Разработка сайтов под ключ

Կայքերի առաջխաղացում (SEO)

Կայքի գոյության իմաստը մոտ է զրոյի, եթե այն ինտեգրված չէ փնտրման համակարգերին և չի ներգրավում նոր այցելություններ, նոր զանգեր և նոր պատվերներ: Մենք գիտենք ինչպես ներգրավել նոր հաճախորդներ: Այստուդիո ընկերությունը միայն այն պատվիրատուներին, որոնց համար պատրաստում է կայք, մատուցում է առաջխաղացման ծառայություններ: Կայքի ճանաչելիություն google, yandex համակարգերում, սեմանտիկ միջուկի կազմում, տեքստերի օպտիմալացում բանալի բառերին համապատասխան, կայքի առաջխաղացում բանալի բառերով մրցունակ գներով:

Կայքերի առաջխաղացումը աշխատաքների համակարգ է, որը ենթադրում է երկարաժամկետ համագործակցություն: Մինչ աշխատանքի անցնելը կատարում ենք կայքերի աուդիտ, մատուցում ենք ռեսուրսի ամբողջական վերլուծությունը և սխալների ուղղման վերաբերյալ առաջարկություններ: Կայքի առաջխաղացումը սկսվում է ներքին օպտիմալացումից: SEO օպտիմալացումը կատարվում է որոնողական համակարգերի միջոցով (Google, Яндекс, Mail.ru)՝ ռեսուրսի տեսանելիության լավացման համար: Այն ենթադրում է ծրագրային կոդի օպտիմալացում, ունիկալ տեքստերի խմբագրումը SEO օպտիմալացման սկզբունքներով, աշխատանք ներքին կառուցվածքի, էջերի մետա-թեգերի հետ:
Օպտիմալացումը առաջին և ամենակարևոր քայլն է կայքի առաջխաղացման համար:
Աստուդիո ընկերությունը, կայքի ստեղծումից հետո, SEO օպտիմալացման ստադարտ ծառայությունները տրամադրում է ըստ նախնականի:
Կարող եք պատվիրել կայք և ստանալ ամբողջական բովանդակության ավելացում, ներքին SEO օպտիմալացում, կայքի նախնական անվճար առաջխաղացում:
SEO առաջխաղացումը բերում է նոր կայքի դիրքերի լավացմանը այն քիչ հաճախականությամբ օգտագործվող բանալի բառերով հարցումների համար, նույնիսկ առանց առանձնահատուկ առաջխաղացման: Նախքան այդպիսի կայքի առաջխաղացմանը անցնելը, հաճախորդի հետ համաձայնեցնում ենք աշխատանքների կատարման ռազմավարությունը: Այդ թվում վերլուծում ենք մրցակիցների դիրքերը, կազմում ենք հարցումների ամբողջական ցուցակը, ձևավորում ենք իմաստային միջուկը, կազմում ենք առաջխաղացման ժամկետնը, ժամանակացույցը, արդյունքների կանխատեսումը, գրում ենք չկրկնվող տեքստեր, զբաղվում ենք ներքին օպտիմալացմամբ: Կայքի առաջխաղացման ընթացքում հնարավորություն եք ստանում տնտեսել Ձեր միջոցները ՝ խուսափելով սպասարկման ծախսերից: Երե թիմը զբաղվում է օպտիմալացմամբ, առաջխաղացմամբ, ապա կոնտենտի լրացումը, խմբագրումը, աջակցությունը ևս մտնում են սպասարկման փաթեթի մեջ:
Պատվիրելով կայք դուք տնտեսում եք սպասարկման և աջակցման համար նախատեսված ծախսերը:
Կայքերի առաջխաղացումը բարդ գործընթաց է, որի ժամանակ հարկավոր է հաշվի առնել որոշ փաստեր: Քանի որ կայքի առաջխաղացման գինը կախված է ինտերնետ աղբյուրի աշխատանքի ժամանակից, որոնման համակարգերի մրցակցություն մակարդակից, ալգորիթմների փոփոխությունից, շատ դժվար է որոշել առաջխաղացման գինը առանց ծանոթանալու մրցակից ինտերնետային աղբյուրներին: Բայց պատվիրատուն իրավունք ունի իմանալու աջակցության համար նախատեսված ծառայությունների փաթեթի առնվազն միջին արժեքը: Ըստ ստանդարտ չափանիշների, նոր աղբյուրի առաջխաղացման ընթացքը տևում է մոտ 4-8 ամիս (առառնց ապօրինի մեթոդների): Գործընթացի սկզբում կնքում ենք պայմանագիր, համաձայն որի՝ ներկայացնում ենք արդյունքների և գումարի հետ վերադարձի երաշխիքները:
Կայքերի առաջխաղացում՝ ըստ բանալի բառերի:
Միջին մակարդակի կայքը պետք է առաջխաղացնել 40-60 բանալի բառերի միջոցով: Հարցումները լինում են՝ ցածր (բիզնես կայքի առաջխաղացում) , միջին (ինտերնետ գովազդ) և բարձր (կայքի առաջխաղացում) հաճախելիության:
Հաճախորդները միշտ ձգտում են կայքը առաջխաղացնել բարձր հաճախելիություն ունեցող բանալի բառերի միջոցով: Բայց փորձը ցույց է տալիս, որ մոտիվացված այցելուները անցնում են ցածր հաճախելիություն ունեցող բառերով: Գնումների արդյունքը՝ ըստ բարձր հաճախելիության հարցումների թվի, կազմում է 4-5%: Քիչ հաճախականություն ունեցող բանալի բառերով որոնում կատարող այցելուները 50-60% դեպքերում դառնում են ձեր հաճախորդները:
Միջին կորպորատիվ կայքի համար խորհուրդ ենք տալիս ընտրել 25-35 ցածր հաճախականություն ունեցող բանալի բառեր, միջին՝ 15-20 բառ, բարձր՝ 5 բառ:
Բանալի բառերի ընտրության ժամանակ վերլուծում ենք հարցումների հաճախականությունը, պլանավորում ենք անցումների քանակը: Տալիս ենք արդյունքի և գումարի հետ վերադարձման երաշխիք:
Առաջխաղացման փուլ. երկրորդ ամսից հետո թոփ տասնյակում են հայտնվում ավելի քան 80% քիչ հաճախականություն ունեցող բառակապակցություններ: Հաճախորդը տեսնում է զգալի արդյունք: Հենց առաջին փուլում էլ հնարավոր է հետ վերադարձնել ծախսված գումարը:
Առաջխաղացման փուլ. վեցերերդ ամսից հետո թոփ տասնյակում հայտնվում են ավելի քան 70% միջին հաճախելիություն ունեցող հարցումներ: Դա անխուսափելիորեն հանգեցնում է զանգ- պատվերների բազմապատկմանը: Մեզ հետ այնպիսի դեպ է պատահել, որ պատվիրատուն խնդրել է կանգնեցնել կայքի առաջխաղացումը, քանի որ չի հասցնում սպասարկել բոլոր հաճախորդներին:
Առաջխաղացման փուլը: 6-10 ամիսների ընթացքում որոնողական համակարգերի թոփ տասնյակում հայտնվում են բարձր հաճախելիություն ունեցող բանալի բառերը: Երաշխիքը՝ ընտրված հարցումների ավելի քան 70%-ը:
Կայքի հիմնային առաջխաղացման համար (40-60 բանալի հարցում) անհրաժեշտ է 1500-4000$՝ աշխատանքի ողջ ընթացքի համար:
Եթե առաջխաղացնել կայքը ինտերնետ գովազդի միջոցով, ծախսը ավելի շատ կլինի: Օրինակ՝ ինտերնետ խանութի կոնտեքստային գովազդի համար միջին և բարձր հաճախելիությամբ հարցումների համար ծախսվում է ամսեկան 1000-1500$՝ կախված գովազդային ընկերության և տարածաշրջանի ակտիվությունից: Կայքի արձագանքը առաջխաղացումից հետո մնում է մինչև 6 ամիս, իսկ արդյունքնի աջակցությունը պահանջում է բավական համեստ բյուդջե: Կոնտեքստային գովազդով ավելի դժվար է, չկան «կողմնակի ազդեցություններ»: Գովազդում ներդրված գումարները բիզնեսի համար աշխատում են միայն կարճաժամկետ միջակայքում: Քանի որ կայքի առաջխաղացումը անհատականեցված աշխատանք է, արժեքի հաշվարկների համար անհրաժեշտ է կայքի աուդիտ անցկացնել և կազմել սեմանտիկ միջուկը: