Разработка сайтов под ключ

Լենդինգների ստեղծում

   Լենդինգների ստեղծումը այսօր նորարարության վերջին թրենդ է համարվում: Լենդինգներ պատվիրում են բոլորը՝ առանց հիմնավոր իմացության, թե երբ է պետք պատվիրել լենդինգ, ինչի համար են այն օգտագործում, ինչպիսի խնդիրներ է լուծում լենդինգ-էջը: Մյուս կողմից, լենդինգների ստեղծման ծառայություն տրամադրում են բավական շատ ստուդիաներ, հաճախ առանց գաղափար անգամ ունենալու՝ ինչպես պետք է առաջխաղացնել և ինչով են տարբերվում սովորական կայքերից:
   Սկսելով աշխատել հայկական շուկայում՝ "Աստուդիո" ընկերությունը որոշել էր զբաղվել միայն կորպորատիվ և ինտերնետ խանութների ստեղծմամբ: Բայց, տեսնելով շատ մեծ պահանջարկը, մատուցված անորակ ծառայությունները, մենք ևս որոշեցինք տեղ զբաղեցնել աշխատաշուկայի այդ ոլորտում՝ թելադրելով լենդինգների ստեղծման որակային կանոնները:

 

Ինչի՞ համար է այս հրաշքը:  Մեկ էջանի ինտերնետ ռեսուրս, որի նպատակն է հզորացնել գովազդի արդյունավետությունը, մեծացնել լսարանը: Հաճախ լենդինգները ստեղծվում են հիմնական ինտերնետ-խանութների ներսում: Լենդինգը ձևավորվում է պարզ և հաճելի դիզայնով, նրանում տեղավորում են օպտիմալ քանակության անհրաժեշտ և ամենակարևոր տեղեկությունները: Տեղադրվում է պատվերի ձևը, օնլայն դիմումը, նախատեսված են կատարելու համար կոնկրետ գործողություն, քանի որ ակցիան «շուտով կավարտվի» կամ նվերները կվերջանան: Լենդինգ էջի ստեղծումը մի նպատակ է հետապնդում՝ գրավել հաճախորդի ուշադրությունը՝ հավատ ներշնչելով, ստիպել հավատալով, որ ակցիան կամ զեղչը գործում է սահմանափակ ժամանակ, և հորդորել կատարել պատվեր կամ գնում: Իսկ եթե առավել անկեղծ, միէջյա կայքը ստեղծվում է որպես մարքեթինգային գործիք, որը ստիպում է մարդուն գնել այն, ինչը իրեն շատ հաճախ պետք չէ:

 

Խորհուրդներ լենդինգի ստեղծման համար: Մենք ներկայացրինք պատճառների այն դասական բացատրությունը, որոնք ներկայացնում են լենդինգ պատվիրելու համար: Առաջարկելով լենդինգ էջ՝ ստոդիոները օգտագործում են կախարդական բառեր՝ վաճառքի աճ, բարձր փոխարկում, CTR-ի բարձր տոկոս: Ներկայացնելով միէջանի կախարդական ազդեցությունը՝ քչերն են բացատրում, որ այդ կախարդական ազդեցությունը կախված է ճիշտ փորձարկումներից և գովազդից:

   Որպես բիզնես՝ լենդինգների ստեղծումը բավական եկամտաբեր է: Մենք կեղծավոր չենք, զբաղվում ենք ծրագրավորումով, որպեսզի գումար վաստակենք: Բայց մեր թիմը գործիքի անհատական կիրառության կախարդական արդյունավետությունը չի ընդունում և այդ մասին նախազգուշացնում է պատվիրատույին: Կարծում ենք, որ լենդինգային էջերի արդյունավետության առավելությունները կոնտեքստային գովազդի հաշվին չափազանցված են: Լենդինգի զարգացումը ունի իր դրական և բացասական կողմերը: 

Առավելություններ- պարզ, մատչելի տեղեկատվություն, հիանալի համապատասխանում է որևէ ապրանքի կամ ծառայության խթանման և գովազդի համար:
Թերություններ- անհրաժեշտ է հզոր բյուջե գովազդային ընկերության համար: Հնարավոր չէ խթանել դասական ձևով՝ բանալի բառերի միջոցով:

 

Առաջարկվող ծառայություն կամ ապրանք: Արդյո՞ք կա պահանջարկ: Պատրաստ եղեք գումար ծախսել կոնտեքստային գովազդի համար: Լենդինգի պատրաստումից հետո հարկավոր է փորձարկում անել, կատարել Ա/Բ թեստավորում: Պատվիրել լենդինգի պատրաստում բարդ կամ թանկարժեք ապրանքի համար՝ անիմաստ գործ է: Հաճախորդները չեն սիրում շատ կարդալ: Եթե ձեզ չի հաջողվել հետաքրքրել հաճախորդին առաջին 10 վայրկյանի ընթացքում, ապա նա կլքի կայքի էջը: Չի գնի ապրանքը, եթե այն թանկարժեք է: Մենք առանց մտածելու գնում ենք միայն ոչ թանկարժեք իրեր:

 

Պատվիրել լենդինգ, թե՞ ստեղծել ինքներս:   Լենդինգների ստեղծումը հեշտ գործ չէ: Իհարկե, որոշակի ունակությունների դեպքում հնարավոր է ստեղծել լենդինգ էջ գաջեթների և կոնստրուկտորների միջոցով: Բայց հիշեք՝ լավ լենդինգային էջը հաջող փոխարկման գրավականն է: Ավելի լավ է վստահել մասնագետներին: