MLM ընկերությունների առցանց խանութների ստեղծում

MLM ընկերությունների առցանց խանութների մշակում

Առցանց խանութների մշակումը թույլ է տալիս առաջ տանել բիզեսը ամենատարբեր ոլորտներում՝ մանրածախ առևտրից մինչև մեծածախ վաճառք: Ցանցային մարքեթինգը ուղղակի վաճառքի տարատեսակներից մեկն է: Ի՞նչ է նշանակում առևտրային հարթակի ստեղծումը MLM (Multilevel marketing) ընկերությունների համար: Դա ոչ ստանդարտ նախագիծ է: Առցանց խանութը ցանցային մարքեթինգի համար ունի իր կրիտերիաները.

  • Ապրանքատեսակների կատալոգ,
  • Դիստրիբյուտորների անձնական գրասենյակի ստեղծում,
  • Գործակալի և հաճախորդի գրասենյակ,
  • Ռեֆերալ համակարգ,
  • Տոկոսների հաշվարկի հաշվիչ,
  • Բոնուսային համակարգեր,
  • Զեղչերի, ակցիաների և նվերների մոդուլ:

Ցանցային բիզնեսի առևտրային հարթակը միայն կայք չէ, այն անփոխարինելի հարթակ է, տարածաշրջանային շուկան յուրացնելու հիանալի հնարավորություն, բիզնեսի կառավարման գործիք:

Ցանցային խանութի ստեղծում

Ցանցային մարքեթինգը բիզնեսի կոնցեպցիան է արտադրանքի իրացման համար: Բիզնեսի սկզբունքը հիմնված է ներկայացուցչական կապի ստեղծման կամ գործակալների վրա, ովքեր վաճառքի գործընթացից բացի պետք է գրավեն նաև նոր գործընկերների և փաստացի ստեղծեն առևտրային բուրգ: Յուրաքանչյուր մասնակցի եկամուտը կազմված է բոնուսներից և տոկոսներից, որոնք ներկայացուցիչն ստանում է սեփական գործակալների շրջանառությունից: Ցանցային բիզնեսն աշխարհում ապահովում է տարեկան մոտավոր 2 մլրդ. շրջանառություն: Այդ արտադրանքի մի մասը, բնականաբար, Հայաստանում գտնում է իր գնորդներին ու գործակալներին: Հիմք դրվելով 1945թ.-ին և զարգանալով 1990-ականներին՝ ցանցային մարքեթինգն այսօր շարունակում է աճել դանդաղ, բայց վստահ քայլերով: Ինտերնետային տեխնոլոգիաների դարաշրջանում MLM ընկերություններն իրենց գործունեությունն աստիճանաբար տեղափոխում են վիրտուալ տարածք: Ինտերնետի հնարավորությունները թույլ են տալիս ավելի հեշտ գտնել պոտենցիալ ներկայացուցիչներին, գործակալներին և հաճախորդներին, ներկայացնել արտադրանքն առցանց խանութներում, կազմակերպել վաճառքի և առաքման գործընթացն ու գործակալների առցանց ուսուցումը:

Առցանց խանութի հնարավորությունները

Ցանցային բիզնեսի համար խանութի ստեղծումը մեծ հնարավորություններ է տալիս նաև MLM ընկերությունների գործակալներին ու ներկայացուցիչներին:

  1. Շրջանառված կայքը մեծացնում է արտադրանքի հայտնիությունը, օգնում է հեշտ կազմակերպել արտադրանքի վաճառքը, ներկայացնել ապրանքատեսակը, վերլուծել գնորդների գործողությունները, գրավել հաճախորդներին անհատական հղումներով:
  2. Ցանցային բիզնեսի համար ինտերնետային խանութը կարող է բավականին գումար խնայել: Էլեկտրոնային կատալոգները, օնլայն դասերը, սովորեցնող դասընթացները, վաճառքի կառավարման ծրագրերը, փաստաթղթաշրջանառության արխիվացումը – այս ամենը առցանց խանութի հնարավորությունների միայն մի մասն է կազմում և խնայում է գործակալների ժամանակը:

Այսօր ինտերնետ-խանութը յուրաքանչյուր հաջողակ բիզնեսի, այդ թվում՝ ցանցային մարքեթինգի պարտադիր բաղադրամասն է կազմում: MLM ընկերություններին առաջարկում ենք ռեֆերալ համակարգի առևտրային հարթակների ստեղծում տարաժամկետ վճարմամբ:

Բլոգ

57