Պատկերացրեք՝ սուպերմարկետում գնումների եք և նկատում եք, որ ամենուրեք գները բացակայում են: Ապրանքի գինն իմանալու համար ամեն անգամ ստիպված եք լինում դիմել աշխատակցին: Ոչ միայն ստիպված եք դիմել, այլև պետք է սպասեք մինչև նա մոտենա և ձեր ականջին շշնջա գինը, որպեսզի մյուս գնորդները չլսեն այն։
Աբսուրդի հասցնող երևակայություն է, չէ՞: Բայց նմանատիպ իրավիճակի ամեն օր ինտերնետում, սոցիալական ցանցերում հանդիպում են օգտատերերից շատերը: Ցանկանու՞մ ես էկզոտիկ հյութ համտեսել: Կայքում 40% զեղչ են խոստանում, միայն թե գինը օնլայն դիմումից հետո կարելի է իմանալ: Պետք է բարձրակարգ մարքեթոլոգ լինել զեղչ կիրառելու և միաժամանակ արտադրանքի գինը թաքցնելու համար:
Ֆեյսբուքյան խմբերից մեկում հետքրքրված եք տեղական արտադրանքո՞վ։ Ձեզ, որպես տարվա լավագույն հավանական գնորդի կստիպեն մեկնաբանություններում «+» նշան դնել և սպասել, որպեսզի օպերատորը մեսենջերով անհատապես հնչեցնի ապրանքի գինը։ Հոգ չէ, որ նման «+»-ի նշանները հարյուրավոր են և դուք կարող եք ընտրել ճիշտ ճանապարկը՝ գտնել ավելի քիչ գաղտնապահ վաճառողի։
Նույն իրավիճակն է գրեթե բոլոր ոլորտներում։ Կայքի պատրաստման գներից մինչև արծաթյա զարդեր և այլ ապրանքներ։
Սոցիալական ցանցերի զարգացման սկզբնական շրջանում ամեն ինչ թափանցիկ էր: Հետո հայտնվեցին մարքեթոլոգները, SMM մասնագետները, սկսեցին շրջանառել անծանոթ բառեր՝ «լիդ», «կոնվերսիա», «մարքեթինգ»․․․ ու համոզեցին նորաթուխ գործարարներին թաքցնել գները: Չէ որ այդ դեպքում ստիպված պետք է SMM մասնագետի դիմել, որն էլ կպատասխանի մեկնաբանություններին, կսպասարկի հաճախորդներին: Վարակը շատ ուժեղ էր, հիմնավորումը՝ համոզիչ։ Իբր սոց․ ցանցերի ալգորիթմը բարձր է գնահատում այն հրապարակումները, որոնք ունեն շատ մեկնաբանություններ, իսկ գնահարցումները հենց մեկնաբանություններում են լինում։ Իհարկե, սոց․ ցանցերի ալգորիթմները բարձր են գնահատում հետաքրքրություն առաջացնող հրապարակումները և ավել շատ մարդկանց մոտ են դրանք ցուցադրում շահեկան տեղերում։ Միայն թե այդ ալգորիթմները ավելի «խելացի են» որոշ մարկետոլոգներից և տարբերակում են իրական հետաքրքրությունը սպամային գնահատցումից կամ հարյուրավոր + նշաններից։
Ի՞նչ առավելություններ կարելի է ստանալ գները թաքցնելուց
Անվիճելի է, որ գների գաղտնիությունը դրական ազդեցության հետ մեկտեղ առաջացնում է նաև բացասական էմոցիաներ: Այդ դեպքում ինչու՞ ենք մենք՝ որպես վաճառող, անում այն, ինչը կարող է բարկացնել գնորդին:
Թաքցրած գների թերություններն են՝
Ամեն դեպքում, ի՞նչն է ստիպում գործարարին խախտել կանոնները, սովորություն դարձնել այն, ինչը իրեն դուր չէր գա որպես հաճախորդ։ Կանոնները խախտելու սովորությունն ունի և «գիտական», և առօրեական հիմնավորումներ՝
Հրապարակել գները, թե ոչ, յուրաքանչյուր գործարարի անձնական ընտրությունն է: Սակայն փորձը ցույց է տալիս, որ հավանական գնորդը «զգում» է թափանցիկության ու արդար մրցակցության ազդանշանները:
Իմիջիայլոց, գործունեության հենց սկզբից՝ 2009 թվականից, անկախ տնտեսական վիճակից, ճգնաժամերից, դոլարի փոխարժեքից և մրցակիցների դեմպինգներից, Աստուդիո ընկերությունը միշտ հրապարակել է իր ծառայությունների գները։