Դուք որոշել եք ինտերնետ խանութ բացել և գործողություններից առաջ որոնում եք հիմնական հարցերի պատասխաները: Ի՞նչ է անհրաժեշտ Հայաստանում օնլայն խանութի ստեղծման համար: Ինչպե՞ս բացել օնլայն խանութ, ստանալ առևտրի նոր հարթակ, բարձրացնել ընկերության վարկանիշը կամ ստեղծել բիզնեսի առանձին գործիք:
Նախքան աշխատանքին անցնելը՝ ճիշտ կլինի պլանավորել աշխատանքի ողջ կառուցվածքը՝ սկզբից մինչև վերջ.
Ինչի՞ց սկսել ինտերնետ-խանութի ստեղծումը: Ընտրություն կա: Ամեն ինչ կախված է պատվիրատուի ֆինանսական հնարավորություններից:
Պատրաստի շաբլոն գնելու եղանակով առցանց խանութ ստեղծելը մատչելի տարբերակ է, սակայն այդպես ձեր բիզնեսը դուք հարմարեցնում եք ձեր ընտած CMS-ին: Վերջիններիս վերամշակումը հազվադեպ է տալիս այն արդյունքը, որին սպասում է հաճախորդը: Դա կորցրած ժամանակ է, գումար և անհայտ արդյունք: Գլխավոր խնդիրն այն է, որ շաբլոնային կայքերն ունեն անվտանգության հետ կապված բազմաթիվ խնդիրներ: Բաց ծրագրային ծածկագիրն առավել խոցելի է: Եթե դիտարկենք վիճակագրությունը, ամենօրյա հաքերական հարձակումների 95%-ն ուղղված է հենց հայտնի CMS հարթակներին:
Բացել առցանց խանութ՝ տարածք վարձակալելով ուրիշի հարթակում, խնդրի ամենաէժան և ոչ հարգի որոշումն է: Դա նույնն է, ինչ առանձին խանութի փոխարեն վաճառասեղան վարձակալեք շուկայում: Երկու կետերն էլ վաճառքի համար են, բայց տարբերվում են իրենց հաճախորդներով ու գրավման եղանակներով:
Մասնագետները խորհուրդ են տալիս՝ որպեսզի ստեղծեք ինտերնետային խանութի բիզնես, լավագույն միջոցը զրոյից ծրագրավորումն է: Այն բիզնեսի ներդրման գործընթացում գործողությունների լիակատար ազատություն է տալիս:
Առանց շաբլոնների, զրոյից ծրագրավորումն ավելի թանկ արժե, քան պատրաստի CMS հարթակների հիմքով առցանց խանութի ստեղծումը, բայց երկարաժամկետ պլանում այդ ներդրումներն արդարացված են: Առանց շաբլոնների աշխատանքն ունի որոշ առավելություններ.