CRM ծրագրերի պատրաստում

Բիզնեսի ավտոմատացումը և CRM ծրագրերի ստեղծումը ժամանակի քմահաճույք կամ նորարարարության թրենդ չէ, այլ տնտեսված գումար, աշխատակիցների ժամանակի օպտիմալացում, որակի վերահսկման բարելավում: Առանց փիլիսոփայելու և անհասկանալի բառերի(KPI, IPR, PBGI) հստակ օրինակի վրա ցույց տանք, թե ինչքան է տնտեսում միջին առևտրային կազմակերպությունը` օպտիմալացնելով իր բիզնես-գործընթացը CRM համակարգի տեղադրման հաշվին:

Ենթադրենք` մեզ դիմել է պատվիրատուն ապրանքափոխանակման գործընթացի կառավարումը օպտիմալացնելու համար: Աշխատանքի պարզագույն մեխանիզմը հետևյալն է`  մենեջերը խանութներից ստանում է պատվերները,  գրանցում է թղթի վրա, ուղարկում է պատվերները  օֆիս, ավագ մենեջերը գրանցում է պատվերները 1C համակարգում, հավաքում է փաստաթղթերը, ուղարկում է դրանք պահեստ, կազմում է առաքման գրաֆիկը և հասցնում է վերահսկել բոլոր 3 մենեջերների աշխատանքը:

 

CRM-ի կիրառման արդյունքը

 

Պատվերների ստանալու պրոցեսի ավտոմատացման արդյունքում, փաստաթղթաշրջանառության, պահեստի, հաշվետվության օպտիմալացման և մենեջերների աշխատաժամի վերահսկման  համար CRM ստեղծման արդյունքում մենք ստացել ենք հետևյալ արդյունքները`

  1. Բարելավվել են մենեջերների աշխատանքը, որոնք հիմա հասցնում են սպասարկել 30%–ով ավելի շատ խանութ:
  2. 5 անգամ կրճատվել է ավագ մենեջերների քանակը: Այժմ 5-ի փոխարեն, յուրաքանչյուրը հասցնում է վերահսկել 15 աշխատակիցների աշխատանք:
  3. Տնտեսվել է ընկերության տնօրենի աշխատաժամի 50%-ը և կրճատվել են կորուստները:
  4. Միայն աշխատավարձերի տնտեսման հաշվին 10 շաբաթում պատվիրատուն վերադարձրել է մատուցված ծառայությունների արժեքը:

Բազում ճգնաժամերը, բարձր մրցակցությունը և  կադրային խնդիրները ստիպում են փոքր և միջին ձեռնարկություններին մտածել օպտիմալացման և CRM համակրգերի կիրառման  մասին: Առաջին հերթին ձեռնարկատերերը փորձում են գտնել արդեն պատրաստի ծրագրեր: Սակայն փորձը ցույց է տալիս, որ լիցենզիաները և այդ ծրագրերի համար նոր ֆունկցիաների մշակումը շատ ավելի թանկ արժեն, քան բիզնեսի ավտոմատացումը զրոյից: Իսկ աշխատանքի հարմարեցումը ծրագրի պահանջներին համապատասխան ո՛չ ճիշտ է, ո՛չ շահավետ:

Աստուդիո ընկերության թիմը առաջարկում է ոչ միայն կայքերի պատրաստում, այլև անհատական կառավարման համակարգերի, վեբ-ինտերֆեյսով աշխատող բարդ CRM համակարգերի և բիզնեսի ավտոմատացման համար ծրագրերի մշակում:

Մեր կառավարման և CRM ծրագրերը չեն պահանջում լիցենզիաներ, տեղադրում լոկալ սերվերում, մշտական սպասարկում: Այդ համակարգերը թույլ են տալիս հեռակա կառավարել գրասենյակի աշխատանքը և կրճատել աշխատատեղերի համար նախատեսված ծախսերը:

 

CRM ծրագրերի տեսակները

 

Ինչու՞ ստեղծել CRM ծրագիր, եթե կարելի է գնել արդեն պատրաստի ապրանքը: Շատ հայկական ընկերություններ վաճառում են պատրաստի լուծումներ տարեկան վարձավճարով: Բայց ավելի լավ է ստեղծել ծրագիրը բիզնեսին համապատասխան, քան բիզնեսը հարմարեցնել արդեն գոյություն ունեցող շաբլոնին: CRM ծրագրերի մշակումը զրոյից ավելի թանկ է, բայց այստեղ Դուք վճարում եք մեկ անգամ: Մենք առաջարկում ենք ստեղծել CRM համակարգ հետևյալ խնդիրների լուծման համար`

  • CRM հաճախորդների բազան կառավարելու համար
  • CRM պահեստների և ապրանքաշրջանառության համար
  • CRM  գործակալների բազան կառավարելու համար
  • Ծրագրեր մարկետինգի ավտոմատացման համար

Իհարկե, այսքանով մեր CRM համակարգերի ստեղծման ցուցակը չի սահմանափակվում: Նշենք ևս մեկ անգամ` բիզնեսի ավտոմատացման  և տվյալների բազայի կառավարման ծրագրերը գրվում են զրոյից: Դա նշանակում է, որ մենք կարող ենք պատրաստել CRM ծրագիր հենց Ձեր բիզնեսի ավտոմատացման ցանկացած խնդրի լուծման համար: