Լոգոների պատրաստում

Ֆիրմային կամ կորպորատիվ ոճը օգնում է ամրապնդել կազմակերպության ճանաչելիությունը: Անհատական ոճը գունային միասեռ համադրություն է, դիզայն, ոճաբանություն: Ճիշտ մշակված անհատական կամ կորպորատիվ ոճը առաջին իսկ պահից հանդիսանում է որպես տարբերակիչ կազմակերպության համար, այդ իսկ պատճառով շատ կարևոր է մանրամասն մշակել կորպորատիվ ոճի բոլոր դետալները: 

Ընկերության ոճը կազմված է հետևյալ տարրերից. տարբերանշան (լոգոտիպ), կարգախոս, գունային գամմա, տառաչափ, այլ տեսանելի տարրեր: Այս տարրերի հիման վրա էլ Աստուդիո ընկերությունը նյութեր է ստանում հաղորդակցության համար՝ Ֆիրմային ձևաթուղթեր, բուկլետների դիզայն, պիտակներ, բրոշյուրներ կամ ուղեցույցներ: Ընկերության ֆիրմային ոճը ընկած է այն կայքերի հիմքում, որոնք մենք ենք ստեղծում:


Ֆիրմային ոճի ստեղծում

Երբ ստեղծում եք գործակալություն առաջին հերթին մտածեք ընկերության ապագա անվանման մասին: Անվանումը իր մեջ պետք է համատեղի մի քանի հատկանիշ՝ լինի յուրահատուկ, հիշվող, գործունեությունը բնութագրող: Կայքի պատրաստման ժամանակ, արևմտյան զարգացած երկրներում, անվանման մշակումը պատվիրում են մասնագետներից: Անվանման ճիշտ ընտրության համար դրա վրա աշխատում են մարքեթոլոգներ, հոգեբաններ, սոցիոլոգներ և շատ ուրիշ մասնագետներ: Երբեմն դա հաջողություն է բերում, երբեմն էլ տեսնում ենք անվանումների շատ անհաջող օրինակներ: Հայաստանում ընկերության անվանումը սեփականատիրոջ մենաշնորհն է: Դա վատ չէ, բայց նաև չի խանագարի հաշվի առնել տեխնիկական մի քանի կողմեր՝

  • հապավում - այսպես են ծնվում ընկերության անվանումները, որտեղ որպես անվանման կրճատ ձև, օգտագործվում են կամ սեփականատերերի անունների առաջին տառերը, կամ երկար անվանման սկզբնատառերը:
  • համակցված - անվանման այսպիսի ընտրությունը մշակման դեպքում համադրվում են արմատները կամ մի քանի բառերի մասեր, որոնք կամ նկարագրում են ընկերությունը, արտադրանքը, կամ հանդիսանում են երկար անվանում,
  • աբստրակտ) տեսք - այս անվանումները հիմանակնում ստացվում են բարեհունչ համադրություններից և ընկերության գործունեության հետ չունեն իմաստային կապ,
  • նկարագրական տեսք - այպիսի անվան ստեղծան համար նկարագրվում է ընկերության գործունեությունը մեկ-երկու բառով,
  • ընտանեկան - այսպիսի անվանումներում օգտագործվում են ընկերության հիմնադիր անձանց ազգանունները կամ լեգենդար ազգանուններ:


Լոգոտիպի տեսքը և տեսկաները: Եթե ընկերության անվանումը ապագա ապրանքանիշի անունն է, ապա լոգոն պետք է դառնա ապրանքանիշի դեմքը: Տեսողական պատկերի տեսքի վրա սեփականատերերը ավելի շատ են մտածում: Տեսողական հիշողությունը և համակրանքը երբեմն ամեն ինչ լուծում են: Ի տարբերություն անվան, լոգոտիպի անհրաժեշտությունը այդքան էլ հրատապ հարց չէ: Բայցևայնպես, Հայաստանում սկսել են ավելի հաճախ մտածել լավ լոգո ունենալու մասին: 

Լոգոները բաժանվում են 4 մասի՝ տեքստային, նշանային, համակցական, էմբլեմային: Եթե Դուք ցանկանում եք պատվիրել տարբերանշան, ապա պետք է կողմնորոշվեք՝ որ տարբերանշանն է ավելի լավ արտահայտում ընկերության ուղղվածությունը:

  • Տեքստային - այս տարբերանշանը պարունակում է անվանման գրությունը: Այն կարող է ունենալ գեղարվեստական տարրեր:
  • Նշան - տարբերանշան՝ որի հիմքում ընկած է նկար:
  • Համակցական- դա տեքստային և նշանային տարբերանշանի խառնուրդն է: Հաճախ այն անվանում են էմբլեմ, որում անվանումը և տարրերը ընդունում են որոշակի տեսք:


Աստուդիո ընկերության դիզայները պատրաստ է մշակելու ոչ միայն ֆիրմային ոճ կամ լոգոտիպ: Մեզ մոտ կարող եք պատվիրել անհրաժեշտ բոլոր տարրերի դիզայնը, և որ ամենակարևորն է, պատվիրել կայք և ստանալ հեղինակային ոճը և տարբերանշանը անվճար: