնդիրն այն է, որ շաբլոնային կայքերն ունեն անվտանգության հետ կապված բազմաթիվ խնդիրներ: Եթե դիտարկենք վիճակագրությունը, ամենօրյա հաքերային հարձակումների 95%-ն ուղղված է հենց հայտնի CMS հարթակներին:

Բացել առցանց խանութ՝ տարածք վարձակալելով կողմնակի պորտալում, խնդրի լուծման ամենաէժան տարբերակն է: Դա նման է վաճառասեղան վարձակալությանը շուկայում: Այս եղանակը կարելի է ընտրել միայն բիզնես մոդելի փորձարկման համար։

Ծրագրավորում զրոյից

Հաջող ինտերնետային խանութի բիզնես ստեղծելու լավագույն միջոցը ռեսուրսի զրոյից ծրագրավորումն է: Նման մոտեցումը բիզնեսի պլանավորման, ստեղծման և զարգացման գործընթացում տալիս է գործողությունների լիակատար ազատություն:

Առանց շաբլոնների, զրոյից ծրագրավորումն ավելի թանկ արժե, քան պատրաստի CMS հարթակների վրա առցանց խանութի ստեղծումը, բայց երկարաժամկետ կտրվածքով այդ ներդրումներն արդարացված են: Առանց շաբլոնների աշխատանքն ունի բազմաթիվ առավելություններ՝

  • Անհատական տեխնիկական առաջադրանքը թույլ է տալիս նախագծել և ստանալ օնլայն խանութի օպտիմալ կառուցվածք: Պատվիրատուն չպետք է իր երևակայությունը հարմարեցնի պատրաստի շաբլոնների հնարավորություններին: Բիզնեսում եկամուտ բերում են տարբերվող նախագծերը:
  • Հեղինակային դիզայնը, ինտերնետ-խանութի ադապտիվ ծրագրավորումը,  անձնական կաբինետի անհատական գործիքները գրավում են օգտատերին:
  • Խանութի՝ զրոյից ծրագրավորումը անսահմանափակ ֆունկցիոնալ հնարավորություններ է տալիս:
  • Մաքուր կոդով և օպտիմալացված կայքերը մի քանի անգամ ավելի հեշտ է ենթարկվում SEO առաջխաղացմանը, քան ցանկացած հայտնի շաբլոնի վրա պատրաստվածները։

Եթե որոշել եք ստեղծել օնլայն առևտրի սեփական հարթակը, զանգահարեք  +374(99)35-50-05 հեռախոսահամարով և մենք կտրամադրենք լիարժեք խորհրդատվություն։

Բլոգ

1748
Օգտակա՞ր էր այս հոդվածը