Կայքերի աուդիտ

Կայքի աուդիտը ռեսուրսի ստուգումն է խնդիրների վերհանման, HTML և այլ կոդային սխալների հայտնաբերման, SEO օպտիմալացման, մետա-տեգերի սինքրոնացման և ճիշտ ուղղությամբ առաջխաղացման կազմակերպման համար։ Այլ կերպ ասած՝ աուդիտն ուսումնասիրում է կայքը որոնողական համակարգերի և այցելուների աչքերով։ Ծառայությունը ներառում է ստուգումների, վերլուծությունների և եզրահանգումների փուլեր։

 

Տեխնիկական աուդիտ

 

Կայքի տեխնիկական վերլուծությունը թույլ է տալիս ստուգել տեխնիկական սխալները։ Ուղղված է վեբ-էջերի բարձր ինդեքսավորմանը և կոդի բարելավմանը՝ դասական ծրագրավորման չափանիշներին և որոնողական ալգորիթմների պահանջներին համապատասխան։ Կայքի տեխնիկական աուդիտը ենթադրում է որակի ստուգում, HTML կոդի և նավիգացիայի խնդիրների վերլուծություն, էջերի բեռնման արագության, robots.txt-ի, XML-ի ֆայլերի, չգործող հղումների, սխալ ադապտացված էջերի ստուգում։ Տեխնիկական SEO վերլուծությունն օգնում է նաև պարզել՝ ինչպես են արտատպվում էջերը տարբեր բրաուզերներով։

 

Ներքին օպտիմալացման ստուգում

 

Ներքին օպտիմալացման աուդիտն ուղղված է որոնողական համակարգերի կողմից վստահելիության բարձրացմանը։ Որոնողական համակարգերը կայքի էջերը տեսնում են (ինդեքսավորում են) յուրովի։ Որոնողական SEO օպտիմալացումը վեր է հանում ալգորիթմների պայանջներին կայքի համապատասխանության խնդիրները։ Գործընթացը ներառում է մետաթեգերի, h1, h2 գլխագրերի, կոնտենտի վերլուծություն, տեքստերի ունիկալության, ելքային և մուտքային հղումների, լինկերի քանակի, էջերի փոխկապակցման որակի, alt ատրիբուտների ստուգում։

SEO օպտիմալացումը ներառում է սեմանտիկ միջուկի ստեղծման ծառայությունը (առաջխաղացման բանալի բառերի ընտրություն և տեղաբաշխում էջերով)։ Բազմաթիվ ռեսուրսներ ծրագրավորված են ճիշտ, ունեն ունիկալ տեքստեր, բայց բանալի բառերով տրաֆիկ չեն ապահովում։ Սեմանտիկ միջուկի ճիշտ ստեղծումը և տեղաբաշխումը ենթադրում է ցածր, միջին և բարձր հաճախելիության բանալի բառերի առանձնացում, դրանց բաժանումը էջերի միջև առանց հակասությունների, էջերի բուրգաձև փոխկապակցումը լինկերով, անկորների (anchor) հետ աշխատանք: Առանց այս համալիր գործողության կայքի առաջխաղացումը որոնողական համակարգերում անհնար է։

 

Սայթի աուդիտի այլ տեսակները

 

  • Վարկանշային աուդիտը սերտ կապված է կայքի SEO ծառայությունների վերջնարդյունքի հետ։ Կայքի վարկանիշը կախված է ճիշտ օպտիմալացումից, առանձին էջերի ճանաչելիությունից, նրանց ինդեքսավորումից, բանալի բառերով ունեցած դիրքից, տեսանելիությունից, մեջբերումների ինդեքսից։ SEO աուդիտից հետո, եթե հաճախորդն աշխատում է օպտիմալացման համար տրված խորհուրդների վրա, աստիճանաբար տեսնում է վարկանիշի բարձրացում։
  • Կիրառելիության աուդիտը (Usability) կայքի հարմարավետության ստուգումն է այցելուների համար։ Որոնողական համակարգերը գնահատում են հարմարավետությունը՝ հիմք ընդունելով նաև այն փաստը, թե որքան երկար է այցելուն մնում կայքի էջերում, որքան էջեր է դիտում, որքան երկար է կարդում էջերը։ Օգտակար տեղեկատվություն, հասկանալի կառուցվածք, կիրառման հարմարավետություն. սրանք են այն կարևորագույն գործոնները, որոնք ստիպում են այցելուին մնալ կայքում և կատարել գործողություններ։
  • Մարքեթինգային աուդիտը կենսունակության ու մրցունակության ստուգումն է օնլայն հարթակների լոկալ շուկայում։ Այն սերտ կապված է առաջխաղացման որակի և հարմարավետության գործոնի հետ։ Արդյունքում հաճախորդին տրամադրվում են շուկայի համեմատական վերլուծություն և առաջադրված խնդիրների լուծման խորհուրդներ։

SEO առաջխաղացման շուկայում առկա է բանալի բառերով առաջխաղացման երկու տարբերակ։ «Հեշտ» մեթոդը ենթադրում է առաջխաղացում դեպի ԹՈՓ-10 գնվող լինկերի զանգվածի օգնությամբ։ Այս մեթոդը արգելված է և խախտումների հայտնաբերման դեպքում որոնողական համակարգերը «պատժում են» կայքին, այն դուրս մղելով ինդեքսից։ Առաջխաղացման ավելի դժվար, սակայն անվտանգ մեթոդը կայքի օպտիմալացումն է այցելուների հետաքրքրությունների և գործողությունների հիման վրա՝ համաձայն ալգորիթմների թելադրած խաղի կանոնների։

Astudio ընկերությունը պատրաստ է ոչ միայն վերլուծել ձեր կայքը, հայտնաբերել սխալները, այլև կարող ենք մեր վրա վերցնել կայքի առաջխաղացման խնդիրը, բարձրացնել ROI ցուցանիշը։

Պատվիրեք կայքի ստուգում

Պատվիրեք կայքի ստուգում

Գները՝ սկսած 150,000 դրամից ($300)

Կայքի աուդիտն անհրաժեշտ է, եթե մտադիր եք վեբ-սայթը բարձրացնել որոնողական համակարգերի (Google, Yandex, Bing, Mail.ru) ԹՈՓ-10 կամ վերացնել այցելուներին վանող սխալները։ Մենք ամբողջովին ստուգում ենք կայքէջերը որոնողական ռոբոտների «աչքերով», թեստավորում ենք ֆունկցիոնալը որպես այցելու, մատռնացույց ենք անում սխալները։ Աուդիտի արդյունքում դուք ստանում եք եզրակացություններ և խորհուրդներ, որոնք օգնում են օպտիմալացնել կայքը, բարձրացնել օգտագործման հարմարավետությունը։ Եզրակացության փաստաթուղթն ընդգրկում է դիտարկումներ և խորհուրդներ հետևյալ ուղղություններով՝

  1. HTML, CSS կոդի օպտիմալացում,
  2. ծրագրավորման սխալների ուղղում,
  3. բեռնման ժամանակի նվազեցում,
  4. մոբայլ տարբերակի սխալների ուղղում
  5. ֆունկցիոնալ սխալների ուղղում
  6. տեքստերի և մետա-տեգերի օպտիմալացում,
  7. վարկանիշի և մրցակիցների վերլուծություն
  8. կայքի առաջխաղացման խորհրդատվություն։